Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Mätsää. Mutta rakastatko säkin minua?
Mikä mätsää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään, kun kuljit niin läheltä että tunsin energiasi väreilyn vielä pitkään, niin mikäli olet se toinen puolisko (kuten luulen), on sinun täytynyt jollakin tavalla kokea ainakin osa näistä tunteista.
En kaipaa suhdesotkuja, vaan selvyyden tähän kaikkeen, mutta
tätä naurettavaa välttelyäkö jatkamme silti maailman tappiin?Ei oo mulle, mutta ku, ei olo mitään värähtelyä, se on vaan mun ahdistuneisuutta, jatkuvaa paniikkikohtauksen nieleskelyä, ei oo mitään muuta tuntemuksia enää. Ärsyyntymistä kaikkeen ja kaikkiin.
Oon yrittänyt viestittää, että haluaisin olla rauhassa, että pääsen tästä joskus yli, mutta ilmeisesti tää luetaan pakoiluksi ja joksikin kissahiiri/vaikeasti tavoiteltava-leikiksi? Kun oikeasti oon niin finaalissa että en jaksa, mutta eihän se tunnu ketään kiinnostavan.
Sivusta. Miksi olet täällä? Näettekö irl? Näitä asioita on todella vaikea tulkita palstalta. En itse haluaisi tuottaa tällaista oloa kaivatulleni joten siksi tiedustelen.
Vierailija kirjoitti:
US nyt! käyn väilillä vilkuilemassa:) -10-
Mikä on US tässä kontekstissa?
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna😚
Sapettaa tämä, että osuu, muttei kuitenkaan.
Me ehkä joudutaan lopettamaan toistemme näkeminen erään ihmisen pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Hänen toisen nimensä alkukirjain on sama kuin omani.
Pitää muuten paikkansa. Kaivattu ei kyllä tiedä että tiedän hänen toisen nimensä, sattumalta sain sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, rakennan meille talon. Jää sä lasten kanssa kotiin ja mä tuon meille rahan kotiin ja suojelen teitä viimeiseen hengen vetoon asti.
Miehekkäintä, mitä mies voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You're STEAMing hot.
Tähän ehkä batman. :)
Niin, jos voi olla bätmään, niin sitten se. (Ohisori)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin erästä hetken ja alkoi taas ahdistaa.
Mikä minussa ahdistaa?
Sinä kokonaisuudessaan ahdistat. Jos ajattelen, että nähdään vielä, ja jutellaan, en halua, koska se ahdistaa. Jos ajattelen, että ei nähdä ja asiat jää näin, sekin ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa ahdistaa?
sivu Ei mikään.
Kysynpä sitten, että mikä siinä ahdistaa? (Sivusta joku eri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa ahdistaa?
Sinä kokonaisuudessaan ahdistat. Jos ajattelen, että nähdään vielä, ja jutellaan, en halua, koska se ahdistaa. Jos ajattelen, että ei nähdä ja asiat jää näin, sekin ahdistaa.
Ratkaisu: näette, mutta ette juttele.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ehkä sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään, kun kuljit niin läheltä että tunsin energiasi väreilyn vielä pitkään, niin mikäli olet se toinen puolisko (kuten luulen), on sinun täytynyt jollakin tavalla kokea ainakin osa näistä tunteista.
En kaipaa suhdesotkuja, vaan selvyyden tähän kaikkeen, mutta
tätä naurettavaa välttelyäkö jatkamme silti maailman tappiin?
Lopeta sie se välttely sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa ahdistaa?
En kuulosta lupaavalta. Ketä kaipaat, miestä vai naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ehkä sivusta
Koska se on epäilyttävää. Mies ja nainen tapaavat vapaa-ajalla. Ymmärrän kyllä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa ahdistaa?
Miksi jaat sen tänne, juttele mielummin psykologille tai ota ne lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa ahdistaa?
En kuulosta lupaavalta. Ketä kaipaat, miestä vai naista?
Oli varmaan nn ja minulle. Ymmärrån ja olenkin jättänyt sinut täysin rauhaan. Unohda minut.
Afrigolan eka.