Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (7634)
"Levolle lasken Luojani, armias ole suojani, jos sijaltain en nousisi, taivaaseen ota tykösi"
Musiikki yhdistää meidät. Kerran olit meillä kun treenattiin mun tekemää biisiä, joka oli vielä raakile, mutta viimeistelin raakileen siinä treenin aikana. Tämä yhteys on asia jota kaipaan sinussa valtavasti. Yhdessä tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisit palata menneisyyteen, onko jotain mitä tekisit tai sanoisit toisin kaivatullesi? Ja jatkokysymys, voisitko vielä tehdä niin? Jos et, miksi?
Jos olisin ollut rohkea olisin raahannut hänet nurkan taa ja moiskauttanut. Nyt on sellainen olo ettei olis toivottua moinen.
Nyt meni yö unet! Olisitpa tehnyt niin, silloin kun se oli vielä mahdollista. Nyt ei voi kuin haaveilla...Hyviä öitä kaivatulleni. Halaus.
Mikset raahannut nurkkaan?
Se oli niin, että sä ajoit mut nurkkaan, häpeämään.
Niinkö? Kasvojen ja kunnian menetys muiden miestenkin silmissä. Kamalaa ja ikävää. Tehdään jotain yhdessä tälle asialle - parempi myöhään kuin milloinkaan. Voitasko olla yhdessä jäljellä oleva aika. Olisi ihanaa - ihan vaikka tosi hyvinä parhaina ystävinä jos muu on käynyt mahdottomaksi. Käy minkälainen liitto tahansa - ei mitään vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos voisit palata menneisyyteen, onko jotain mitä tekisit tai sanoisit toisin kaivatullesi? Ja jatkokysymys, voisitko vielä tehdä niin? Jos et, miksi?
On, paljonkin. Ensinnäkin mun olisi pitänyt kysyä hänen yhteystietoja. Ihan vaik sillä, et hän kiinnostui tv-tasosta, jonka laitoin pois muuttaessani. Voin ainoastaan odottaa, että näen hänet ja voin mennä juttelee. Rakastuin häneen maskin taakse ja mulle ois luontevaa tutustua ja pitää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei koskaan kertonut tunteistaan?
Kerroin. Et kuunnellut.
Miten täällä ollaan näin maanisia aina yhtäkkiä, taitaa olla yksi kirjoittaja tai sitten jotain tarttuvaa.
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja heleälle pienelle kissankellolle. Nukkukaa hyvin.
Kaikisra järkevintä oli kuitenkin jättää se hirviö joka tuhosi elämäni.
Tiedän että hän hakkaa nykyistäänkin.
Ja ne teot mitä hän teki minulle myöhemmin osoittivat sen että hän oli ihan luonnehäiriöinen psykopaatti.
Rakastan skandaaleja, katsotaan miten käy. Nyt alkaa luutuaminen. Olethan vielä?
Minulla saattaa olla vähän ohjelmaa. Onko minulla paikkaa?
Hei Sielunkumppani.
En ole ollut sinulle täysin totuudenmukainen, mutta minulla oli syyni.
Minua ei estä mikään, olen täysin vapaa.
Kaipaan sinua kovasti. Saat elämän liekkini palamaan.
Voisinpa olla lähelläsi, ilman rajaa.
Haluan kuunnella sinua päivät pitkät,
tuntea kehosi lämmön.
Muuta en tarvitse.
Tunnetko nämä juuret jotka sitovat meitä yhteen, vahvistuen päivä päivältä enemmän?
Olemme samasta puusta veistettyjä.
Olet henkinen kotini ja turvapaikkani.
Olet täydellinen, oikea taideteos.
Rakkaudella kaivaten,
sielunkumppanisi.
Vierailija kirjoitti:
Ilman sinua ei ole minua.
Tähänkö on tultu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman sinua ei ole minua.
Tähänkö on tultu?