Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beibi, mä voin valvoo kaikki yöt ja tuijottaa sun niskaa...
Astuisit jalallakaan kotiini, niin poliisit saisit kintereilles
Tän takia en uskalla laittaa viestiä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee se, että takerrut minuun, vaikka minulla on ihana vaimo, lapset ja koko elämä. En tykkää takertujista.
Mene sitten muualle äläkä inise.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M:lle!
Nyt kyllä avaan valkkaripullon. Näkisipä eräs kun mä tanssin. Siinä kyllä sulaa sydän ja silmistä näkyy pupilleista sekä suru että ilo. Jos ei mies sula niin haudatkaa se elävältä! Kaikkina aikoina naiset ovat tanssineet viehättääkseen ties mitä i-ja! Jotku jopa vietellääkseen... Onpa minulla vielä kaksi ihanaa täyspitkää 'yöpaitaa' nuoruuden ihastukseni ajoilta jotka käyvät ihan iltapuvuista. Taidanpa laittaa tanssiasuksi! On mahdollista että voisi muistaa kun näkee...
.
Käyttäjällä
solo ' - lainausmerkit kuten mulla,
mutta ei mun jupinoitani nämä.
Mä pidän täntyyliset
kokonaan yksityisasioina..
💙
.
Tämä ei multa, vaikka sininen sydän.
Tämä ei multa, vaikka tässä lukee tämä ei multa.
Vierailija kirjoitti: Miksi ei nähdä pitkään aikaan?
Olen saanut NIIN NIIN tarpeekseni tästä kissa-hirri-leikistä. Haluan lopultakin jotain oikeaa ja kunnollista ihan oikeassa elämässäni. Ei kukaan jaksa elää tämmöisten palstajuttujen kautta ettekä ehkä edes tajua kuinka kauan tätä on jo saattanut kestää. Jussi oli ajallisesti vasta puolivälissä. YÖK... mä menen tämmösestä jo ihan sekaisin ja en nyt masennu mutta koko keho kohta ihan sekaisin - TAAS... joo - olen kokenut useamman kerran elämäni aikana... siis ihmissuhteista voi oikeasti sairastua... Voi olla että täällä palstailee joku joka vaan pelleilee mun kustannuksella - VOI OLLA KAIKKI PELKKÄÄ KUVITTELUA JA ITSE LUOMAANI - en tiedä onko rakkausavioliitossa, kulissiavioliitossa, eronnut vai mikä... Juttumme on kuitenkin sen kaltainen että 'tällä statuksella' ei ole ainakaan minulle mitään väliä - taholtani ei minkäänlaista kunnioitusta... en välitä mistään ja olen siis todella törkeä - varmaan joku pitää minua itsekkäänä - mutta entäs jos en olekaan vaan on muusta kysymys... nyt en jaksa enempää... HEIPPA TEILLE KAIKILLE VAAN!
Eipä ne tunteet varise vaikka kuinka ravistelisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M:lle!
Nyt kyllä avaan valkkaripullon. Näkisipä eräs kun mä tanssin. Siinä kyllä sulaa sydän ja silmistä näkyy pupilleista sekä suru että ilo. Jos ei mies sula niin haudatkaa se elävältä! Kaikkina aikoina naiset ovat tanssineet viehättääkseen ties mitä i-ja! Jotku jopa vietellääkseen... Onpa minulla vielä kaksi ihanaa täyspitkää 'yöpaitaa' nuoruuden ihastukseni ajoilta jotka käyvät ihan iltapuvuista. Taidanpa laittaa tanssiasuksi! On mahdollista että voisi muistaa kun näkee...
.
Käyttäjällä
solo ' - lainausmerkit kuten mulla,
mutta ei mun jupinoitani nämä.
Mä pidän täntyyliset
kokonaan yksityisasioina..
💙
.
Tämä ei multa, vaikk
Tää ei multa, vaikka koko maailma odottaa, että milloinhan se täti taas laittaa viestiä, niin ei oo multa. Ei varrrmasti oo.
Vierailija kirjoitti:
Välillä oon miettinyt, että voisko ottaa sut toiseksi vaimoksi. Olihan joskus 2 ja useampiakin vaimoja miehillä. Silloin ei tarttis erota.
Mulle kävis. Lapsen haluaisin tosin. Mut mä uskon et meidän geenit kävisi yhteen.
Se hymy 😍 sen voimalla jaksan odottaa valoisampia päiviä, vaikka masentaakin.
Hyvää yötä siulle, ihana ihmine(n)
Vierailija kirjoitti:
Viime tapaaminen päättyi liian ajoissa.. Olisi pitänyt suudella sua..
Olen samaa mieltä. Eikä olisi tarvinnut tuohon suutelemiseenkaan jättää. Olisi voitu myös siirtyä johonkin rauhalliseen ympäristöön.
Voi kunpa kaivattunikin ajattelisi näin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, helpompaa olisi olla oman elämänsä joulukuusi.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee se, että takerrut minuun, vaikka minulla on ihana vaimo, lapset ja koko elämä. En tykkää takertujista.
Miten sä olet eksynyt ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, helpompaa olisi olla oman elämänsä joulukuusi.
Ihanasti ilmaistu tuo oman elämänsä joulukuusi. 😅 sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sitten muualle äläkä inise.
Sivusta
Jotku ei ymmärrä viesti sitten irl tai täällä. Takertuu varattuihin. Luulee, et siitä tulee jotain. Vaik ei tuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi juustohöylä valmiina.
Täällä hienosäätöleka.
😊
Voi on tässä minullekin vatsanpurua ihan riittävästi. Jos oma kaivattu lähtee täältä, niin haluaisin painottaa, että juuri se on se asia mitä olen toivonutkin. Varmaan pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Ne eivät ole lehtiä, jotka puu syksyllä pudottaa. Ne eivät ole turkki, jota jänis selässään kantaa. Tunteet eivät ole vesi, joka valuu hanhen selästä. Rakkaus on sisällä, syvällä, tallessa. Sitä ei voi pudottaa pois, kun talvi tulee. Se on kannettava kesät talvet.
Luulin, että olet nyt eronnut, mutta eihän minulla ole oikeaa tietoa asiasta. Lisäsin numerosi pitkästä aikaa takaisin listalle katseltuani muutamia kuvakaappauksia tämänvuotisista jutuista. Otin sen kuitenkin uudestaan pois. Jos oikeasti olet vapaa ja haluat, pystyt silti lähettämään viestiä.
Naiset, jotka jahtaa perheellisiä, ei saa ketään muita. Perheellinen, joka vähän haluaa helppoa seksiä, on helppo nakki. Mutta ei enempää. Mutta nämä kakkosluokan naiset takertuu epätoivoisesti.ei jätä rauhaan, vaikka mitään lupauksia ei olisi
Tiesitkö, että muassa on se hyvä puoli, etten ota mitään pahalla.
On siellä myös leipäpuukko, mutta ei nyt sentään unohdettuina vaan odottamassa, josko vielä tarvitsee leikata tomaattia.866