Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
1681/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viettää Joulun kanssasi. Ikävää olla yksin.

Peräkammarinpoika

Vierailija
1682/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan liikaa pyytää, että rakas murmelini pysyisit hetken pois mielestäni? Pitäisi meinaan  saada tehtyä nuo rästiin jääneet hommat alta pois. Homma ei oikein muuten etene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mähän elän koko ajan psykoosissa. Muuten en enää olis tällä planeetalla. 

Vierailija
1684/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan liikaa pyytää, että rakas murmelini pysyisit hetken pois mielestäni? Pitäisi meinaan  saada tehtyä nuo rästiin jääneet hommat alta pois. Homma ei oikein muuten etene.

Vain, jos sinä lupaat pysyä pois omastani, mussukkani.

Vierailija
1685/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusu Jiille 😘

Vierailija
1686/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti kirjoittanut hänelle sekä ketjuun että oikeana viestinä niin, että olen poistanut viestin ennen lähettämistä. Molempia olen myös lähettänyt, joskus saanutkin muutaman.

Vierailija
1687/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusu Jiille 😘

vai pussy

Vierailija
1688/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheutat välillä massiivisen menettämisen pelon

Eikä ihme kun emme näe eikä olla puhuttu kaiken jälkeen. Ei sydämeeni mahdu muita. Sä oot jo siellä 

Vierailija
1689/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla nimenomaan hommat sujuu kaivattua ajatellessa. Tosin tämän päivän hommat on sisäpuuhia ja tyyliin sellaisia, että ensin sotken ja teen ja siivous on joskus, kun asiat on tehty. Jos olisi jotain ajatushommaa niin ongelmia olisi, mutta nämä on enemmänkin fyysisiä ja sitten tuunauksia. Onneksi ei oo vieraita odoteltavissa, koska mun koti on kuin pommin jäljiltä. Olen siis jo sotkenut paikat. Ja sekin johtui ihan siitä, että lumet tuli ja kaikki oli kannettava sisätiloihin.

Vierailija
1690/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheutat välillä massiivisen menettämisen pelon

Sama täällä. Välillä on mennyt useita kuukausia ettei olla nähty. Nyt kun nähdään silloin tällöin niin joka kerta mietin, että olikohan tää viimenen näkeminen. Enkä koskaan tiedä millon nähdään seuraavan kerran. Ja sitten sydäntä puristaa. Sivusta.

Vierailija
1691/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kiva nähdä ja jopa vaihtaa muutama sana. Edes muutama.

Kaipaatko naimisissa olevaa miestä?

Vierailija
1692/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusu Jiille 😘

😘

Vierailija
1693/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaivattusi huomannut että olet ihastunut häneen?

Varmasti

Vierailija
1694/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä sanon sulle että päivää onko näkynyt kalaa ja sä vastaat että

En kalaa mut voit halaa

Vierailija
1695/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti

Jep. Täällä kaikkien kaivatut tietävät VARMASTI katseesta ja säästä puhumisesta, tmv. arkipäiväisestä, että nyt on vihreää valoa, joten pallot ovat kaivattujen kentillä. 

Eivät kaikkien. Pallo on minulla, enkä käytä sitä. Sivusta

Vierailija
1696/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa kiva nähdä ja jopa vaihtaa muutama sana. Edes muutama.

Kaipaatko naimisissa olevaa miestä?

En.

Vierailija
1697/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti

Jep. Täällä kaikkien kaivatut tietävät VARMASTI katseesta ja säästä puhumisesta, tmv. arkipäiväisestä, että nyt on vihreää valoa, joten pallot ovat kaivattujen kentillä. 

:)

Vierailija
1698/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin viettää Joulun kanssasi. Ikävää olla yksin.

Peräkammarinpoika

Tule tänne

Vierailija
1699/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan liikaa pyytää, että rakas murmelini pysyisit hetken pois mielestäni? Pitäisi meinaan saada tehtyä nuo rästiin jääneet hommat alta pois. Homma ei oikein muuten etene.

Minuako tarkoitat? Tee nyt vaan ne rästiin jääneet hommat pois. Sinäkö olet myös tuo Peräkamarinpoika? Ei ne kyllä yleensä ole naimisissa tai eronneita - vaikka kaikki kait on mahdollista nykyaikana. Riippuu ja roikkuu siitä miten ja miksi kaiken vain kääntää ja vääntää. Sinäkö haluat viettää Joulun isolla J:llä kanssani? Se kyllä järjestyy ja olisi ihan parasta, mutta edellyttää että otat yhteyttä edes jollakin tavalla. Meidän tarttis aloittaa se Joulunvietto jo 22.12. vanhojen aikojen muistoksi - tai ei muistoksi - vaan pantas homma uusiksi hyvällä tavalla ja kaikki paha roksikseen. 22.12.2024 on nyt sunnuntai! Mun tekis oikeastaan mieli lähteä Tukholmaan ja jos vanhassa kaupungissa tai lähellä (Grand Hotel?) olisi hotelli niin voisin viettää joulun siellä... Pääsis Slottsbackenille Suurkirkkoon joulukirkkoon... suomalainen pikkukirkkokin on ihana... Spängan vanhassa kirkossa olen kerran ollut kuuntelemassa joululauluja siis jouluna... Oikeesti kaipaan mun Tukholma-jouluja... vaihtoehto täällä on tietysti Johanneksenkirkko... ja tietysti pientä lumisadetta vähän lämpöisenä iltana... olis kyllä ihanaa... 

Työ ja metsäneläimet ei oikein kuulu yhteen - missä murmeli elää... Ne pitää pitää erossa. Ja jossain ketjussa J:lle - Jussilleko - pyssy eli metsällekö olette menossa?

Vierailija
1700/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unissa joka yö 💚

Ketju on lukittu.