Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan sun ymmärtävän että mä en voi ottaa yhteyttä vaikka kuinka sua ikävöin. Kaiken jälkeen ei rohkeus riitä. Joku raja mullakin tulee vastaan. Ottaisitpa sinä. Ikävä on edelleen
Kerro vähän enemmän tunnisteita
Miehelle. Nähtiin viimeksi 2023
Vierailija kirjoitti:
Oletan sun ymmärtävän että mä en voi ottaa yhteyttä vaikka kuinka sua ikävöin. Kaiken jälkeen ei rohkeus riitä. Joku raja mullakin tulee vastaan. Ottaisitpa sinä. Ikävä on edelleen
Voin niin samaistua. Joskus kuitenkin tulee raja vastaan kaikesta huolimatta. Ja se sattuu. -sivukipuilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirja loppui jo kauan sitten. Oikeastaan keväällä -23, tai syksyllä -22. Mutta siinä oli sellainen jännä juoni, että olisi halunnut lukea jatkosarjan. Enkussa on termi unputdownable tällaisille kirjoille. Siksi kai jäin roikkuun ajatukseen, että olisit jotenkin jatkanut osana elämääni. Melkein kaiken haluamani olen elämässäni aina saanut, mutta sinua en. Onkohan se syy, miksi tämä jäi niin ketuttamaan. En tiedä, enkä enää jaksaisi miettiäkään. Hy. (Naisnaisjuttuja)
Mikä kirja? Onko tämä jatkoa jollekin viestille?
Ei ole jatkoa viestille. Kirjalla ei viitata tässä konkreettiseen kirjaan. Ajattelin, että se tulisi aika selkeästi ilmi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuolema
Siis mitä tämä tarkoittaa oikeasti?
Varmaankin tarokorteilla uhkailua.sivusta
Hyvä kortti se on. Ei millään lailla uhkailuun sopiva. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä *******x, there's no one like you.
***x
Vinkkejä lisää
Vaikka tarjosit vain kaveruutta, minä olin hölmö panin peliin koko elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ja kaivatun etunimien ja sukunimien ekoja ei ole toistemme nimissä. I (i) kirjain on yhteensä meidän etu- ja sukunimissä 3kpl.
(Bläääh, tylsää vatkulointia tämmöinen)😂
Ikävä on !!!
Sopii tännekin nuo tunnisteet. Etunimet päättyy samaan kirjaimeen.
Kaipaan sinua. Ikävä sinua. Nuku hyvin.
En nyt ehdi muuta kuin todeta, että toivottavasti H:n tyyny on hyvin.
-j
Surullinen tilanne. Hyvää yötä.
Etunimien toka sama ja etu ja sukunimissä kolme i:tä.
Pidän kyllä huolen omistani. Hyvää yötä.
Niin monesti viimeisellä minuutilla Hyvää yötä sinulle
Mä näin 2020 sellasen ihanan kolibriunen jonka jälkeen kääntyi uusi sivu :)
Hiljaa yöhön kuiskaa hyviä öitä miehelle. 🌟
Hyvää yötä halein suukoin naiselle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle miulta mieheltä mitättömältä. Huomiseen ihmenainen
Huomenta kaivatulleni täältä pusikosta, pakkanen kohosi kuin kohosikin -10. Vilu tuli yksin isossa pussissa, vaikka tuli paloi koko yön iloisesti ja hyvin, ilman tarvetta lisätä puita tai kohentaa.Taivas oli täydellisen kirkas ja mietinkin mitkä noista tuikkivista olivat sinun silmäsi. T:Kaipaisitpa edes puoliksi kuten minä.
Otin viimeksi joten se ei ole nyt minun vuoroni. Sivusta.