Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Hirveä panetus :S
Tee nyt mies asialle jotain, jos koko ajan panettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen viimeisimmän wa viestinsä (mulle) toiseksi viimeisen sanan toka vika kirjain on hänen etunimensä toinen kirjain. Saman viestin toka vikan sanan vika kirjain on hänen nimensä vika kirjain.
Onko se hänen vika?
Hänen viimeisin minulle lähettämänsä whatsapp viesti.
Kaivattuun pitäis tosiaan päästä paneutumaan hieman lähemmin
Kaivatun puhelinnumeron numerot laskettuna yhteen on samat kuin mun vastaava.
Jos oot myrkyllisessä suhteessa, niin... EROA hyvä nainen. Enkä sano tätä mun takia vaan sun! Niin tein minäkin ja tää sinkkuuden vapaus, ja oman löydetyn biromanttisseksuaalisuuden toteuttaminen yleisesti elämässä on paljon ihanampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä panetus :S
Tee nyt mies asialle jotain, jos koko ajan panettaa.
En ole mies, eikä minua nyt sentään onneksi enää koko ajan paneta. Parikymppisenä oli sitä ongelmaa.
Ensimmäisen nimeni kolmas kirjain on sama kuin kirjain jota etunimessäsi ja sukunimessäsi ei ole. Etunimessäsi on viisi kirjainta joista yksi on sama kuin etunimessäni. Et semmosta
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen nimeni kolmas kirjain on sama kuin kirjain jota etunimessäsi ja sukunimessäsi ei ole. Etunimessäsi on viisi kirjainta joista yksi on sama kuin etunimessäni. Et semmosta
ei mätsää
Kolmannen nimeni neljäs kirjain ei esiinny nimessäsi ollenkaan, mutta toisen nimeni viimeinen kirjain on nimessäsi 3 kertaa. Sukunimesi keskimmäinen kirjain on etunimeni toisiksi viimeinen kirjain ja sukunimeni viimeinen kirjain on 1 kpl sama kuin yksi kirjain tokassa nimessäsi
Vierailija kirjoitti:
Teippipidennysten jälkeen näytän hieman Kia Lehmuskalliolta.
En ole hänen näköisensä mutta se on outoa kun pidennykset on laitettu niin kasvot näyttävät erilaisilta. Samat kasvot mutta hiukset kehystävät. Kiia viba tuli heti tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Kolmannen nimeni neljäs kirjain ei esiinny nimessäsi ollenkaan, mutta toisen nimeni viimeinen kirjain on nimessäsi 3 kertaa. Sukunimesi keskimmäinen kirjain on etunimeni toisiksi viimeinen kirjain ja sukunimeni viimeinen kirjain on 1 kpl sama kuin yksi kirjain tokassa nimessäsi
Ei metsää.
Siskosi nimen viimeinen kirjain on sama kuin omani. Isäsi viimeinen kirjain on sama kuin sukunimeni 2.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useita naisia joilla tämä osuu minuun. Yksi on kaivattuni.
Onko koko porukka vetänyt jotain aakkossoppaa?
Vierailija kirjoitti:
Vuh, vuh. Sivusta.
Hänen ensimmäinen kirjain on eri kuin raamatun viimeinen sivulla 487 ja hänen kengän numero on sama kuin älykkyys osa määräni
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmissuhteen luominen ole kaupankäyntiä.
Ei sen pitäisi olla, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useita naisia joilla tämä osuu minuun. Yksi on kaivattuni.
Kiva! Mutta tunnet useita, pöhh
Vierailija kirjoitti:
Tarkasta oikeuden pepereista. Lue ne. Siellä vastaus kaikkeen.
Nimeni löytyy suomalaisesta nimipäiväkalenterista. Samoin hänen. Meidän molempien nimistä löytyy sekä vokaaleja että konsonantteja.
Teippipidennysten jälkeen näytän hieman Kia Lehmuskalliolta.