Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaisen toinen nimi on Jasmiina.
Oikea toinen nimi vai "toinen" nimi?
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin sinuun pahasti. Liian paljon ajatellakseni sinua joka päivä kuitenkin tietäen, ettemme voi olla yhdessä.
Niimpä, joku sanoisi pahasti vielä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli muuten sellainen tunnelataus tänään ja itkuvirret päälle että hävettää mutta hyvä että tuli. Järkyttävä stressi, huoli ja murhe oli jatkunut liian pitkään ja nyt on puhti pois. Olen aivan loppu. Tätä surua oli tirskahdellut jo pitkin kauppojakin tänään aiemmin. Itku kurkussa tein Normalissakin ostoksiani kun siellä alkoi sinne mennessäni soimaan Behmin kappale rakas. Paikallinen nuoriso varmasti sääli minua. Ainakin toivon niin. Sain vielä rakkaaltani piirustuksen jossa luki niin kauniisti että rakastan sinua ja hän oli vieläpä piirtänyt kuvani siihen, hymyilevä äiti jolla oli vain pari hassua haiventakin päässä. Kiitos ja anteeksi, oli vain pakko kertoa ketjussa tämäkin asia. Näin sitä rakkautta saa kyllä takaisin, juuri aamulla oli ketjussa puhetta asiasta. Mukavaa iltaa jokaiselle. 🖤
🤗 Kiitos, myös itsellesi🥰
Vierailija kirjoitti:
Saisimpa sulle joskus sanoa rakastan sua.
Sä saat. Ja sä tiedät sen nyt että miksi sulla olisi ollut oikeasti mahdollisuus muhun. Sä kuulit sen sillon.. sä tiedät. Soita mulle huomenna aamulla <3 keksi joku asia ja soita mulle. Vaikka klo 08:32 <3 mulla on ikävä meidän keskusteluita.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin sinuun pahasti. Liian paljon ajatellakseni sinua joka päivä kuitenkin tietäen, ettemme voi olla yhdessä.
Onpa surullinen tarina kerrassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisit palata menneisyyteen, onko jotain mitä tekisit tai sanoisit toisin kaivatullesi? Ja jatkokysymys, voisitko vielä tehdä niin? Jos et, miksi?
Jos olisin ollut rohkea olisin raahannut hänet nurkan taa ja moiskauttanut. Nyt on sellainen olo ettei olis toivottua moinen.
Mistä tommonen olo?
hänen käytöksestään.
Tämä lukko ei aukea itsekseen, mutta sanottakoon, että en ole sitä lukkoon laittanut.
Haluaisin kertoa, että rakastan sinua, mutta tiedän ettei niin saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää jopa sanat?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisit palata menneisyyteen, onko jotain mitä tekisit tai sanoisit toisin kaivatullesi? Ja jatkokysymys, voisitko vielä tehdä niin? Jos et, miksi?
Jos olisin ollut rohkea olisin raahannut hänet nurkan taa ja moiskauttanut. Nyt on sellainen olo ettei olis toivottua moinen.
Nyt meni yö unet! Olisitpa tehnyt niin, silloin kun se oli vielä mahdollista. Nyt ei voi kuin haaveilla...Hyviä öitä kaivatulleni. Halaus.
Olen olen elämäni statisti. Mikään ei tunnu paljon miltään - paitsi lapset ja kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Saat sä. Mä annan luvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko olla noin surullinen tai totaalisen lopullinen. Eikö voisi nauttia siitä että hän on sinua ihastuttava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tommonen olo?
hänen käytöksestään.
Kerroppa miten käyttäytyi, niin me voidaan analysoida, että kuvittelet vain.
Odotan sinua kuin kukkia kirsikkapuuhun. Joka kevät ne kukkivat, talteen niitä ei saa. Ikävöin sinua, rakas. Hyvää yötä.
Mä en oo onneksi pahasti ihastunut, vaan hyvästi. Kun huomasin ihastuneeni ja alkoi tulla jotain sellaista hänen puoleltaan, niin aloin vaan energisoitumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko olla noin surullinen tai totaalisen lopullinen. Eikö voisi nauttia siitä että hän on sinua ihastuttava ihminen.
Sivusta vastailen. Itse en osaa nauttia jos tiedä, että en häntä saa ja tunne ei ole molemminpuolinen. Oli koko ihasrukseni ajan toisen vai pitäisikö sanoa toisien. Pikkuhiljaa osaan ajatella häntä pellenä ja pettäjänä. En sellaists itselleni haluaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua kuin kukkia kirsikkapuuhun. Joka kevät ne kukkivat, talteen niitä ei saa. Ikävöin sinua, rakas. Hyvää yötä.
Samoin
Ihanaisen toinen nimi on Jasmiina.