Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetin sinulle taas viestin, en halua häiritä sinua liian useasti mutta nyt surultani en voinut jättää sitä viestiä lähettämättä. Rakastan sinua tyttäreni, olet erityinen ihminen. Et koskaan vastaa minulle. Sydämeni on revitty palasiksi. Pärjään siltikin. Annathan anteeksi. Rakkautta sinunkin päiviisi, niihin jokaiseen joka on vielä edessäsi.
Ehkä olen estänyt sinut. En ole täällä takiasi, mutta kuulostaa tutulta. Jos olet hän, en voi hyväksyä miten olet kohdellut vuosien varrella minua ja ihmisiä elämässäsi. Toivottavasti havahdut joskus miten kuormittavaa se on toisille.
Kirjoituksesi perusteella en ole hän jota etsit. Olen pahoillani. Hyvää vointia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Aamu alkoi ventovieraan syväanalyysillä persoonallisuudestani. Olen kuulemma liian kova. Noh. Ei minulla ole tarvetta olla kova miehen seurassa, jonka kanssa koen olevani turvassa ja minulla on vapaus näyttää myös pehmeämpi ja feminiinisempi puoleni.
Kuulostaa tutulta, tosin en kuule olevani kova mutta muita ihmetyksiä löytyy. Toivon sinulle mukavaa päivää kaikesta ikävästä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Aamu alkoi ventovieraan syväanalyysillä persoonallisuudestani. Olen kuulemma liian kova. Noh. Ei minulla ole tarvetta olla kova miehen seurassa, jonka kanssa koen olevani turvassa ja minulla on vapaus näyttää myös pehmeämpi ja feminiinisempi puoleni.
Mustanaamio on hyvä hyville ja paha pahoille
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut reisien väliin.
Onnnistunee, jossain välissä :) heh
Raha käy merkiksi rakkauden. Sanat täysin tyhjiä on rinnalla sen. Mistä löytäisit sä rakkauden ja arvostuksen?
Huomenta kulta,
Tsemppiä työpäivään! Olet ajatuksissani.
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustanaamio on hyvä hyville ja paha pahoille
Kovuus ei liity hyvyyteen tai pahuuteen.
Mustanaamio on kova koville ja pehmeä pehmeille :)
Se vaaleahiuksinen mies on mielessäni. Oli eroprosessissa. Jokohan olisi vapaa pienelle hauskanpidolle silloin tällöin..?
En saa pois mielestäni. Ja 13.12. taas vahdin portaikkoa. "Jalat näkyy! Kuka, kuka, kuka?!
Vierailija kirjoitti:
Sinne haluan ja kuulun.
Onneksi työt loppuu jouluun. Luulenpa, että se on ainoa tapa saada tuo yks tyyppi pois päästä. Pois pitää päästä. Täältä. Mutta tässä sivussa toki laitan terveiseni hänelle. ;) nn
Vierailija kirjoitti:
Onneksi työt loppuu jouluun. Luulenpa, että se on ainoa tapa saada tuo yks tyyppi pois päästä. Pois pitää päästä. Täältä. Mutta tässä sivussa toki laitan terveiseni hänelle. ;) nn
Mun elämä on ihan sekasin tän jutun takia enkä edes tiedä onko se todellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en usko, että tämä on mitään todellista. Mutta uskon tunteitani ja ne ovat olleet ajoittain todella vahvoja. -ap
Pitkän ajan ihastus nainen, ollaan halattu useasti, mutta jos törmätään kahdelleen jossain niin voitaisiin suudella kunnolla. En muista sanoinko kun halailtiin, että muistele näitä meidän ihania läheisyys hetkiä jos elämä kolhii. Nyt sanoisin. Olet parasta ja ihaninta mitä on. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en usko, että tämä on mitään todellista. Mutta uskon tunteitani ja ne ovat olleet ajoittain todella vahvoja. -ap
Näettekö te irl?
Vierailija kirjoitti:
Haluan todella sinne.
Naapurintyttömäinen 45 v ope 💕
Vihassa jaksavat elää mutta kuolisin ehkä jopa nopeammin siihen kuin suruun.