Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (7634)
En saa tarpeekseni sun seurasta. Tänäänkin sait mut hymyilemään, ja se tuntuu juuri nyt niin hyvältä. Hyvää yötä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Perhoset vaihtuu peloiksi. Aina uudelleen.
Mistä se pelko tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "statuksesi"
forever alone
Mulla free as bird mut pikku pussukka nokassa ja siivet toimii välillä vähän tuurilla xDMunkin kaivattu on pieniin päin.
Toivottavasti kukaan ei luule että minä. Mulla on vain endometrioosi ja turvotusta.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkästään se, että olen saanut kohdata sinut saa hyvälle mielelle. Mitä olisikaan lämmin halaus kanssasi.
Mitäpä lottoot :) Kevyet unet <3
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "statuksesi"
Ikisinkku omasta halusta
Vierailija kirjoitti:
Minä olin luokan "älykkö". Minun luokalla oli peruskoulussa poikkeuksetta 31-32 oppilasta. Sain stibendinkin parhaana y-a.lla, jota tuskin kehtasin edes noutaa.
Kotona järkyttävä kuri keskivertoasteikolla. Militaristinen kuri vrkamiesperheessä. Kaikki kiellettyä. Myös parhaiden tyttö-luokkakavereiden kanssa osallistuminen kivalle nuorten "kotkien" ilmaiselle viikonloppuleirille.
Meitä tosiaan silloinkin oli moneksi. En koskaan arvostanut ketään alemmaksi, vaan vertaiseksi...tavallaan. Opin paljon ei-kaltaisiltani, jotka kyselemättä sulauttivat joukkoonsa. Monista heistä tuli mahdollisesti kokonaisonnellisempia elämässään. Vaikka moni muu eri asia kotona olisi mennyt vituralleen kuin minulla.
Janne, joka oli yläasteen hengenheimolaisia paskoista osaamiskyvyistään huolimatta, oli tärkeä, joka naureskeli ainoana ikinä minun kaverina kirjaston rappusilla joillekin sarjakuva-albumeille. Muistan tätä yhteyttä lapsena l
Osuu isosti. 🙂
Mangusti kirjoitti:
Yllätyin aikalailla siitä miten tänään mut kohtasit. Tai oikeastaan ohitit. Nuku hyvin.
Millä tavalla ohitti?
Kaivattu ei onneksi ole nähnyt, kun kiivastun tai hermostun. Silloin on moni isokin mies nöyränä kuunnellut hiljaa naama punaisena. Tosin kaivattu ei saa minua ikinä hermostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "statuksesi"
Ikisinkku omasta halusta
Minä tulevan ikisinkku omasta halusta. Ei enää miehiä, kiitos.
Hyvää yötä ihanalle päivänkakkaralle ja pienelle orvokille, ottakaa uniinne.
Kun kaikki on jo sanottu, palstalla. Oikeassa elämässä ei mitään. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä pelkäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "statuksesi"
Ikisinkku omasta halusta
Sama. Mutta se ei sitten tarkoita sitä että tykkään irtoseksistä ja olen kykenemätön sitoutumaan. En tykkää irtosuhteistakaan.