Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Ilman sinua olen niin yksin.
Tässäkin on joskus perää.
Sinä, minulle niin rakas. Haluaisin niin paljon olla nyt vieressäsi ja nukahtaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
En ole vaatinut sinulta koskaan mitään.
Olisit saanut vaatia. Olisin antanutkin mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Ilman sinua olen niin yksin.
Tuu mun viereen, yksin olen minäkin.
Kiitos eilisestä viestistä J. Tyyny ei ikävä kyllä ollut hyvin viime yönä. Ehkä ensi yönä nukuttaa paremmin, ja toivottavasti tulet uniini.
Hyvää ja kaunista yötä, monsterini.
Vierailija kirjoitti:
Ilman sinua sekunnit valuvat hukkaan. Ilman sinua niillä ei ole merkitystä.
On niillä. Ne vievät kohti meitä. 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisit palata menneisyyteen, onko jotain mitä tekisit tai sanoisit toisin kaivatullesi? Ja jatkokysymys, voisitko vielä tehdä niin? Jos et, miksi?
Jos olisin ollut rohkea olisin raahannut hänet nurkan taa ja moiskauttanut. Nyt on sellainen olo ettei olis toivottua moinen.
Nyt meni yö unet! Olisitpa tehnyt niin, silloin kun se oli vielä mahdollista. Nyt ei voi kuin haaveilla...Hyviä öitä kaivatulleni. Halaus.
Mikset raahannut nurkkaan?
H, menee vielä ainakin viikko ennen kuin ehdin rauhoittua ja kysyä muutakin kuin että onko tyyny hyvin.
t. kultatukka
Aina oot rakas. Sulla ei nähtävästi ole mitään asiaa. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että joutuu hyväksymään sen, että rakkaus ei ollut tarkotettu mulle. Mä olen niitä ihmisiä, joita kukaan ei tule todellisesti koskaan rakastamaan syvästi. Olen ameeba ja kellun tässä maailmassa eteen päin kunnes kuolen.
Kyl saattaa sullekin rakkaus vielä tulla vastaan, ei voi tietää. :) Mutta tietty kannattaa hyväksyä asiat nyt sellaisina kuin ne on.
Itsekin joskus (ehkä masentuneena?) ajattelin ettei ole rakkautta mulle tarkoitettu, mutta nykyään en ajattele siitä mitään. Ihastuksen olemassaolo ainakin on toivoa tuovaa, klisee mut hes different :)
Vierailija kirjoitti:
Sinä, minulle niin rakas. Haluaisin niin paljon olla nyt vieressäsi ja nukahtaa siihen.
Tunnen samoin. Ajattelen sinua, kun peiton alle menen
Katkeruus valtaa mielialaa. Koen olevani auttamattomasti myöhässä, kaikessa. Menetän sinut, vaikka ei minulla sinua koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja kaunista yötä, monsterini.
😘
Kukaan ei ole kokenut sitä mitä minä olen.
Ja olin niin tyhmä että ihminen oli suunnitellut seuraavan pahoinpitelynsä.
Tyttäreni varoitti minua että se mies on paha. Kylmä ja paha.
Mitä mä tein... olenko menettänyt sut kokonaan.
Gnight sturgeon surgeon.