Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Käyttäjällä
solo ' - lainausmerkit kuten mulla,
mutta ei mun jupinoitani nämä.
Mä pidän täntyyliset
kokonaan yksityisasioina..
💙
TÄH! Miksi täällä pitäisi mitään pitää yksityisasiana kun mulla ei ole yksityiselämää eikä sen vuoksi mitään yksityistäkään eli yksityisasioita. Yksityisyys tarkoittaa sitä että omat jutut voisivat koskettaa jotakin toistakin mutta ketään suhteessa kanssani olevaa toista EI OLE OLEMASSAKAAN. Miksi siis höpiset jostain yksityisasioista? Edellinen viesti oli muuten jännä kun se jäi ju-mi-iin mutta sitten se kuitenkin heti julkaistiin. Todella harvinaista - en ole koskaan kokenut aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hana jumii. Ei tuu vettä.
Varmaan joku yleinen vika.
Paikallinen.
Beibi, mä voin valvoo kaikki yöt ja tuijottaa sun niskaa...
Vierailija kirjoitti:
Beibi, mä voin valvoo kaikki yöt ja tuijottaa sun niskaa...
Astuisit jalallakaan kotiini, niin poliisit saisit kintereilles
Elämän kolhuista johtuen elämäni oli pitkään kuin sakeassa sumussa vaeltamista.
Sitten kohtasin sinut, heräsi tunteita, joita en olisi osannut odottaa enää koskaan tuntevani. Olin hämilläni, tunteet voimistuivat. Oli vaan pakko kertoa niistä, vaikka se aiheuttikin sinulle hämmennystä.
Tunteeni sinua kohtaan on voimakkaat, eikä ne koskaan katoa. Sinä sytytit sydämeeni ihanasti lämmittävän lemmenliekin 🧡
Voitaisi tanssia yhdessä ympäri asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Aina pitää jättää jotain, mitä voi palata hakemaan.
Kuinka epätoivoinen olet🙀?
Täällä olisi juustohöylä valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisi tanssia yhdessä ympäri asunnon.
Intohimoa, sitä ei puuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka epätoivoinen olet🙀?
Mulle tapahtui viime viikolla juuri näin. Yks jätti työhuoneeseeni jotakin itselle tärkeää. Ettet sinä Ap, ;) Juu, laitoin jo viestin, että tallessa on.
Minua häiritsee se, että takerrut minuun, vaikka minulla on ihana vaimo, lapset ja koko elämä. En tykkää takertujista.
Vieläköhän oot yhtä kuuma kisuli kuin silloin, kun vielä nähtiin. Mun silmissä ainakin olisit.
Mulla on tallella kaikki naisten hajuvedet ja pikkutilpehöörit mitä naiset on jättäneet ja ei ikinä palanneet hakemaan.
Ja jopa yksi naisen puukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M:lle!
Nyt kyllä avaan valkkaripullon. Näkisipä eräs kun mä tanssin. Siinä kyllä sulaa sydän ja silmistä näkyy pupilleista sekä suru että ilo. Jos ei mies sula niin haudatkaa se elävältä! Kaikkina aikoina naiset ovat tanssineet viehättääkseen ties mitä i-ja! Jotku jopa vietellääkseen... Onpa minulla vielä kaksi ihanaa täyspitkää 'yöpaitaa' nuoruuden ihastukseni ajoilta jotka käyvät ihan iltapuvuista. Taidanpa laittaa tanssiasuksi! On mahdollista että voisi muistaa kun näkee...
.
Käyttäjällä
solo ' - lainausmerkit kuten mulla,
mutta ei mun jupinoitani nämä.
Mä pidän täntyyliset
kokonaan yksityisasioina..
💙
.
Tämä ei multa, vaikka sininen sydän.
Se oli minä, Eeeee... hehee.
Joten summatakseni. Tyynyn alta on löytynyt niin rinkulaa, kuin puukkoakin. Aina ne osaa hämmästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä kertaa unohtui?
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän oot yhtä kuuma kisuli kuin silloin, kun vielä nähtiin. Mun silmissä ainakin olisit.
Itsekin olet varmasti se sama kuuma kolli 😚
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi juustohöylä valmiina.
Täällä hienosäätöleka.
Nyt alkoi jännittää.