Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
3221/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helsinkiläinen. En ole savolainen. Mä asun täällä  - tilapäisesti. Se vielä.

Vierailija
3222/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistä stay upeissa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihana... yritä nyt saada kuntoon tämä tilanne, että voidaan poistua täältä. En jaksa näitä jotka hämmentää pakkaa.

Vierailija
3224/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v opettajarouvalle 😘 

Vierailija
3225/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni, voitaisiko sopia ettei kumpikaan käydä enää täällä? En jaksaisi enää, mutta pelkään sinun luulevan muiden kirjoituksia täällä minun teksteiksi.

Minä taas tietysti pelkään että sinä luulet toisten kirjoituksia minun teksteiksi. Sinä voit kyllä olla huoleti. En luule. Toivottavasti et sinäkään.

Vierailija
3226/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kaipaajia jotka ovat huomanneet että hajumuisti on ihmisen tarkin muisti?

Vierailija
3227/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kaipaajia jotka ovat huomanneet että hajumuisti on ihmisen tarkin muisti?

Hajut ja tuoksut palauttaa muistoja mieleen välittömästi, mutta niitä ei oikein voi muistella ilman sitä ärsykettä. Itsellä kuulomuisti on vahvempi. Pystyn kuuntelemaan asioita mielessäni ihan vain ajattelemalla ja muistelemalla.

Vierailija
3228/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajut ja tuoksut palauttaa muistoja mieleen välittömästi, mutta niitä ei oikein voi muistella ilman sitä ärsykettä. Itsellä kuulomuisti on vahvempi. Pystyn kuuntelemaan asioita mielessäni ihan vain ajattelemalla ja muistelemalla.

Mahtavaa, tarkoitin että tietty tuoksu/haju tuo samantien vanhan tilanteen mieleen.

Vierailija
3229/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua ihana L 🧡

J

Vierailija
3230/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin J💜

L

Vierailija
3231/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, tarkoitin että tietty tuoksu/haju tuo samantien vanhan tilanteen mieleen.

Tästä saisi aasinsillan vaikka mihin, mutta jätetään toistaiseksi tähän, kiitos kuitenkin.

Vierailija
3232/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku ajatuksissani.

Vierailija
3233/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni, voitaisiko sopia ettei kumpikaan käydä enää täällä? En jaksaisi enää, mutta pelkään sinun luulevan muiden kirjoituksia täällä minun teksteiksi.

Joo. Minulle sopii erinomaisesti. On muutakin tekemistä ja paljon ja tärkeää. Olen juuri nimenomaan tullut katsomaan että et vaan kirjoita tänne koska se on niin rasittavaa. Luenkin kirjoituksia tsekaten, että ei kait vaan ole sinun kirjoittamiasi. Osa varmaan on ja joku kirjoittaa monta viestiä ja jokunen on kirjoitettu siten että kommentoija itse vastaa kuin toisena osapuolena. En jaksa tämmöstä vaikka epäilen että jollekin täällä kirjoittelu on itseterapointia ja pohditaan vastapuolen perspektiivistäkin ajateltuna. Nyt lähden pois enkä vastaa enää tähän ketjuun. En ehkä vastaa mihinkään muuhunkaan vaan jään odottamaan JOULUA ja noita PÄIVIÄ JUURI ENNEN JOULUA = MEIDÄN PÄIVIÄ???!!! Tehdään jotain 22.12. joka taitaa olla sunnuntai. Risteily vois olla kiva!

Vierailija
3234/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin J💜

L

Trollaatko täällä kaipaajille?

eri sivusta

Vierailija
3235/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin J💜

L

Trollaatko täällä kaipaajille?

eri sivusta

Nämähän on vanhat tutut L ja T, toinen nykyään salanimellä 🤗

Kumma kun eivät saa juttua eteenpäin irlissä.

Vierailija
3236/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et pidä mua tekopyhänä. Kun rakastan sua, vaikka se IRL ei ehkä näy. Mä rakastan sinua kokonaisvaltaisesti myös puhtaasti ja totuudellisesti. Haluaisin että menestyisit kaikessa ja erityisesti siinä, mitä rakastat. Mutta samaan aikaan eniten haluaisin ettei sun ihana herkkä sydämesi rikkoutuisi siellä missä olet ja liikut. Haluaisin sun sydämen voivan hyvin ja pääsevän perille... Sen mitä osaat ihanasti jo vaikka sitä taitoa nyt siis koulutat virallisestikin. Sua kehuin ja kannustin paljon ja toivoin ja sanoinkin sun pääsevän sinne missä nyt kouluttaudut, minne pääsitkin. Sanoin sun olevan 1 miljoonasta talentti. Edelleen olen sitä mieltä. Ja sen vuoksikin sinua rakastan, kaikkea sinussa. Ne yhteiset luovat hetket olivat minulle jälkeen päinkin ajateltuna ihania taivaskokemuksia. Toivoisin, ettet ajautuisi jonnekin syvyyksiin vaan saisit loistaa valoa. Olet minulle rakas vaikka mut pois suljetkin. Kyyneliin sua ikävöin, sun ystävyyttäs

Kauniisti kirjoitettu, meni päiväkirjaani vaikka ei välttämättä minulle ollutkaan. Kiitos

Vierailija
3237/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt elämästäni liiankin helppoa, ota tämä kohteliaisuutena. Tiedät itsekkin että oikeaa kipinää ei ole ollutkaan. Hienoja hetkiä sitäkin enemmän. Valitettavasti minun kohdallani niihin liittyy meidän lisäksi muitakin. En edes muista milloin olisi nautittu toistemme seurasta. Viimeiset keskustelut ovat olleet hyviä, mutta pelkään niidenkin perustuvan johonkin epärehelliseen. Voin olla väärässä. Nyt mietin kaikkea käytännön kannalta, toivottavasti ymmärrät. t:P

Vierailija
3238/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sinua ruotsinkielinen erityisopettaja 💕 

Vierailija
3239/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kaikkia AITOJA ihmisiä!

Vierailija
3240/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää maanantaita kansien väliin. Kunpa vielä joskus pääsisimme keskustelemaan niistä rivien väleistä. 

💬💞

Mitäs kannessa lukee?

Rakas päiväkirjani.

😃 Kunpa. Sinä maltat odottaa, mutta minä en.

Ketju on lukittu.