Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
3261/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit?

Viimeöistä untani. Siinä olin kaivatun kanssa väleissä ja tekemisissä.

Hän oli sellainen, jonkalaisena muistan hänet ennen kuin tajusin kysyä onko hän varattu.

Unessa oli hyvin lämmin tunnelma.

Pelkäänpä ettei irl ole samaa luvassa mun elämässä.

Vierailija
3262/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos törmäisin sinuun jossakin kaksin, uskaltaisin ehkä tervehtiä ja vaihtaa muutaman sanan. Mutta kun ei sinua näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olisi suht helppo luoda irl-yhteys, jos antaisi tarpeeksi osuvat tunnisteet. Jos siis haluaisi.

Vierailija
3264/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu oli ihanalle Hennalle. 😘🥰

Vierailija
3265/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua, että tämäkin ohut lanka katkeaa. Sitten pitäisi olla ilman sinua, kun meillä ei ole muuta viestiyhteyttä. 

Voiko kello käydä väärinpäin? Mielestäni todistetusti voi, mutta en tiedä sinusta.

Kuka laittaa sen käymään toisin päin?

Luultavasti sinä.

Vierailija
3266/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostakin syystä olet valinnut olla kertomatta minulle asioistasi. Et taida välittää kummemmin.

Ei tavoita oikeaa henkilöä, kun et kerro oliko mn vai nm? 

Vierailija
3267/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt elämästäni liiankin helppoa, ota tämä kohteliaisuutena. Tiedät itsekkin että oikeaa kipinää ei ole ollutkaan. Hienoja hetkiä sitäkin enemmän. Valitettavasti minun kohdallani niihin liittyy meidän lisäksi muitakin. En edes muista milloin olisi nautittu toistemme seurasta. Viimeiset keskustelut ovat olleet hyviä, mutta pelkään niidenkin perustuvan johonkin epärehelliseen. Voin olla väärässä. Nyt mietin kaikkea käytännön kannalta, toivottavasti ymmärrät. t:P

Lisäisin vielä, että olen elänyt "putkessa" läpät silmillä. Avaa sinäkin silmäsi ja nauti elämästä sellaisena kuin se on. Minulla ei ole sinusta pahaa sanottavaa, jos viimeaikaisia ei lasketa. Menneisyys ei kiinnosta tulevaisuus sitäkin enemmän. Pyydän nöyrästi anteeksi jos olen sinua loukannut. Kuten sinullekkin sanoin en ole aiemmin ollut rakastunut, enkä tiennyt mitä se voi olla. T:P

Kirjoitit kauniisti. 

Vierailija
3268/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viettää viikon tuulensuojassa kanssasi vällyjen välissä, välillä saunoen ja hyvää ruokaa laittaen. Hyviä keskusteluja, elokuvia, musiikkia, luontoa. Luulisin että viikossa ensimmäinen sivu olisi käsitelty, ja jos ei siihen voitaisiin palata. Veikkaan että viikko menisi aika nopeasti. Toisaalta keskustelut voisivat unohtua paremman tekemisen vuoksi, mutta molempiin voisi palata aina uudelleen ja uudelleen. Tekisin kaiken juuri kuten toivoisit.

Vierailija
3269/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt elämästäni liiankin helppoa, ota tämä kohteliaisuutena. Tiedät itsekkin että oikeaa kipinää ei ole ollutkaan. Hienoja hetkiä sitäkin enemmän. Valitettavasti minun kohdallani niihin liittyy meidän lisäksi muitakin. En edes muista milloin olisi nautittu toistemme seurasta. Viimeiset keskustelut ovat olleet hyviä, mutta pelkään niidenkin perustuvan johonkin epärehelliseen. Voin olla väärässä. Nyt mietin kaikkea käytännön kannalta, toivottavasti ymmärrät. t:P

Lisäisin vielä, että olen elänyt "putkessa" läpät silmillä. Avaa sinäkin silmäsi ja nauti elämästä sellaisena kuin se on. Minulla ei ole sinusta pahaa sanottavaa, jos viimeaikaisia ei lasketa. Menneisyys ei kiinnosta tulevaisuus sitäkin enemmän. Pyydän nöyrästi anteeksi jos olen sinua loukannut. Kuten sinullekkin sanoin en ole aiemmin ollut rakastunu

Kauniisti on helppo kirjoittaa jos se tulee sydämmestä.

Vierailija
3270/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi juttu oli ihanalle Hennalle. 😘🥰

Mikä juttu?

Vierailija
3271/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua, että tämäkin ohut lanka katkeaa. Sitten pitäisi olla ilman sinua, kun meillä ei ole muuta viestiyhteyttä. 

Voiko kello käydä väärinpäin? Mielestäni todistetusti voi, mutta en tiedä sinusta.

Luultavasti sinä.

Varmistan vielä: mitä tarkoitat tässä yhteydessä kellon käymisellä väärin päin?

Vierailija
3272/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostakin syystä olet valinnut olla kertomatta minulle asioistasi. Et taida välittää kummemmin.

Ei tavoita oikeaa henkilöä, kun et kerro oliko mn vai nm? 

M->N. Tämäkö riittää tavoittamaan oikean henkilön?

Vierailija
3273/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kertoa kun ei nähdä. Jos julkisesti somessa selitän, niin tulee aina joku valittamaan että "Mitä sinä nyt tuollaisia menit selittämään, ei ois saanut. Somessa ei saa puhua kuin positiivisia. Mielellään toivottaa vain mukavaa päivää kaikille." Vähintäänkin ne valittaa selän takana.

Eikö sinulla ole häneen suoraa viestiyhteyttä? Onko näkeminen ja julkinen some ainoat vaihtoehdot?

Vierailija
3274/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan Tiina, entistä kollegaa.

Halaus 🤗 

Tiina on ihana nykyinen kollega.

Onko toinen nimi Johanna ?

Vierailija
3275/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä "tämä ei minulta" -tyyppi: Rekisteröi itsellesi nikki, niin ei tarvi jatkuvasti olla korjaamassa että mikä ei ole sinulta. 

Vierailija
3276/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

***** Johanna 😚

Opettajarouva?

Vierailija
3277/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sinä.

Siillen että viisarit pyörii väärään suuntaan :)

Vierailija
3278/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kerro asioitani, kun haluan suojella itseäni kiinnittymästä liikaa johonkin ihmiseen.

Vierailija
3279/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sinä.

Siillen että viisarit pyörii väärään suuntaan :)

Sinä ja sun viisarit. 😀

Vierailija
3280/7634 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisari värähti

Ketju on lukittu.