Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään, kun kuljit niin läheltä että tunsin energiasi väreilyn vielä pitkään, niin mikäli olet se toinen puolisko (kuten luulen), on sinun täytynyt jollakin tavalla kokea ainakin osa näistä tunteista.
En kaipaa suhdesotkuja, vaan selvyyden tähän kaikkeen, mutta
tätä naurettavaa välttelyäkö jatkamme silti maailman tappiin?
Ei oo mulle, mutta ku, ei olo mitään värähtelyä, se on vaan mun ahdistuneisuutta, jatkuvaa paniikkikohtauksen nieleskelyä, ei oo mitään muuta tuntemuksia enää. Ärsyyntymistä kaikkeen ja kaikkiin.
Oon yrittänyt viestittää, että haluaisin olla rauhassa, että pääsen tästä joskus yli, mutta ilmeisesti tää luetaan pakoiluksi ja joksikin kissahiiri/vaikeasti tavoiteltava-leikiksi? Kun oikeasti oon niin finaalissa että en jaksa, mutta eihän se tunnu ketään kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipuu on yhtä kova kuin kalusi.
Olisikin ees päivän... 😊 mutta sämpylöillä tässä ollaan menty aina (hotdog buns) onneksi!
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään, kun kuljit niin läheltä että tunsin energiasi väreilyn vielä pitkään, niin mikäli olet se toinen puolisko (kuten luulen), on sinun täytynyt jollakin tavalla kokea ainakin osa näistä tunteista.
En kaipaa suhdesotkuja, vaan selvyyden tähän kaikkeen, mutta
tätä naurettavaa välttelyäkö jatkamme silti maailman tappiin?Tottakai olen kokenut. Voidaan lopettaa välttely heti huomenna. Kiitos avustasi tänään aamulla. Se oli pieni teko sinulta, mutta toi taas esille äärettömän hienon persoonasi.
Vierailija kirjoitti:
Mietin erästä hetken ja alkoi taas ahdistaa.
Mikä minussa ahdistaa?
Vieläkin hyvä mieli siitä meidän irl viestittelystä. Toivottavasti viestittelet mun kanssa vielä lisääkin 🧡
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, en ole edes kirjoitellut sinulle aikoihin. Olen päästänyt irti about silloin, kun kerroit siitä terapeutista. Se oli kuin puukko sydämeen, eikä mikään ole enää tuntunut samalta sen jälkeen. Kyllä täällä on nimeäsi huudeltu, mutta se en ole ollut minä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin hyvä mieli siitä meidän irl viestittelystä. Toivottavasti viestittelet mun kanssa vielä lisääkin 🧡
Heti kun haluat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipuu on yhtä kova kuin kalusi.
Olisikin ees päivän... 😊 mutta sämpylöillä tässä ollaan menty aina (hotdog buns) onneksi!
Aijaa. No sitten sen ymmärtää että on mieli maassa. Voi kunpa voisin auttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, rakennan meille talon. Jää sä lasten kanssa kotiin ja mä tuon meille rahan kotiin ja suojelen teitä viimeiseen hengen vetoon asti.
Huono diili.
Perus biologiaa. Kaikkia muoti-ilmiöitä on aina, mutta vanhassa vara parempi imho. AP
Vierailija kirjoitti:
Nainen, rakennan meille talon. Jää sä lasten kanssa kotiin ja mä tuon meille rahan kotiin ja suojelen teitä viimeiseen hengen vetoon asti.
Entä jos ei saada lapsia?
US nyt! käyn väilillä vilkuilemassa:) -10-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei saada lapsia?
Voidaan yrittää ainakin. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä kattosit mua, kun lähin kaffehuoneesta. Huomasin.
Ai mää vai?
Eiku et sää. Se miäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa ahdistaa?
sivu Ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Käy
Vierailija kirjoitti:
Onko koko porukka vetänyt jotain aakkossoppaa?
Hänen ja minun etunimien toinen kirjain on sama.