Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, opitpahan minusta jotain uutta, mitä enemmän kirjoitan sitä enemmän tiedät.
*Ei E. Multa vain tuo 1 viesti + tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍 Haluan salasuhteen
👎 Ei kiinnosta
Salasuhde tai ei, oli se kenen tahansa kanssa sitten niin miksi siitä pitää koko maailmalla kuuluttaa jos ei muitakaan asioitaan halua kaikille kertoa ?Mihin kirjoitukseen viittasit? En äkkiseltään löytänyt väitettä koko maailmalle kuuluttamisesta.
Hahah no itsekö haluat julkisen suhteen sellaisen kanssa kenestä koet, että hänelle pitää tarjota joitakin apurahoja...Apurahaa tai ei, oli se minkä suuruinen tahansa niin miksi minun pitäisi maksaa toisen vuokra ja etsiä vanhaan kämppään uusi vuokralainen ?
Nyt en taas yhtään ymmärrä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍 Haluan salasuhteen
👎 Ei kiinnosta
Salasuhde tai ei, oli se kenen tahansa kanssa sitten niin miksi siitä pitää koko maailmalla kuuluttaa jos ei muitakaan asioitaan halua kaikille kertoa ?Mihin kirjoitukseen viittasit? En äkkiseltään löytänyt väitettä koko maailmalle kuuluttamisesta.
Hahah no itsekö haluat julkisen suhteen sellaisen kanssa kenestä koet, että hänelle pitää tarjota joitakin apurahoja...Apurahaa tai ei, oli se minkä suuruinen tahansa niin miksi minun pitäisi maksaa toisen vuokra ja etsiä vanhaan kämppään uusi vuokralainen ?
Ja miksi sinun niin pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi.
Hyvästi vaan👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍 Haluan salasuhteen
👎 Ei kiinnosta
Ja mik
Ei pitäisikään. Sehän se pointti olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää sunnuntaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. 🌹 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää sunnuntaita risuleualle. 🧡🤗 Kiitokset kauniin punaisesta ruususta. Se on ihana. Voisinpa halata sua oikeasti! Suukko ja halaus
Terv. pikkuvaalea.
Minäkin haluaisin halata kanssasi. 🤗 Meidän täytyy toteuttaa se. Olet rakas! 🧡 Suukko.
-risuleuka
Samaa olen miettinyt.🧡 Ehkäpä vielä joku päivä toiveet käy toteen. 🤗 Sitä odotan. Suukko.
-pikkuvaalea
Kiitos! Suonikkaani jo odottaakin kuumia huuliasi!
T. Siloposki
Olet sairas!
sivulta
No miksi putää ottaa puheeksi se, että tekeekö toinen jotakin apurahaa vastaan ja nyt sitten tämä kämppä homma jos näin ei pidä kerran toimia???
Vierailija kirjoitti:
No miksi putää ottaa puheeksi se, että tekeekö toinen jotakin apurahaa vastaan ja nyt sitten tämä kämppä homma jos näin ei pidä kerran toimia???
Ihan ihme ehdotuksia kummatkin...
Lopettakaa ohikset ja kaipuuta kehiin
Yleensä ihmiset maksavat aina omat vuokransa ihan itse Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä. Minäkin maksan ihan itse kaikki laskuni.
Toivottavasti jokainen ymmärtää että laskut maksetaan ja eletään kuin ihminen ja että elämässä on muutakin tärkeää kuin raha! Tullaan toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä. Minäkin maksan ihan itse kaikki laskuni.
Toivottavasti jokainen ymmärtää että laskut maksetaan ja eletään kuin ihminen ja että elämässä on muutakin tärkeää kuin raha! Tullaan toimeen.
No miksi ehdottelet jotakin apuraha juttua jotain tiettyä aktiiviteettiä vastaan? Ihme touhua sanon minä!
Kuten sanoin minua ei voi ostaa
Vierailija kirjoitti:
Eikä minua.
Missä nyt oletkin, olen ajatuksin luonasi. Mukavaa päivänjatkoa! Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä minua.
Niin no kuka sua on nyt yrittänyt ostaa? :D
Keskustelu on nyt sen verran sekavaa, että parempi alkaa viettää sunnuntaita. Toivottavasti joku väärä henkilö ei omi viestejäni. Olen miettinyt sitä jo pidempään. Oikealle henkilölle terveiset.😉
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tietysti jos ihmiset ovat sopineet että puolittavat asumiskulut sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tietysti jos ihmiset ovat sopineet että puolittavat asumiskulut sitten eri asia.
Mitä käytäntöä itse kannatat?
Naisena päätin itse, että lähdemme pitkästä aikaa viikonloppuna parhaan ystäväni kanssa vähän juhlimaan. Ehkä saadaan uusia ystäviä :).