Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
4361/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihassa jaksavat elää mutta kuolisin ehkä jopa nopeammin siihen kuin suruun.

Vierailija
4362/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin sinulle taas viestin, en halua häiritä sinua liian useasti mutta nyt surultani en voinut jättää sitä viestiä lähettämättä. Rakastan sinua tyttäreni, olet erityinen ihminen. Et koskaan vastaa minulle. Sydämeni on revitty palasiksi. Pärjään siltikin. Annathan anteeksi. Rakkautta sinunkin päiviisi, niihin jokaiseen joka on vielä edessäsi.

Ehkä olen estänyt sinut. En ole täällä takiasi, mutta kuulostaa tutulta. Jos olet hän, en voi hyväksyä miten olet kohdellut vuosien varrella minua ja ihmisiä elämässäsi. Toivottavasti havahdut joskus miten kuormittavaa se on toisille.

Kirjoituksesi perusteella en ole hän jota etsit. Olen pahoillani. Hyvää vointia sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Aamu alkoi ventovieraan syväanalyysillä persoonallisuudestani. Olen kuulemma liian kova. Noh. Ei minulla ole tarvetta olla kova miehen seurassa, jonka kanssa koen olevani turvassa ja minulla on vapaus näyttää myös pehmeämpi ja feminiinisempi puoleni.

Kuulostaa tutulta, tosin en kuule olevani kova mutta muita ihmetyksiä löytyy. Toivon sinulle mukavaa päivää kaikesta ikävästä huolimatta.

Vierailija
4364/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sut reisien väliin.

Vierailija
4365/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Aamu alkoi ventovieraan syväanalyysillä persoonallisuudestani. Olen kuulemma liian kova. Noh. Ei minulla ole tarvetta olla kova miehen seurassa, jonka kanssa koen olevani turvassa ja minulla on vapaus näyttää myös pehmeämpi ja feminiinisempi puoleni.

Mustanaamio on hyvä hyville ja paha pahoille

Vierailija
4366/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnnistunee, jossain välissä :) heh

Vierailija
4367/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha käy merkiksi rakkauden. Sanat täysin tyhjiä on rinnalla sen. Mistä löytäisit sä rakkauden ja arvostuksen?

Vierailija
4368/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kulta,

Tsemppiä työpäivään! Olet ajatuksissani.

<3

Vierailija
4369/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustanaamio on hyvä hyville ja paha pahoille

Kovuus ei liity hyvyyteen tai pahuuteen.

Mustanaamio on kova koville ja pehmeä pehmeille :)

Vierailija
4370/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaaleahiuksinen mies on mielessäni. Oli eroprosessissa. Jokohan olisi vapaa pienelle hauskanpidolle silloin tällöin..?

En saa pois mielestäni. Ja 13.12. taas vahdin portaikkoa. "Jalat näkyy! Kuka, kuka, kuka?!

Vierailija
4371/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... rakastaa rakastavaa

Vierailija
4372/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne haluan ja kuulun.

Vierailija
4373/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 nevö höget!

Vierailija
4374/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi työt loppuu jouluun. Luulenpa, että se on ainoa tapa saada tuo yks tyyppi pois päästä. Pois pitää päästä. Täältä. Mutta tässä sivussa toki laitan terveiseni hänelle. ;) nn

Vierailija
4375/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi työt loppuu jouluun. Luulenpa, että se on ainoa tapa saada tuo yks tyyppi pois päästä. Pois pitää päästä. Täältä. Mutta tässä sivussa toki laitan terveiseni hänelle. ;) nn

Mun elämä on ihan sekasin tän jutun takia enkä edes tiedä onko se todellista.

Vierailija
4376/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko, että tämä on mitään todellista. Mutta uskon tunteitani ja ne ovat olleet ajoittain todella vahvoja. -ap

Vierailija
4377/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän ajan ihastus nainen, ollaan halattu useasti, mutta jos törmätään kahdelleen jossain niin voitaisiin suudella kunnolla. En muista sanoinko kun halailtiin, että muistele näitä meidän ihania läheisyys hetkiä jos elämä kolhii. Nyt sanoisin. Olet parasta ja ihaninta mitä on. <3

Vierailija
4378/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko, että tämä on mitään todellista. Mutta uskon tunteitani ja ne ovat olleet ajoittain todella vahvoja. -ap

Näettekö te irl?

Vierailija
4379/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan todella sinne.

Vierailija
4380/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset