Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä rutistus taas.
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen ensimmäinen kirjain on eri kuin raamatun viimeinen sivulla 487 ja hänen kengän numero on sama kuin älykkyys osa määräni
Jopas
Mikä raamatun painos kyseessä 😅 Jos tämän valaisisit, meinaa nimittäin takuuvarmasti osua.
Afrigolan eka.
Ja saisko vielä valaisua, tuosta kengästä sen verran, että onko kyseessä kiinalaiset kilpajuoksukengät, eli crocsit ? Meinaan kun niissä voi heittää kaks numeroa koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
US nyt! käyn väilillä vilkuilemassa:) -10-
Mikä on US tässä kontekstissa?
United States.... :)
Sinä olet kaukainen pyrstötähteni, joka näkyy kerrallaan vain hetken. Silmäni etsivät sinua silti kaiken aikaa yön pimeydessä ja päivän kirkkaudessa.
Kenkäleikki. Meidän lenkkarit on samankokoiset. n->m
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kaukainen pyrstötähteni, joka näkyy kerrallaan vain hetken. Silmäni etsivät sinua silti kaiken aikaa yön pimeydessä ja päivän kirkkaudessa.
Pyrstöäni sulle heiluttelen.. nappaa kiinni siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin erästä hetken ja alkoi taas ahdistaa.
Mikä minussa ahdistaa?
Sinä kokonaisuudessaan ahdistat. Jos ajattelen, että nähdään vielä, ja jutellaan, en halua, koska se ahdistaa. Jos ajattelen, että ei nähdä ja asiat jää näin, sekin ahdistaa.
Ratkaisu: näette, mutta ette juttele.
Loistava ratkaisu 👃😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You're STEAMing hot.
Tähän ehkä batman. :)
Niin, jos voi olla bätmään, niin sitten se. (Ohisori)
Bätmäniä ei turhaa kutsuta, eilen oli yön ritarin pakko ilmestyä kun mekki näkyi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa ahdistaa?
Sinä kokonaisuudessaan ahdistat. Jos ajattelen, että nähdään vielä, ja jutellaan, en halua, koska se ahdistaa. Jos ajattelen, että ei nähdä ja asiat jää näin, sekin ahdistaa.
Loistava ratkaisu 👃😅
mutta suutelette😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa ahdistaa?
En kuulosta lupaavalta. Ketä kaipaat, miestä vai naista?
Oli varmaan nn ja minulle. Ymmärrån ja olenkin jättänyt sinut täysin rauhaan. Unohda minut.
sivusta: Olen itse "nn" tilanteessa. Älä tee näin vähäisistä tunnisteettomista palstajutuista mitään oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa ahdistaa?
En kuulosta lupaavalta. Ketä kaipaat, miestä vai naista?
Miehestä puhun, mut en varsinaisesti kaipaa häntä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa ahdistaa?
Loistava ratkaisu 👃😅
Jaa se on vähän niinku mä ja mun kaivattu. 🤔
Ahdistus kertonee siitä, että olisi hyvä asiat käsitellä. Mutta mikäpä minä olen siihen mitään sanomaan kokemusasiantuntijana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyrstöäni sulle heiluttelen.. nappaa kiinni siitä.
Ahdistelusta saisin syytteen, enkä muutenkaan aloittaisi pyrstöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You're STEAMing hot.
Tähän ehkä batman. :)
Niin, jos voi olla bätmään, niin sitten se. (Ohisori)
Bätmäniä ei turhaa kutsuta, eilen oli yön ritarin pakko ilmestyä kun mekki näkyi...
Mihin se ilmestyi?
Vierailija kirjoitti:
Ahdistus kertonee siitä, että olisi hyvä asiat käsitellä. Mutta mikäpä minä olen siihen mitään sanomaan kokemusasiantuntijana.
No tämä. Oisinpa tajunnut sanoa tään hänelle.
Näin sinut istumassa kuun sirpissä koska katsoin kuuta, näin sinut vierelläni koska en nähnyt muuta.
Vierailija kirjoitti:
Nimileikkejä.
Hänen ensimmäisen nimensä toinen kirjain on sama, kuin minun toisen nimeni toinen kirjain.
Tää osuu.
K
Sua katselee niin pitkään muutkin (kuin) miehet sen kyllä huomaan 😉