Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
1701/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon jiin kaipaajia. Tai JP:n. Mietin tuossa, että onkohan mun ex joku näistä. Harmi jos on. Kyyti on kylmää. Mun ex sanoo aina naisilleen heti kättelyssä, että -  *** on aina ykkönen, jos *** soittaa, minä menen ja jos se pyytää palaamaan yhteen niin palaan, että tiedä se, se on tatuoitu tohon rintaan ja se on ykkönen - 😅 Mun ihana oma exä, mussukka J 🤗😅

Vierailija
1702/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että ihmismieleen on sisäänrakennettu kaipuu toiseen ihmiseen. Tajusin, että itsellä on ollut jo teinistä lähtien joku kaivattu, vaikka olenkin seurustellut ihan eri ihmisten kanssa. Pikaisella laskutoimituksella minulla on ollut viisi eri kaivattua elämäni aikana. Kun on tullut uusi, entinen on häipynyt mielestä.

Eipä siis mitään hätää. Tämä asia on hyvä tiedostaa kuitenkin. Kaivatut pitää jättää omaan arvoonsa ja hyvin voi seurustella muiden kanssa samaan aikaan kun kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaivattusi huomannut että olet ihastunut häneen?

Varmasti

Jep. Täällä kaikkien kaivatut tietävät VARMASTI katseesta ja säästä puhumisesta, tmv. arkipäiväisestä, että nyt on vihreää valoa, joten pallot ovat kaivattujen kentillä. 

Eivät kaikkien. Pallo on minulla, enkä käytä sitä. Sivusta

Joo, "näin on hyvä" kuten olet aina paikalla ilmoittamassa

Mitä sitten vaikka olisikin? Yksikin poikkeus niin ei ole kaikki. Luovut tosta turhasta yleistämisestä niin ei tarvi aina korjata sitä ;) 

Vierailija
1704/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon jiin kaipaajia. Tai JP:n. Mietin tuossa, että onkohan mun ex joku näistä. Harmi jos on. Kyyti on kylmää. Mun ex sanoo aina naisilleen heti kättelyssä, että -  *** on aina ykkönen, jos *** soittaa, minä menen ja jos se pyytää palaamaan yhteen niin palaan, että tiedä se, se on tatuoitu tohon rintaan ja se on ykkönen - 😅 Mun ihana oma exä, mussukka J 🤗😅

Varmasti on. Suomessa ei kovin montaa J:tä tai JP:tä varmaan olekaan. "kaivataankohan samaa?" 

Vierailija
1705/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan nallekarkkeja 🥰

Vierailija
1706/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen, että ihmismieleen on sisäänrakennettu kaipuu toiseen ihmiseen. Tajusin, että itsellä on ollut jo teinistä lähtien joku kaivattu, vaikka olenkin seurustellut ihan eri ihmisten kanssa. Pikaisella laskutoimituksella minulla on ollut viisi eri kaivattua elämäni aikana. Kun on tullut uusi, entinen on häipynyt mielestä.

Eipä siis mitään hätää. Tämä asia on hyvä tiedostaa kuitenkin. Kaivatut pitää jättää omaan arvoonsa ja hyvin voi seurustella muiden kanssa samaan aikaan kun kaipaa.

Oletko tuntenut näihin minkälaista yhteyttä?

Vierailija
1707/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu saa olla ihan rauhassa, eli pitää sen pallonsa. Onhan siihen syynsäkin ettei välitä enää. Vähän tylyltä kyllä silti tuntuu. Kuka jaksaa.

1708/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava pakkaskävely. 10 000 askelta meni kevyesti heittämällä ja paha olo jäi taaksepäin. Kaivattuni on toivon mukaan hyödyntänyt hyvän kelin itselleen parhaimmaksi katsomalla tavalla. Oothan sporttinen pimu 💋

Vierailija
1709/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP

Vierailija
1710/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan mun miestä ja sitä, että hän rakastaisi mua niinkuin rakasti silloin kun tavattiin. Kaipaan sitä ettei hän aina laittaisi omia tarpeitaan ja itseään ensin. Kaipaan sitä puolisoa joka pyytää anteeksi ja lohduttaa jos mulla on paha olla. 

Vierailija
1711/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan mun miestä ja sitä, että hän rakastaisi mua niinkuin rakasti silloin kun tavattiin. Kaipaan sitä ettei hän aina laittaisi omia tarpeitaan ja itseään ensin. Kaipaan sitä puolisoa joka pyytää anteeksi ja lohduttaa jos mulla on paha olla. 

Miksi kenenkään pitäisi pyytää sinulta anteeksi sinun pahaa oloa? Jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan.

Vierailija
1712/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sulle kuin pehmeän pastellinen vaahtokarkki, olisitko mulle kuin sitkeän sisukas nallekarkki? Haluaisin nähdä näiden nivoutuvan yhteen. 🥴

Vierailija
1713/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on sekä nähnyt sen päältä että kuullut ihan sanallisestikin.

Vierailija
1714/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa nähdä kaksin viimeksi oli häiriötekijöitä

Vierailija
1715/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Kuinka kauan olet kaivannut kaivattuasi ?

Vuodesta 2017

Kuin myös.

Täällä kolmas, mutta on off -tyyppisesti.

Vierailija
1716/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko aika ja paikka

Ehdota.

Antinkaapo

Vierailija
1717/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti

Jep. Täällä kaikkien kaivatut tietävät VARMASTI katseesta ja säästä puhumisesta, tmv. arkipäiväisestä, että nyt on vihreää valoa, joten pallot ovat kaivattujen kentillä. 

Eivät kaikkien. Pallo on minulla, enkä käytä sitä. Sivusta

Tää on mun kaivattu 😢

Vierailija
1718/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi pyytää sinulta anteeksi sinun pahaa oloa? Jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan.

Siis että toinen ei ole vastuussa siitä että aiheuttaa toiselle pahan olon? Kyllä nyt pomppas! Ihan sivusta.

Vierailija
1719/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan kolahda:

* Mun mies - ei ole koskaan kait oikeastaan ollut jos ei itse määrittele itseään sellaiseksi. Jos näin niin olisihan se kiva kuulla. Rukkaset kosintaan = ei ole avioliitto

* Ei ole koskaan sanonut että on rakastanut mua vaan että ei koskaan tule välittämään = tarkoittaako että on vähintään ihastunut, ollut jopa rakastumassa mutta pelästynyt omia tunteitaan ja koko tilannetta kun kaikki 'kehittyi' niin hurjan kovaa vauhtia / siis silloin kun tavattiin...

* En tiedä mihin on omia tarpeitaan ja itseään laittanut ensisijalle - emme tunne toisiamme kunnolla

* Joo - anteeksipyyntö on prosessi eikä joku pikaisesti heitetty lause ja tätä prosessia voisi ja pitäisi jatkaa...

* Lohduttaa kun mulla on paha olo =??? En ymmärrä!!! Tarttisin jonkun joka huolehtii musta vaikka en tiedä mitä se huolehtiminen on kun selviän ja olen aina selvinnyt ihan yksinkin... kaksistaan jotenkin voisi olla vahvempi kun tämä maailma on tämmöinen ja pahemmaksi menee... Oikeasti nykyään tarvitsisin turvamiehen - häiriköidään liian monessa paikassa (kuulema kaikenikäisiä naisia)

SIIS JOTAIN TÄMMÖISTÄ... ??? !!!

Vierailija
1720/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että toinen ei ole vastuussa siitä että aiheuttaa toiselle pahan olon? Kyllä nyt pomppas! Ihan sivusta.

Ei alkuperäisessä viestissä sellaisesta puhuttu. Lue tarkemmin.

Ketju on lukittu.