Miksi poistut kirppikseltä tyhjin käsin?
Etkö ymmärrä, että myyjät maksavat pöydistä vuokraa. Ei se tavaroiden hiplaaminen tuota myyjälle mitään. Pahimmassa tapauksessa ei saa edes pöytävuokraa maksettua myyntituotolla. Tunsitko kenties piston sydämessäsi?
Kommentit (36)
95% tavarasta kuuluu kaatopaikalle ja loppu 5% on yhtä kallista kuin uusi kaupassa niin onko ihme jos on tyhjät kädet?
Ei ollut myyjällä myyntipuheet kunnossa. Eihän sillä tuotteella ole niin väliä mutta jos myyjä ei ole supliikki tai valmistanut edes kelvollista myyntipuhetta niin ei minun kukkaron nyörini heltiä.
Huonokuntoista ja vanhaa tavaraa hinnat liian suuret.
Jos kukaan ei osta niin tavara ei joko kiinnosta tai siitä pyydetään liian paljon.
Jos en löydä mitään, jätän kassalle silti kympin setelin ja pyydän heitä jakamaan sen myyntituottona kaikille pöydille tasan.
Vierailija kirjoitti:
95% tavarasta kuuluu kaatopaikalle ja loppu 5% on yhtä kallista kuin uusi kaupassa niin onko ihme jos on tyhjät kädet?
Juuri näin!
Lopetin kirppareilla käymisen kun ei sieltä enää löytynyt minulle mitään. Pelkkää ryysyä ja oksettavia kuoseja ja leikkauksia. Siis jos ylipäätään löytyi mitään pienissä ko'oissa. Mieluummin ostan kaupasta uutena kun kiertelen kirppareita tuntikausia jos ehkä jokin nyt sattuisi olemaan sopiva.
Kirppareilla on 99% paskoja naisten vaatteita, miksi ostaisin niitä?
Jos löytyiski vaikka mersuun uusi vaihdekeppi niin voisin harkita.
M50
Jos kirppiksellä ja pöydissä on käyttökelpoisia tuotteita kohtuuhinnalla, ei kukaan poistu sieltä tyhjin käsin. Jos ei kauppa käy, kannattaa se pisto omassa kiskurimyyjän sydämessä huomioida ja tulkita oikein.
Koska kirppareilla on myynnissä pääosin krääsää tai loppuun käytettyä tavaraa. Oman koon (keskikoko, luokkaa M) vaatteita ei myynnissä ole juuri koskaan, lähinnä on vaatteita lapsille tai sitten koossa XS/S tai L/XL.
Vierailija kirjoitti:
Ovat saaneet kaiken myytyä?
Kävin perjantaina kirpputorilla niin yksi pöytä oli tyhjä. Vain yksi joku maljakon tapainen, niitä kyllä harvemmin näkee.
Meillä omissa kyllä noin käynyt, mutta osa tavaroista ollut myytävänä tuplahintaan muissa pöydissä.
Ihmettelen millaisilla kirppiksillä ihmiset käyvät, jos melkein kaikki tavara on ylihinnoiteltua roskaa. Kun itse käyn kirpparilla, about 80% myyntipaikoista on järkeviä, loput sitten outoja tai Temu-jälleenmyyjiä. Hyviä löytöjä olisi vaikka kuinka paljon. Ongelma on pikemminkin, että tavaraa on liikaa ja sille tulee sokeaksi.
Tavara voi olla mieletön löytö, mutta en osta sitä jos en tarvitse. Joskus vuosia sitten sorruin aina tähän. En enää.
Ostan aina kun löytyy jotain minkä haluan mutta kun siellä on vain vaatteita ja nekin naisten ja lasten niin en osta. Tosin en ostais miesten vaatteitakaan.
Ap. Hyvä aloitus. Liian moni kitisee 5 euron hinnasta, jos kirppiksellä kävijöiden mielestä heille pitää myydä tavaroita 1 eurolla tai alle tämän, voivat he itse mennä töihin ilmaiseksi.
En löydä etsimääni. En osta sellaista, jota en tarvi.