Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
6061/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eronnut, vaikka vaikeita aikoja on ollut. Jos eroaisin, en olisi hyppäämässä uuteen suhteeseen moneen vuoteen. Täytyisi prosessoida kunnolla.

Vierailija
6062/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olet nyt eronnut, mutta eihän minulla ole oikeaa tietoa asiasta. Lisäsin numerosi pitkästä aikaa takaisin listalle katseltuani muutamia kuvakaappauksia tämänvuotisista jutuista. Otin sen kuitenkin uudestaan pois. Jos oikeasti olet vapaa ja haluat, pystyt silti lähettämään viestiä.

Mihin numeroon puhelinnumeroni loppuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6063/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasapanos:)

Vierailija
6064/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka jahtaa perheellisiä, ei saa ketään muita. Perheellinen, joka vähän haluaa helppoa seksiä, on helppo nakki. Mutta ei enempää. Mutta nämä kakkosluokan naiset takertuu epätoivoisesti.ei jätä rauhaan, vaikka mitään lupauksia ei olisi

Mitä sekaannut rupunaisiin? ! Pakottaako joku?

Vierailija
6065/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gravitaatiopommi

Vierailija
6066/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki trullitvuorella melkoinen vaiva turhan takia. Enemmän vihaa aiheuttaa paljastaa vain todellisen sisimpänsä, surullista.

Vierailija
6067/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka jahtaa perheellisiä, ei saa ketään muita. Perheellinen, joka vähän haluaa helppoa seksiä, on helppo nakki. Mutta ei enempää. Mutta nämä kakkosluokan naiset takertuu epätoivoisesti.ei jätä rauhaan, vaikka mitään lupauksia ei olisi

Mitä sekaannut rupunaisiin? ! Pakottaako joku?

En sekaannu enää. Pelkkiä vaikeuksia ja turhaa rahanmenoa. En ole oikeasti niin rikas, mitä vaikutan.

Vierailija
6068/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gravitaatiopommi

😄😄😄😄

Nyt on nimi!

Vierailija
6069/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jatkuu.. pitäkää penkeistä kiinni....

Vierailija
6070/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M:lle! 

Nyt kyllä avaan valkkaripullon. Näkisipä eräs kun mä tanssin. Siinä kyllä sulaa sydän ja silmistä näkyy pupilleista sekä suru että ilo. Jos ei mies sula niin haudatkaa se elävältä! Kaikkina aikoina naiset ovat tanssineet viehättääkseen ties mitä i-ja! Jotku jopa vietellääkseen... Onpa minulla vielä kaksi ihanaa täyspitkää 'yöpaitaa' nuoruuden ihastukseni ajoilta jotka käyvät ihan iltapuvuista. Taidanpa laittaa tanssiasuksi! On mahdollista että voisi muistaa kun näkee... 

.

Käyttäjällä 

solo ' - lainausmerkit kuten mulla,

mutta ei mun jupinoitani nämä.

Mä pidän täntyyliset

kokonaan yksityisasioina..

💙

.

Tämä ei multa, vaikka sininen sydän. 

Tämä ei multa, vaikka tässä lukee tämä ei multa.

Ei tietenkään, koska se ei ollut multa '💙', mutta ilmoitus oli multa. Hyvänen aika sentään! 

Vierailija
6071/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissa silmistä, poissa mielestä, on tehnyt tehtävänsä. Hyvää yötä! 

Vierailija
6072/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen tädiksi nimitelleelle pullukalle! 😘

Vierailija
6073/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin koira, minäkin ravistelen välillä, onnistumatta siinä kuitenkaan, kuin hetkellisesti. Tunteideni turkki sinun on, olen koira koditon.

Vierailija
6074/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee se, että takerrut minuun, vaikka minulla on ihana vaimo, lapset ja koko elämä. En tykkää takertujista. 

Aina kun alkaa seksisuhteeseen jonkun kanssa, et voi koskaan olla satavarma etteikö se ihastuis ajan myötä. Tai vaikka muutaman kerran jälkeen. Koita ymmärtää, että ihmisillä on tunteet. Ja niin on varmasti nyt tälle sun naisellekin käynyt.

Vierailija
6075/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö jatkuu.. pitäkää penkeistä kiinni....

Jap. Ei multa.

Vierailija
6076/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies (aatami) oli ihmeissään kun näki mamman ensimmäistä kertaa. Tiesiköhän, mihin tulikasteeseen joutuu.

Vierailija
6077/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan se paha olo tuli pois, keskustelkaa niin helpottaa, taisi tulla saunaan lähtö. Pikkuherralla oli kuiten kaikki kuulemma kunnossa.

Vierailija
6078/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin on nk vaimo - varsinkin nykyaikana - niin älkää yleistäkö mitään kenestäkään ihmisestä ja luulko olevanne oikeassa tuomioissanne - ei miehestä eikä naisesta... se nk vaimo voi olla 'perheen'rikkoja, vienyt joltain raskaana olevalta suhteen ja loppujen lopuksi ollut miehellekin vaan se kakkosnainen koska ykkösnaisen luokse ei voinut enää palata - ei päässyt takaisin. Aina tarttee tietää koko stoori ja ihmissuhde ennen kuin rupeaa mitään/ketään arviomaan tai on parempi pitää suu kiinni... 

Vierailija
6079/7634 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhonen. 

Munii munasen..

Munasta kuoriutuu..

Toukanpoikanen. 

Toukka koteloituu..

Kotelosta kuoriutuu.. 

Perhonen. 

Vierailija