Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmiset maksavat aina omat vuokransa ihan itse Suomessa.
Tämä. Tietysti jos ihmiset ovat sopineet että puolittavat asumiskulut sitten eri asia.
Mitä käytäntöä itse kannatat?
En ole ollut moisessa tilanteessa.
Siis tämän on taas niin oltava trolli kenen kanssa keskustelen nyt...
- n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä. Minäkin maksan ihan itse kaikki laskuni.
Toivottavasti jokainen ymmärtää että laskut maksetaan ja eletään kuin ihminen ja että elämässä on muutakin tärkeää kuin raha! Tullaan toimeen.
No miksi ehdottelet jotakin apuraha juttua jotain tiettyä aktiiviteettiä vastaan? Ihme touhua sanon minä!
Ei liity minuun tuollaiset asiat ollenkaan. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin minua ei voi ostaa.
Eikä minua.
Niin no kuka sua on nyt yrittänyt ostaa? :D
*Nämä ei E, eikä vuokra issue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tietysti jos ihmiset ovat sopineet että puolittavat asumiskulut sitten eri asia.
Lisään koska olen aina asunut yksin. Lukuunottamatta sitä kun asuin teiniaikoina opiskelijasunnossa hyvin lyhyen aikaa. Plus mitä kotona lapsena. Siitä, eikä opiskelijasunnosta nyt luonnollisesti mennyt vuokraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin minua ei voi ostaa.
Eikä minua.
Niin no kuka sua on nyt yrittänyt ostaa? :D*Nämä ei E, eikä vuokra issue.
Tämä ei E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään koska olen aina asunut yksin. Lukuunottamatta sitä kun asuin teiniaikoina opiskelijasunnossa hyvin lyhyen aikaa. Plus mitä kotona lapsena. Siitä, eikä opiskelijasunnosta nyt luonnollisesti mennyt vuokraa.
Olet siis asunut lapsuudenkin yksin? Eihän se ole edes mahdollista Suomessa. Ihme trollausta taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis asunut lapsuudenkin yksin? Eihän se ole edes mahdollista Suomessa. Ihme trollausta taas...
En. Mikä ihmeen minä en osaa lukea avautuminen tämä oli? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis asunut lapsuudenkin yksin? Eihän se ole edes mahdollista Suomessa. Ihme tr
"Olen aina asunut yksin" kattaa myös lapsuusiän...
Olet unelmieni nainen L 🧡 Mukavaa päivää. Hellä halaus 🤗
J
Missä on keskustelutaitoiset läsnäolevat ihmiset? Ketjusta on tullut tylsä läyhäämismesta.
Vierailija kirjoitti:
"Olen aina asunut yksin" kattaa myös lapsuusiän...
Huom. jatkuu lauseella lukuunottamatta. Sekä kirjoittaja ei kommentoinut, että onko ollut vaikka yksityisessä päivähoidossa joka on osittain rikkaiden etuoikeus.
Vanhempansa ovat voineet olla vaikka hyvin työorientuneita. Ja täten tavallaan on ainakin osittain elänyt "yksin"
Nyt jotakin tunnisteita tänne niin tietää kenen kanssa kirjoittelee. Jos ei oikea henkilö, niin turhaanhan sitten täällä notkun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
T. Lahja
On todella kaunis, tälle voisi olla tulevaisuudessa käyttöä jos haluat.
Sellaset "BiNgO"pelit sieltä 🌞
🍵 Jatkakaa vaan ihmeessä harhailuanne.
Älä huoli kaivattu, en ole lukenut näitä eikä hirveästi kiinnostakaan. Minun tunteita ne eivät poista eivätkä sinunkaan. Sydän löytää aina perille, lopulta.
Kohta kaupoille. Kaipaus on kova. Ajatuksissani olet. -10-
Vierailija kirjoitti:
Nyt jotakin tunnisteita tänne niin tietää kenen kanssa kirjoittelee. Jos ei oikea henkilö, niin turhaanhan sitten täällä notkun...
Laitahan itsekin. En keskustele erityisesti kenenkään kanssa joten en laita tunnisteita. Kunhan juttelen vain rennosti teidän muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitahan itsekin. En keskustele erityisesti kenenkään kanssa joten en laita tunnisteita. Kunhan juttelen vain rennosti teidän muiden kanssa.
Miksi notkut tässä ketjussa jos sinulla ei ole ketään kaivattua? :D
Jokainen voisi nyt laittaa tähän nimensä, niin tietää kenen kanssa kirjoittelee!
Noin niinku vähän ennakoivasti kato :D