Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitko tämän kauniin viestisi hänelle suoraan?
Laitoin txt viestin. Se ei ollut niin kaunis tosin. Oon vähän arka. Jos tää on iso virhe niin sanon että väärä nro. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas kaivattuni piditkö siittä, onko sydämmessäsi kartta?
Pidin. :) Olen sitä yrittänyt seurata tässä jo kauemman aikaa, mutta se on haastavaa.
Hyvää maanantaita kansien väliin. Kunpa vielä joskus pääsisimme keskustelemaan niistä rivien väleistä.
💬💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin. :) Olen sitä yrittänyt seurata tässä jo kauemman aikaa, mutta se on haastavaa.
Näitä p... emoj.... <3 Itse sain omani 6-vuotiaana harmi että hukkasin.
Hyvää maanantaita ja alkanutta viikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä p... emoj.... <3 Itse sain omani 6-vuotiaana harmi että hukkasin.
Kuka olet? Hän ei oo vastannut
Onko tänään kiireitä vai saanko nauttia sinusta? Jos en, niin oliko se US mitä suositelit ajankuluksi. Ajatukset harhailee sinussa, niin hankala keskittyä kunnolla.. Saisinpa jotenkin soittolistasi tms. Kaipaan rauhallista ääntäsi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää maanantaita ja alkanutta viikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää maanantai päivää ja alkavaa viikkoa risuleualle. 🧡🤗 Sinä mun ajatuksissa, kuten aina. Ole varovainen liikenteessä! Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Nyt olen todella surullinen, muutos tapahtui mielestäni liian nopeasti. Sain mitä ansaitsin:) Ymmärrän että painostin liikaa, mutta minullakin on perusteluni. Liikaa asioita mitä et tiedä nykyisestä tilanteestani. Tuli itku mutta tästäkin selviän. Nyt on ainut lanka poikki. Yritän vain miettiä miten pärjään tämän väilaikaisen tilanteen yli. Toki minäkään en tiedä sinun asioistasi sekä tilanteestasi yhtään mitään.
Hieno biisi "Rikollinen palaa aina rikospaikalle" Kaivatulleni
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen todella surullinen, muutos tapahtui mielestäni liian nopeasti. Sain mitä ansaitsin:) Ymmärrän että painostin liikaa, mutta minullakin on perusteluni. Liikaa asioita mitä et tiedä nykyisestä tilanteestani. Tuli itku mutta tästäkin selviän. Nyt on ainut lanka poikki. Yritän vain miettiä miten pärjään tämän väilaikaisen tilanteen yli. Toki minäkään en tiedä sinun asioistasi sekä tilanteestasi yhtään mitään.
Mitä menit tekemään? 😐
Vierailija kirjoitti:
Hieno biisi "Rikollinen palaa aina rikospaikalle" Kaivatulleni
🙄 mun syytä but the heart wants what it wants
Oletkos vielä matkoilla kavereidesi kanssa ja kimpsuinesi ja kampsuinesi siellä?
Pidin siitä kun olit niin reunalla.
Vierailija kirjoitti:
Pidin siitä kun olit niin reunalla.
Mä en pidä tästä ollenkaan. Mulla on rajat myös ja ne pitää. Näet vielä.
Vierailija kirjoitti:
Oletkos vielä matkoilla kavereidesi kanssa ja kimpsuinesi ja kampsuinesi siellä?
Ilman kavereita, ilman kimpsuja, mutta olen vielä pitkään.