Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Mä olen tuskin uskaltanut edes vilkaista sua kohti pariin viikkoon, saati katsoa silmiin, kun piehtaroit mun unissani niin usein, että poskia kuumottaa. Eilen katsoin sua silmiin samalla kun kiitin ja hymyilin ja heti rupes kuumottamaan. Oot kyllä maanantai päivieni piristys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Saispa halata sua. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Olisinpa nyt sun halittavana. Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
En päästäis susta irti, kun kerrankin saisin halittavaksi. 🤗 Olet sydämessäni. Nuku hyvin.
-risuleuka
Samoin. Hali! 🤗
-pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "statuksesi"
"public enemy"
Kaikki yrittämään nukkumista 23.00! Minä sen tosiaan teen keskellä metsää paripussissa, mutta jokainen tyylillään -10 pakkasta kirkas taivas. Jos vapaehtoisia kaveriksi, niin kelpaa. Pikkuinen rakovalkea viereen avot! Ihanan lämmintä, mutta hengitys höyryää. Haavetta vai tulevaisuutta, miettikääpä sitä :)
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaisin kaakaon.
Ai sieltä automaatista?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "statuksesi"
"Lähes sinkku". Odotan jo kommentteja sivullisilta, miten niin lähes.
Onko meidän viestittely sinusta hämmentävää? Ujostuttaako se?
Leveistä hartioista on haittaakin.
Miten saan yhteyden mieheen, jolla ei ole somea ja jonka numeroa ei löydy numeropalvelusta?
Olemme jutelleet lyhyesti noin 10 vuotta sitten humalassa. Emme siis tunne toisiamme, tiedämme vain nimeltä ja kuka toinen on ja törmäämme aina välillä, jolloin hän tuijottaa minua. Haluaisin kysyä mitä hänelle kuuluu ja mahdollisesti ulos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä yhteensä neljä i-kirjainta nimissä.
Meilläpä on kuusi 😄 Jos nyt tällaiseen i-kirjainleikkiin aletaan .
Osuu
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "statuksesi"
ATM vaikeaselkoinen juttu kumppanin kanssa. En tiedä, kuinka pitkään jatketaan. Pitkään onkin oltu yhdessä.
Älä juokse sen perässä mikä ei ole sinun.
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän viestittely sinusta hämmentävää? Ujostuttaako se?
Voisin olla hiljaa luurissakin, tämä ei ujostuta, kun lähtee käyntiin..
Vierailija kirjoitti:
Älä juokse sen perässä mikä ei ole sinun.
Mut se vois olla. Helposti.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku, eronnut
oh reaally? :)
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaromanssi oliskin eka varmaan meidän toimistolla. Vedän sut sinne käsipapereiden sekaan koska vaan. Mukana?
Kuulostaa ajatuksena mukavalta ja siinä olisi myös kiihottava kiinnijäämisen pelko. Mutta parempi säästää muualle :D
Kyse ei ollut T- alkuisesta vaan T.K joten vähemmän löytyy kuin T- alkuisia.