Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut mitään Wishistä, Temusta, yms. paikoista

Vierailija
27.03.2024 |

Jos olet, niin mitä (millaisia) tavaroita tilasit ja minkälaista oli laadultaan.

Olen vain miettinyt, että voiko tällaisista paikoista oikeasti saada mitään kunnollista, vai onko kaikki laadultaan sitä luokkaa, että hajoaa viimeistään muutaman käyttökerran jälkeen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut enkä tilaa. Roskaa sieltä vain saa. 

Vierailija
2/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjatyötuotteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut askartelutarvikkeita ja tuotteet ihan ok. Vaatteita en ostaisi kun ei tiedä mitä myrkkyjä niissä on.

Vierailija
4/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten olen. En suosittele tilaamaan. Tuotteet eivät ole usein samoja kuin kuvissa.

Vierailija
5/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orjatyötuotteita?

todennäköisesti, tosin ei niiden kalliimmalla hinnalla myytävien tuotteiden tekemisestäkään makseta niille työntekijöille yhtään sen enempää.

Vierailija
6/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishiltä olen vaatteita tilannut ja laukkuja, vuosia sitten, vaatteet on vieläkin käytössä. Nyt on yöpaita päällä jonka wishiltä tilasin ennen koronaa ja yks huppari on vuodelta 2018 ja olen pessyt 60 asteessa välillä, vielä käytössä maksoi vitosen 

Vierailija
7/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wish ihan ok ainakin aasialaisten keittiötuotteiden (myyvät mm. japanilaisia halppismerkkejä, pitää osata erottaa) sekä kenkien ja laukkujen suhteen. Palautteet pitää lukea ja katsoa tähdet + ostajien määrä!

Vierailija
8/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla vahva mielipide kaikkiin asioihin, joista et tiedä yhtään mitään? Voisin lyödä vetoa että tuttavapiirissäsi sinua pidetään yksinkertaisena.

Vierailija
9/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ainakin parikymmentä kertaa milloin mitäkin tarpeeseen.kaikki toimitukset ja tavarat olleet OK.

Yhden ostoksen palautin ja rahat oli palautettu tilille noin 7 päivän sisällä tilile.

Jos joku haluaa maksaa suomessa tavarasta esim 5.kertaisen hinnan, niin olkaa hyvä vaan.

Vierailija
10/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliexpressistä olen tilannut satoja kertoja ainakin 6-7 vuoden ajan. Vain pari kertaa on ollut joku ongelma, ja silloin on tuote vaihdettu tai rahat palautettu mukisematta. Asiakaspalautteita ja kommentteja kannattaa lukea. En epäröi tilata jos löydän jotain tarpeellista.

Temu vaikuttaa hieman halvemmalta, mutta selkeästi epämääräisemmältä, kommentit epäaidommilta jne. Plus kaikki arvonta-, alennuskuponki- ym tauhka. Tavara on osittain samaa kuin Alissakin. 

Vierailija
11/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tietää että on roskaa kun et ole ikinä tilannut? ??!!

Kuuluu ehkä periaatteisiin ja se onkin sitten eri keskustelun aihe.

Vierailija
12/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliexpress oli kovassa käytössä joskus. En tiedä onko Temut ja romut parempia. Ali toimi hyvin.

Vierailija
13/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishin krääsä hajoaa käsiin. 

Vierailija
14/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta olen tilannut. En vaatteita, meikkejä eikä sähkötervikkeita. Esim. kännykän kuoret halpoja ja hyviä. Tuollaista pikkutavaraa olen tilannut. ALV sisältyy hintaan, postitus toistaiseksi ilmaista. Tuotteet tulevat nopeasti n.1-2 viikkoa. Kalliimmista tavaroista menee tullimaksut, joista en tiedä. Minusta laatu on ihan hyvää.

Vierailija
15/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä oo kauppoja, mistä ostaa? 

Vierailija
16/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut vaatteita,koruja ja mattoja ja siivoustuotteita. Kaikkiin olen ollut tyytyväinen ja aion tilata jatkossakin.

Vierailija
17/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temulta olen tilannut.Tulee muutamassa päivässä ja tavara on ollut kuvien mukainen ..

Vierailija
18/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä oo kauppoja, mistä ostaa? 

joo on kauppoja Joo mutta hinta Made in china on kuitenkin on vähintään kertaa 4.

Vierailija
19/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekologisten mammojen valinta 😇

Joo ei.

Vierailija
20/20 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishiltä tilasin vaimon, mutta ei ollut toiveen mukainen vaan väärää sukupuolta