Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää loppuvuotta kaivatulle. Olit kauneinta mitä ehdin kokea elämässäni <3
- tiimalasi tyhjenee
Ootko tosissasi? <3
kirjoitin tänne saman aiemmin tiimalasista. Ehkä se olet sinä oikeasti <3 Tiedän et se tyhjenee. Mulla on ikävä sua. Eikö me voida tosiaan olla enää, yhtään mitään, muuta kuin etäiset ihmiset. Ei varmaan, ymmärrän sen.
En mä voi edes toivoa mitään muuta. En halua pilata sun elämää ja tulevaisuutta mikä sua odottaa. Oot ihana <3 mä vaan ehdin tuntee liikaa ja liian syvästi, enkä pystyny enää peruuttaa. Et ehkä säkään. Tajuan kyllä tilanteen, mut helvetti, ikävä on.
Tuskinpa olet kaivattuni...mun tulevaisuus näyttää aika heikolta, vaikka yritän hymyillä kyynelten läpi.
En aiemmin tajunnut, miten p
n>m?
Rakastin sinua Emilia oikeasti. Enemmän kuin ikinä olisit voinut kuvitella. 🥲
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti turkki- kebab-pizzeriat pitäisi lailla kieltää.
Ne voi myös kiertää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää loppuvuotta kaivatulle. Olit kauneinta mitä ehdin kokea elämässäni <3
- tiimalasi tyhjenee
Ootko tosissasi? <3
kirjoitin tänne saman aiemmin tiimalasista. Ehkä se olet sinä oikeasti <3 Tiedän et se tyhjenee. Mulla on ikävä sua. Eikö me voida tosiaan olla enää, yhtään mitään, muuta kuin etäiset ihmiset. Ei varmaan, ymmärrän sen.
En mä voi edes toivoa mitään muuta. En halua pilata sun elämää ja tulevaisuutta mikä sua odottaa. Oot ihana <3 mä vaan ehdin tuntee liikaa ja liian syvästi, enkä pystyny enää peruuttaa. Et ehkä säkään. Tajuan kyllä tilanteen, mut helvetti, ikävä on.
Tuskinpa olet kaivattuni...mun tulevaisuus näyttää aika heikolta, vaikka yritän hymyillä kyynelten
Ei, vaan n->n
Mutta siis ei mulla nyt muuta sitten. En juo muuten vieläkään sitä alkoholia. Kerran tuossa vähän alkoi napsumaan kielen päällä mutta sitten kuitenkaan en lähtenyt ostamaan. Vaikka en nyt ole juonut alkoholia niin en kuitenkaan toivo loppuelämääni viettäväni kuivin suin. Se ei vain nyt ole sopinut kuvaan. Kai siitäkin jokin korkeampi värähde päättänee mitä täällä saa tehdä ja mitä ei, tympeää mutta ei voi mitään. Olemme Jumalan orjia. Tätä puolta en osannutkaan odottaa, ainakaan ihan näin pitkälle vietynä. Kontrolli toimii ja kuitti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu muuten ketjussa käyville? En ole hetkeen juurikaan kommentoinut, olen yrittänyt lueskella vain. Ei ole asioita paitsi nyt nuo terveiset laitoin kun helpotti niin tuo tunnepläjäys. Parit kirjoitusvirheet mutta menkööt. On ollut hieman raskaita kuukausia nyt takana. Kalakeittopäivä huomenna. En keksinyt kaupassa nyt muuta ruokaa. Mielestäni olen edelleenkin terve vaikka vainoharhat kyllä välillä häiritsevät pahasti, sitä todellakin jo välillä epäilee itseänsäkin pahasti.
Kiitos kysymästä, olosuhteet huomioon ottaen voin niin hyvin kuin yksinäinen mitätön, rakkaintaan kaipaava voi. Hyvää yötä sinulle, kaikille kaipaajille ja erityisesti kaipaamalleni naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ilman sinua olen niin yksin.
Emiliaa? Ketä?
Olet mun kuningatar. Comme une reine👑
Surullista, että joutuu hyväksymään sen, että rakkaus ei ollut tarkotettu mulle. Mä olen niitä ihmisiä, joita kukaan ei tule todellisesti koskaan rakastamaan syvästi. Olen ameeba ja kellun tässä maailmassa eteen päin kunnes kuolen.
En ole vaatinut sinulta koskaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman sinua olen niin yksin.
Emiliaa? Ketä?
Tämä oli eriltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu muuten ketjussa käyville? En ole hetkeen juurikaan kommentoinut, olen yrittänyt lueskella vain. Ei ole asioita paitsi nyt nuo terveiset laitoin kun helpotti niin tuo tunnepläjäys. Parit kirjoitusvirheet mutta menkööt. On ollut hieman raskaita kuukausia nyt takana. Kalakeittopäivä huomenna. En keksinyt kaupassa nyt muuta ruokaa. Mielestäni olen edelleenkin terve vaikka vainoharhat kyllä välillä häiritsevät pahasti, sitä todellakin jo välillä epäilee itseänsäkin pahasti.
Kiitos kysymästä, olosuhteet huomioon ottaen voin niin hyvin kuin yksinäinen mitätön, rakkaintaan kaipaava voi. Hyvää yötä sinulle, kaikille kaipaajille ja erityisesti kaipaamalleni naiselle.
No toivon rutistus sinulle. Mitäs me mitättömät muutakaan. Yöuni saattanee auttaa hetken ajan ainakin tai ainakin uni on hyväksi aina. Hyvää yötä myös sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelinko kaiken? (irl)
Et sinä kuvitellut.
Ilman sinua sekunnit valuvat hukkaan. Ilman sinua niillä ei ole merkitystä.
..haluun vain toivottaa hyvää yötä