Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua
Sanopa muuta. Erittäin vahva sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Pidin siitä kun olit niin reunalla.
Reunalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen todella surullinen, muutos tapahtui mielestäni liian nopeasti. Sain mitä ansaitsin:) Ymmärrän että painostin liikaa, mutta minullakin on perusteluni. Liikaa asioita mitä et tiedä nykyisestä tilanteestani. Tuli itku mutta tästäkin selviän. Nyt on ainut lanka poikki. Yritän vain miettiä miten pärjään tämän väilaikaisen tilanteen yli. Toki minäkään en tiedä sinun asioistasi sekä tilanteestasi yhtään mitään.
Mitä menit tekemään? 😐
En ole varma. Luultavasti yritin liikaa ja liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen todella surullinen, muutos tapahtui mielestäni liian nopeasti. Sain mitä ansaitsin:) Ymmärrän että painostin liikaa, mutta minullakin on perusteluni. Liikaa asioita mitä et tiedä nykyisestä tilanteestani. Tuli itku mutta tästäkin selviän. Nyt on ainut lanka poikki. Yritän vain miettiä miten pärjään tämän väilaikaisen tilanteen yli. Toki minäkään en tiedä sinun asioistasi sekä tilanteestasi yhtään mitään.
Mitä menit tekemään? 😐
Onks toi "pidin siitä kun olit niin reunalla" sulta? Jos on niin mitä ***** tajuatko kuinka raastavaa tämmönen on toiselle? Siinä ei ole mitään söpöä.
Olen sinun hunajapurkkisi. Epätietoisuus raastaa. Tiedät että en voi unohtaa. T: MiEs
Kaipaan Tiina, entistä kollegaa.
Halaus 🤗
Vierailija kirjoitti:
Mee sinne ihmemaahan niiden Liisojes kanssa
Mikä irvikissa heti aamusta?! 😁😸
Most everyone's mad here." "You may have noticed that I'm not all there myself
Vierailija kirjoitti:
Halaus 🤗
Tiina on ihana nykyinen kollega.
Sinun tarpeessa, puutteessa ja pulassa. Jano ja nälkä ja nääntyminen ja vilu ja läkähtymispiste.
Armoa.
Vierailija kirjoitti:
Pukkasin nurin ja suutelin.
Pukkasit vai pukkaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaus 🤗
Missä?
Jees jees, jotain ounastelin. Ja ymmärrän kyllä. Kiva kun asioille saattaa löytyä selitys. Pitkäänköhän tätä hulluutta jatkuu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaus 🤗
Missä?
Pitkästä aikaa parhaan vitsin kertonut joku hetki sitten, läppä lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä menit tekemään? 😐
Onks toi "pidin siitä kun olit niin reunalla" sulta? Jos on niin mitä ***** tajuatko kuinka raastavaa tämmönen on toiselle? Siinä ei ole mitään söpöä.
Ei ollut reunalla minulta ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää maanantaita kansien väliin. Kunpa vielä joskus pääsisimme keskustelemaan niistä rivien väleistä.
💬💞
Mitäs kannessa lukee?
Rakas päiväkirjani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui? sivu
Kaivattuni, voitaisiko sopia ettei kumpikaan käydä enää täällä? En jaksaisi enää, mutta pelkään sinun luulevan muiden kirjoituksia täällä minun teksteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, voitaisiko sopia ettei kumpikaan käydä enää täällä? En jaksaisi enää, mutta pelkään sinun luulevan muiden kirjoituksia täällä minun teksteiksi.
Olen ymmärtänyt että harkittu riski, minulle sopii mikä tahansa kommunikointi telepatiasta rakasteluun. :)
Mitäs kannessa lukee?