Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin hyvä mieli siitä meidän irl viestittelystä. Toivottavasti viestittelet mun kanssa vielä lisääkin 🧡
Heti kun haluat!
Haluaisin joka päivä lähettää viestiä, mutta en kehtaa tyrkyttää itseäni.
Juoksen kuin poika perässäsi, mutta olen tyttö. Sinun vuorosi nähdä vaivaa, tai sitten tämä jää tähän. Ainakin toistaiseksi. Ehkä valitsit jo. Kunnioitan päätöstäsi. Hyvää jatkoa.
Tähän aamuun pimeään, jo ensimmäiset valonsäteet valaisemaan päivääsi, ihana. Kahvi maistuu hyvältä, ajatukset sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin hyvä mieli siitä meidän irl viestittelystä. Toivottavasti viestittelet mun kanssa vielä lisääkin 🧡
Heti kun haluat!
Haluaisin joka päivä lähettää viestiä, mutta en kehtaa tyrkyttää itseäni.
Kehtaa ny, minuako jännität?
Nyt, nyt mammat on toimella. Tosikaipaus päällä., olkaapa ahkeria.
Hyvää huomenta, rakas tyyppi. Samalla haluan toivottaa hyvää viikkoa, koska se jäi maanantaina toivottamatta. Toivottavasti tämän viikon kiireet jäävät minulla viimeisiksi ennen joulua. 😊
n
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta, rakas tyyppi. Samalla haluan toivottaa hyvää viikkoa, koska se jäi maanantaina toivottamatta. Toivottavasti tämän viikon kiireet jäävät minulla viimeisiksi ennen joulua. 😊
n
Se tyyppi joka tapahtui "varkain" ?
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Huomenta Sinä!
- Puuma
Meitä yhdistää asfaltti. Jossain tällä samalla tiellä nytkin olet. Ainakin hetki sitten oltiin, niin ajattelin. Eikä se ole ainut side. Hopeinen punoa sydänten välillä alkaa olla silminnäkyvä, ei vain toiveajatus.
Hyvää keskiviikkoa suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Perhoset vaihtuu peloiksi. Aina uudelleen.
Ei tarvitse pelätä. Mikään ei ole muuttunut.
Huomenta, kulta. Kun aamu alkaa, ajatukset ovat sinussa. Illalla oli vaikea rauhoittua unille, kun kierrokset taas aika isot. 💕
Vierailija kirjoitti:
Hyvää keskiviikkoa suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää keskiviikko päivää risuleulle. 🧡🤗 Sinä mun ajatuksissa. Suukko ja.halaus.
Terv. pikkuvaalea
Tättärää hopee ei oo häpee, Kaunista päivää sinulle mussukka.
Hyväntuulisia päivää kaivatulleni sinne töihi, tai missä nyt seikkailetkaan. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Tättärää hopee ei oo häpee, Kaunista päivää sinulle mussukka.
Mä haluankin nyt kultaa. Heippa.
Lähetin sinulle taas viestin, en halua häiritä sinua liian useasti mutta nyt surultani en voinut jättää sitä viestiä lähettämättä. Rakastan sinua tyttäreni, olet erityinen ihminen. Et koskaan vastaa minulle. Sydämeni on revitty palasiksi. Pärjään siltikin. Annathan anteeksi. Rakkautta sinunkin päiviisi, niihin jokaiseen joka on vielä edessäsi.
Huomenta
On ihanaa herätä kun tulit taas uniin.
-Ihastunut kollega