Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
4301/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistoja tulvii mieleen. "Kotikonnuilla" kaikki polut tuntien, alueen kasvatteina minä ja Matti R. oltiin keulilla fillarikisassa matkalla kohteeseen B. Hän veti lipat vain sekunnin murto-osia ennen minua. Muut oli kaukana perässä. Ehdittiin suunnitella "läppä", ja poseeraukset, jossa minäkin onnekkaasti peräänsä vauhdista lentäneenä säilyin vammoitta. Yksi häneen ihastunut oli paljon jäljessä. Huusin; Matti kuolee. Kiire. 

No, kiireet loppui ennen kuin kaverit ehti paikalle. Siinä me molemmat juuri ja juuri teinit revittiin ryhdikästä asentoa, kun sotilaspoliisit rynkyt ojossa tuli tarkastamaan "hätätilanteen" kymmenisen sekuntia huudosta:D. No, Matille terveisiä;D Se tukikohtahan sitten myöhemmin lopetettiin.

Ei mennyt vanhemmille asti tieto, tai jokin sopivasti ylempi sen torppasi. Hyvä niin.

En tajua, miksi joku alapeukuttaa. Oletteko itse kokeneet samaa, poikkeuksellisessa ympäristössä, täysin poikkeuksellista tapahtuma-anomaliaa, ja joka jää positiivisena mieleen? Lapset ei asuinsijojaan itse valitse. Muistoihin voi silti kertyä/kertyy monia positiivisia yksityiskohtia.

Onko ymmärryksessä vikaa, vai asenteessa?

Vierailija
4302/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan sun ymmärtävän että mä en voi ottaa yhteyttä vaikka kuinka sua ikävöin. Kaiken jälkeen ei rohkeus riitä. Joku raja mullakin tulee vastaan. Ottaisitpa sinä. Ikävä on edelleen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4303/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikki on jo sanottu, palstalla. Oikeassa elämässä ei mitään. Näillä mennään.

Sama fiilis on ollut jo pitkään. Oishan sitä oikeassa elämässä juteltavaa vielä toki paljon, kun ei kaikkea voi täällä sanoa. Mutta kaikki mitä täällä voi sanoa on tullut sanottua palstalla jo ajat sitten.

Vierailija
4304/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unikuvia ihanimmalle 🧸

Vierailija
4305/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sydän pakahtuu ja kukaan ei voi auttaa, koska kukaan ei saa tietää

Vierailija
4306/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pientä kiivastumista säikähdä, yks ukkosenjyrähdys vaan 

Vierailija
4307/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "statuksesi"

Sinkku mikä sinkku, mutta ennemmin sinkkuna, kuin parisuhteessa vain, jotta olisi joku. Eli sinkkuna niin kauan kunnes kolahtaa kunnolla kumminkin puolin.  

Vierailija
4308/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "statuksesi"

Onnellinen yksineläjä. Ollut jo pidempään. 

Vierailija
4309/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yrittämään nukkumista 23.00! Minä sen tosiaan teen keskellä metsää paripussissa, mutta jokainen tyylillään -10 pakkasta kirkas taivas. Jos vapaehtoisia kaveriksi, niin kelpaa. Pikkuinen rakovalkea viereen avot! Ihanan lämmintä, mutta hengitys höyryää. Haavetta vai tulevaisuutta, miettikääpä sitä :)

Kauniita unia metsien miehelle 🌌

Vierailija
4310/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen viestimme keskenämme oli 10.7. Sävy oli murheellinen. Olen sinuun ollut ihastunut toivottomassa tilanteessa ja sekös ahdistaa mua ja sua. Tunteilleni en voi mitään. Olet vaan mulle se ihana oma itsesi, ihan sama miten päin olet tai kuinka tukka sekaisin olisit tai kuinka pukisit itsesi tai jättäisit meikkaamatta. Sisältö ratkaisee: Tietäisit kyllä mitä me tehtäis yhdessä intohimoisesti aamut illat elämämme loppuun saakka. Sydän hajoaa, kun ajattelenkaan sitä. Miksi tämän piti mennä näin. Miksi mun piti menettää just sut. Ja nyt kun tiedän missä menet, et ehkä tiedä, mutta tiedän, niin mua ahdistaa. Koen sinusta mustankipeyttä, vaikken edes saisi. Tekisi mieli vaan sanoa suoraan ne kolme sanaa kaikkien kuullen välittämättä mistään. Tässä kohtaa tuntuu elämä masentavan epäreilulta.

Vierailija
4311/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän vie mun sydäntä?

Solmin sen kiinni omaani

Vierailija
4312/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M💜T

Matti ja Teppo?

Vauhti kiihtyy. Kaiken takana on nainen. 🎶

Vierailija
4313/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan sun ymmärtävän että mä en voi ottaa yhteyttä vaikka kuinka sua ikävöin. Kaiken jälkeen ei rohkeus riitä. Joku raja mullakin tulee vastaan. Ottaisitpa sinä. Ikävä on edelleen 

Kerro vähän enemmän tunnisteita 

Vierailija
4314/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikki on jo sanottu, palstalla. Oikeassa elämässä ei mitään. Näillä mennään.

Ja niin syntyy elämätön elämä.

Vierailija
4315/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisin iltateetä

Vierailija
4316/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ja kaivatun etunimien ja sukunimien ekoja ei ole toistemme nimissä. I (i) kirjain on yhteensä meidän etu- ja sukunimissä 3kpl. 

(Bläääh, tylsää vatkulointia tämmöinen)😂

Osuma. 🧡

Vierailija
4317/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun pitänyt olla meistä rohkeampi? Ja uskaltaisitko edes viestiinkään sitten vastata, jos minä sellaisen laittaisin. Et vastannut viimeksikään. Mun puolesta voit vastata siihen edelleen vielä. Onhan siitä aikaa, mutta väitä vaikka et vasta nyt huomasit sen.

Vierailija
4318/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhoset vaihtuu peloiksi. Aina uudelleen.

Luotathan...

Vierailija
4319/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei ole tietoja, otan kun sallit.

Vierailija
4320/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pientä kiivastumista säikähdä, yks ukkosenjyrähdys vaan 

Paha olo pitää päästää ulos. Muuten se jää sisälle. 

Ketju on lukittu.