Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus valtaa mielialaa. Koen olevani auttamattomasti myöhässä, kaikessa. Menetän sinut, vaikka ei minulla sinua koskaan ollutkaan.
Et ole, etkä menetä.
En jaksa ylläpitää näin ohutta lankaa meidän välillä. Lopussa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että joutuu hyväksymään sen, että rakkaus ei ollut tarkotettu mulle. Mä olen niitä ihmisiä, joita kukaan ei tule todellisesti koskaan rakastamaan syvästi. Olen ameeba ja kellun tässä maailmassa eteen päin kunnes kuolen.
Minulle yritetään esitellä heitä, joita en voisi nähdä rakkaudellisessa tai no sanotaan seksuaalis-romanttisessa mielessä puoleensavetävinä, eivätkä he useimmiten vetoa persoonallisuuksinakaan. Kertonee missä valossa minut nähdään ja ketkä kokevat, että on helppo lähestyä. Eli ensin itse kuosiin kaikissa merkityksissä. Pointtihan on se, että olisi rakastettu taholta jota rakastaa. Hutirakkaudet, jotka eivät kohtaa, ovat huteja, joilla ei oikeastaanole merkitystä.
Jahas edelleen katoaa viesteistä heittomerkit ja lainaukset, kun puhelimella kirjoittaa. Tämä vika ollut vissiin pari vuotta? Myöskään emojeita ei voi laittaa kuin joitain
Anteeksi tämä, mutta olet ajatuksissani ja...
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelinko kaiken? (irl)
Et, koska koin sen saman, ja vielä voimakkaammin. Se oli melkeinpä maagista, koska pystyin tuntemaan läsnäolosi ja hengityksesi, vaikka emme olleet edes samassa tilassa ;) sivusta
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus valtaa mielialaa. Koen olevani auttamattomasti myöhässä, kaikessa. Menetän sinut, vaikka ei minulla sinua koskaan ollutkaan.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä tein... olenko menettänyt sut kokonaan.
Et tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ilman sinua ei ole minua.
Minne sinä menet, sinne minäkin menen, ja minne sinä jäät, sinne minäkin jään. Sinun kansasi on minun kansani ja sinun Jumalasi on minun Jumalani.
Vierailija kirjoitti:
Höpöt jutut ei minulta.
Heh, ne on minulta😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisit palata menneisyyteen, onko jotain mitä tekisit tai sanoisit toisin kaivatullesi? Ja jatkokysymys, voisitko vielä tehdä niin? Jos et, miksi?
Jos olisin ollut rohkea olisin raahannut hänet nurkan taa ja moiskauttanut. Nyt on sellainen olo ettei olis toivottua moinen.
Nyt meni yö unet! Olisitpa tehnyt niin, silloin kun se oli vielä mahdollista. Nyt ei voi kuin haaveilla...Hyviä öitä kaivatulleni. Halaus.
Mikset raahannut nurkkaan?
Se oli niin, että sä ajoit mut nurkkaan, häpeämään.
Vierailija kirjoitti:
Jahas edelleen katoaa viesteistä heittomerkit ja lainaukset, kun puhelimella kirjoittaa. Tämä vika ollut vissiin pari vuotta? Myöskään emojeita ei voi laittaa kuin joitain
Musiikkia ei voi myöskään laittaa.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ylläpitää näin ohutta lankaa meidän välillä. Lopussa ollaan.
Viimeisillä voimilla vien<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikkia ei voi myöskään laittaa.
Ette vain osaa.
Tuntisitpa, kun etärakastan sinua.
Joka päivä suurempi kaipaus kuin koskaan ennen.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä 30 km ja parin pitäjäpiirin surkeammalta puolelta sinne onnen sävyisään auvolaan, voisinpa olla luonasi. Huomiseen.
Oletko kokeillut muunlaisia tyynyjä, vai onko sydämelläsi jotain, joka haittaa untasi? Toivottavasti ensi yönä nukut paremmin, voin tulla moikkaamaan jossain välissä.
- J, ehdinpäs sanoa muutakin