Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Jos en ehdi/jaksa lukea ketjua niin en yleensä viitti laittaa mitään tänne sillon kun sit tuntuu et pitäis jäädä seuraamaan keskustelua ja sit jos ei ehdi niin parempi ettei laita mitään
Vähän sama.
mä haluan sanoa vain, että tehdään tää. Tehdään tää.Ei oo muuta sanottavaa.
Ei olisi kaivattuain sattumoisin näkynyt näillä suunnilla? On tämäkin yhtä neulaa ja heinäsuopaa. 😉
Vierailija kirjoitti:
En ole eronnut, vaikka vaikeita aikoja on ollut. Jos eroaisin, en olisi hyppäämässä uuteen suhteeseen moneen vuoteen. Täytyisi prosessoida kunnolla.
Mä oon kans prosessoinut kohta 8 vuotta. 🤔
Mitäs tykkäsitte Robinin uudesta kappaleesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole eronnut, vaikka vaikeita aikoja on ollut. Jos eroaisin, en olisi hyppäämässä uuteen suhteeseen moneen vuoteen. Täytyisi prosessoida kunnolla.
Mä oon kans prosessoinut kohta 8 vuotta. 🤔
Minä vain viimeisen vuoden ja olen nn, btw
Jos joku vielä ihmettelee miksi näin teen niin eiköhän se tuossa tullutkin...
Olen täällä tahtomattani, toisen osapuolen tahdosta koska hän ei näe minua normaalina. Eikä ilmeisesti halua nähdäkkään. Sitä en kiistä, mutta tiedät mistä johtuu, ja tiedän minäkin. olen alkanut ajattelemaan ihan yleisellä tasollakin.Tunneäly laajentunut valtavasti ja voin keskustella kaikkien kanssa isoista asioista. Aiemmin muutam viikko takaperin monta vuorokautta valvoessa oli hämärää... Nyt kaikki kirkasta. Luultavasti kohta kotikylään, kun ei vikaa tunnu löytyvän, päinvastoin. Haluaisin asioden menevän mahdollisimman sievästi, mutta en tiedä onko se mahdollista. Enkä tiedä onko minulla tulevaisuudessasi paikaa, tai paikkaa missä olla. Rakastan sinua poikani sekä kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele kenenkään pikkujäbien musiikkia. Kokeillut nykyteinien räppiä todetakseni, että voi pienet, kun teillä ei ole mitään kontenttia, kun ette vielä tiedä elämästä mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että olet nyt eronnut, mutta eihän minulla ole oikeaa tietoa asiasta. Lisäsin numerosi pitkästä aikaa takaisin listalle katseltuani muutamia kuvakaappauksia tämänvuotisista jutuista. Otin sen kuitenkin uudestaan pois. Jos oikeasti olet vapaa ja haluat, pystyt silti lähettämään viestiä.
Mihin numeroon puhelinnumeroni loppuu?
En halua kertoa. Miehelle oli ja olen joskus kertonut hänelle tunteistani kasvotusten, silloin en tiennyt hänen perhekuvioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Viisasta. Ihmiset lähtee uuteen suhteeseen liian nopeasti. Se exä kummittelee taustalla. Eroon se lopulta johtaa.
Miksi mun aivo ei toimi ja puu suhuu ihan hömlöä sinulle, kun olen muuten ihan normaaliälyinen. Kerro.
- tyhymä
Vierailija kirjoitti:
1960-70-luvulta.
Deittiappien helmiä: Kyllästyin etsimään "sitä oikeaa" ja nyt etsin parikymppistä, jolla on isätraumoja ja joka tykkää istua kasvoille. 😂 Ehkä tosiaan pitäisi luovuttaa rakkauden etsimisesta ja etsiä joku, jonka kasvoille on kiva istua.
Saknar dig, min favoritkollega👩🏻🏫
Hyvää yötä naiselle lounaaseen. Ikävä.
Väsyttää, jaksan kyllä istua ja räplätä puhelinta ratiota kuunnellen.
Öitä mussukalleni ja muille 💖
Vierailija kirjoitti:
Kuin koira, minäkin ravistelen välillä, onnistumatta siinä kuitenkaan, kuin hetkellisesti. Tunteideni turkki sinun on, olen koira koditon.
Löytääkö koira luokseni?
Ei varmaan ihan, kun kuitenkin tänne kirjoitat. Kenet tärkeän nyt yrität hyvästellä?