Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
7021/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voisi nyt laittaa tähän nimensä, niin tietää kenen kanssa kirjoittelee!

Älykkäät kyllä osaavat käyttää muitakin tunnisteita, kuten tähänkin asti... ihan ihmeelliseksi muuttunut tämäkin ketju.

Vierailija
7022/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voisi nyt laittaa tähän nimensä, niin tietää kenen kanssa kirjoittelee!

Älykkäät kyllä osaavat käyttää muitakin tunnisteita, kuten tähänkin asti... ihan ihmeelliseksi muuttunut tämäkin ketju.

🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7023/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on keskustelutaitoiset läsnäolevat ihmiset? Ketjusta on tullut tylsä läyhäämismesta.

Kait semmoisiakin ihmisiä on, lähinnä irl.

Mä en enää osaa puhua mistään naisten kanssa, sen verran on tullut takkiin tunneasioissa. Terveisiä haluan silti lähettää että vietä kiva elämä, mä en jaksa enää ikinä mitään. 

Vierailija
7024/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua.

T. Lahja

On todella kaunis, tälle voisi olla tulevaisuudessa käyttöä jos haluat.

Mitä tarkoitat? 🤔

Vierailija
7025/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selkäpuoleltakin erittäin viehättävä, vaikka mieluiten kohtaisinkin ihan kasvotusten. Kaikin puolin mukavaa sunnuntaita sille joka saa minut aina hymyilemään.

- no panic

Vierailija
7026/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B i N g O 🤪

BINGO! ;)

Vierailija
7027/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin minua ei voi ostaa.

Eikä minua. 

Niin no kuka sua on nyt yrittänyt ostaa? :D

*Nämä ei E, eikä vuokra issue.

Tämä ei E.

.

Älä trolluta, täti.🥳

Se oli minun, Een, jota sä fanaat!😅

.

Näitähän hauska lukea... SIVUSTA 🍵🌞🧚🏼

Vierailija
7028/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä syntymäpäiväni ajankohdan, jotta osaisit vaikkapa sen varjolla tulla jutuille. Vielä on aikaa. 🤗

Vierailija
7029/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua Lempi ja ikävöin sinua.

Vierailija
7030/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samaa mieltä. Pitääkö vielä laittaa karttaan gps koordinaatit että perille löytää? Vai riittääkö joku muu...

Vierailija
7031/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jotakin tunnisteita tänne niin tietää kenen kanssa kirjoittelee. Jos ei oikea henkilö, niin turhaanhan sitten täällä notkun...

Laitahan itsekin. En keskustele erityisesti kenenkään kanssa joten en laita tunnisteita. Kunhan juttelen vain rennosti teidän muiden kanssa.

Miksi notkut tässä ketjussa jos sinulla ei ole ketään kaivattua? :D

No en kyllä notku, saahan täällä käydä.

Vierailija
7032/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on keskustelutaitoiset läsnäolevat ihmiset? Ketjusta on tullut tylsä läyhäämismesta.

Mä en enää osaa puhua mistään naisten kanssa, sen verran on tullut takkiin tunneasioissa. Terveisiä haluan silti lähettää että vietä kiva elämä, mä en jaksa enää ikinä mitään. 

Älä sitten itke jos ihastuksesi haluaa seurustella toisen sosiaalisemman ja kommunikoivan miehen kanssa.

Vierailija
7033/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua Lempi ja ikävöin sinua.

Voi kulta! Oli ihanaa löytää viestisi, kun sinua täältä etsin. Minäkin rakastan sinua. 🤗

Vierailija
7034/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä saa mun puolestani jokainen kirjoittaa mitä haluaa, lähinnä vain ihmettelen tätä kiusantekoa. No, elämähän on.

Vierailija
7035/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa edes lunta maahan niin voisi yrittää saada hivenen joulumieltä. Sen pienenkin hitusen🤍.

Kivaa päivää kivoille ja etenkin kaivatulle. 

Vierailija
7036/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samaa mieltä. Pitääkö vielä laittaa karttaan gps koordinaatit että perille löytää? Vai riittääkö joku muu...

Olen itseasiassa hakkeroinut palstan niin, että näen jokaisen kommentin ip osoitteet ja muut tiedot. Itse kirjoitan salatusta verkosta.

lol pelottaa ihan kamalasti, tiedät sitten varmaan mistä minä kirjoitan? Vastaus ei ole Suomi. 

Vierailija
7037/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisipa edes lunta maahan niin voisi yrittää saada hivenen joulumieltä. Sen pienenkin hitusen🤍.

Kivaa päivää kivoille ja etenkin kaivatulle. 

Sais kyl tulla ihan jotakin muutaki lunta ku tota taivaalta tulevaa

Vierailija
7038/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää lopettaa sun kaipuu, koska toinen ihminen tuli elämääni.

Mieheltä naiselle samasta kaupungista

Vierailija
7039/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itseasiassa hakkeroinut palstan niin, että näen jokaisen kommentin ip osoitteet ja muut tiedot. Itse kirjoitan salatusta verkosta.

Nettivinkattu. Hakkerointi on rikos. :)

Vierailija
7040/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkattu. Hakkerointi on rikos. :)

Haha vainiin :)

Ketju on lukittu.