Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Mistä muuten johtuu, että sinä vain tulet entistä ihanammaksi?
Kaunista J-naista kaipaan edelleen muutamam vuoden takaa. <3 M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin J💜
L
Trollaatko täällä kaipaajille?
eri sivusta
Nämähän on vanhat tutut L ja T, toinen nykyään salanimellä 🤗
Kumma kun eivät saa juttua eteenpäin irlissä.
Väärin meni. En ole millään salanimellä. Kaipaan aidosti rakasta ällääni.
J
Mun ihastus on ainakin aito ihminen :) Kiva nähdä hänet taas
Vierailija kirjoitti:
Mun ihastus on ainakin aito ihminen :) Kiva nähdä hänet taas
No sitten kaipaan sinua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää maanantaita kansien väliin. Kunpa vielä joskus pääsisimme keskustelemaan niistä rivien väleistä.
💬💞
Mitäs kannessa lukee?
Rakas päiväkirjani.
😃 Kunpa. Sinä maltat odottaa, mutta minä en.
Tämä om minullekkin aika tuore harrastu mutta helpottaa kovasti.
Vierailija kirjoitti:
J on mies ja L on nainen
😘
Niin on. Lisäisin vielä, että L on kaunis nainen.
🤗😘
En halua, että tämäkin ohut lanka katkeaa. Sitten pitäisi olla ilman sinua, kun meillä ei ole muuta viestiyhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, voitaisiko sopia ettei kumpikaan käydä enää täällä? En jaksaisi enää, mutta pelkään sinun luulevan muiden kirjoituksia täällä minun teksteiksi.
Vaatisi irl kommunikaatiota jota ei ole.
Vierailija kirjoitti:
En halua, että tämäkin ohut lanka katkeaa. Sitten pitäisi olla ilman sinua, kun meillä ei ole muuta viestiyhteyttä.
Voiko kello käydä väärinpäin? Mielestäni todistetusti voi, mutta en tiedä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kello käydä väärinpäin? Mielestäni todistetusti voi, mutta en tiedä sinusta.
Kuka laittaa sen käymään toisin päin?
Jostakin syystä olet valinnut olla kertomatta minulle asioistasi. Et taida välittää kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jostakin syystä olet valinnut olla kertomatta minulle asioistasi. Et taida välittää kummemmin.
Jos joku ei halua kertoa sinulle mitään, se kertonee juuri siitä miltä näyttää=ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vai irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei halua kertoa sinulle mitään, se kertonee juuri siitä miltä näyttää=ei kiinnosta.
Niin se on tulkittava. Itse olen kertonut hänelle ehkä liikaakin tämän tiedon valossa.
Kaipaus kuihduttaa, sinä virkistät.