Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
23.11.2024 | 22:58
Minä mies pidän sinusta naisesta monista syistä.
Ennen kaikkea pidän samankaltaisesta ajattelustamme. Ymmärrämme toisiamme monella tapaa hyvin. Tajuat pointtini heti eikö tarvitse selitellä tai toistaa. Sama yleensä toisin päin. Ajattelemme pääosin samansuuntaisesti. Toki ehkä eri järjestyksessä toisinaan vähän eri näkökulmistakin, mutta toisiamme täydentäen edellinen huomioiden ymmärrämme kokonaisuutta samoin. Pidän rauhallisuudestasi, harkitsevuudestasi ja perusteellisuudestasi. Siitä että pohdit aidosti ennen päätöstä. Pidän siitäkin, että sen jälkeen olet varma ja pidät kiinni päätöksestäsi.
Olet myös huumoriltasi mainio mieleeni. Sulla leikkaa etkä ole tosikko, kun huumorille on tilaa ja tilaisuus.
Pohjimmiltasi olet positiivinen ja optimisti, vaikka haasteita ja kaikenlaista
Tämä viesti se oli.
Vierailija kirjoitti:
En voi avata sisintäni uudelle rakkaudelle niin pitkään kuin sinä, mahdoton rakkaus, valtaat mieleni. Jokainen askel kauemmas sinusta tekee kipeää.
🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Ennen kaikkea pidän samankaltaisesta ajattelustamme. Ymmärrämme toisiamme monella tapaa hyvin. Tajuat pointtini heti eikö tarvitse selitellä tai toistaa. Sama yleensä toisin päin. Ajattelemme pääosin samansuuntaisesti. Toki ehkä eri järjestyksessä toisinaan vähän eri näkökulmistakin, mutta toisiamme täydentäen edellinen huomioiden ymmärrämme kokonaisuutta samoin. Pidän rauhallisuudestasi, harkitsevuudestasi ja perusteellisuudestasi. Siitä että pohdit aidosti ennen päätöstä. Pidän siitäkin, että sen jälkeen olet varma ja pidät kiinni päätöksestäsi.
Olet myös huumoriltasi mainio mieleeni. Sulla leikkaa etkä ole tosikko, kun huumorille on tilaa ja tilaisuus.
Pohjimmiltasi olet positiiv
Tämä viesti se oli.
Kaikki muutkin tietää kyllä, arvon juontaja. Kaikki tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Pohjimmiltasi olet positiivinen ja optimisti, vaikka haasteita ja kaikenlaista
Voisi luulla kirjoittamakseni.
Missä se kissaviestinainen on? 😶
Miten ihanaa todeta pitävänsä toisen rauhallisuudesta. Minä olen yleensä saanut kuulla rauhallisuudesta negatiivisena ominaisuutena.
Tämän palstan otsikko on 'lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle'. Se ei viittaa mitenkään yleiseen keskusteluun.
Se on ihan sama mikä otsikko on, jos tuntemattomat laittaa samaan ketjuun ne alkaa riitelemään.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihanaa todeta pitävänsä toisen rauhallisuudesta. Minä olen yleensä saanut kuulla rauhallisuudesta negatiivisena ominaisuutena.
Ei missään nimessä! Rauhallisuus on itselle toisessa ehkä se ykkös ominaisuus vaikka en ole asiaa paljon miettinyt. HOT 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Olet myös huumoriltasi mainio mieleeni. Sulla leikkaa etkä ole tosikko, kun huumorille on tilaa ja ti
Kaikki muutkin tietää kyllä, arvon juontaja. Kaikki tietää.
Juur joku kyseli tuolla, mikä ihmeen viesti.
Niin moni on sanonut agressiiviseksi, että uskon sen näin sitten olevan. En tiedosta sitä itse.
Se oli niin kaunis, että aloin kyynelehtiä.
Olisipa kiva nuuskutella kaivattua. :)
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan otsikko on 'lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle'. Se ei viittaa mitenkään yleiseen keskusteluun.
Se on ihan sama mikä otsikko on, jos tuntemattomat laittaa samaan ketjuun ne alkaa riitelemään.
Tämän ketjun ongelmana taitaa olla se, että kun tulee kiva viesti niin sen kirjoittajaa aletaan hiillostaa jollakin lailla astumaan esiin (toiveissa tietty, että se on just se oma kaivattu) ja kun hiillostusta toppuutellaan niin nämä omijat suuttuvat. Koska toivovat tietysti voivansa tätä kautta vaikuttaa kaivattuunsa, että tämä ottaisi askeleen heitä kohti. Tuosta ne riidat yleensä lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun ongelmana taitaa olla se, että kun tulee kiva viesti niin sen kirjoittajaa aletaan hiillostaa jollakin lailla astumaan esiin (toiveissa tietty, että se on just se oma kaivattu) ja kun hiillostusta toppuutellaan niin nämä omijat suuttuvat. Koska toivovat tietysti voivansa tätä kautta vaikuttaa kaivattuunsa, että tämä ottaisi askeleen heitä kohti. Tuosta ne riidat yleensä lähtevät.
Tuossa tapauksessa (hiillostaminen ja suuttuminen) nuo ihmiset ovat hyvin toksisia: omistushaluisia ja kontrolloivia. He ajattelevat vain itseään siinä. Jos olisin se kaivattu niin en kyllä alkaisi mihinkään suhteeseen noiden vihaisten "kaipaajien" kanssa.
Tulevalle exälle siellä alakerrassa. Kiva ilta oli, kun pääsit minusta eroon. Nauti nyt olostasi. Toivottavasti h*oraaminen oli sen arvoista.
Henna, oon yhä ihastunut ja ikävöin sinua. Miksi menet kauas pois, miksen sua saa. Oot alituisesti ajatuksissani.
Vierailija
2265/2481|
Pohjimmiltasi olet positiivinen ja optimisti, vaikka haasteita ja kaikenlaista taakkaa onkin. Samalla olet realistinen, ja näet mikä on järkevää ja mahdollista.
Olet maanläheinen mutta myös periaatteellinen ja syvällisesti pohtiva.
Olet uuttera, sinnikäs ja vastuuta kantava. Kunnioitettavan ahkera ja aikaansaava.
Arvosi ja ihanteesi miellyttävät.
Olet kaunis ja naisellinen.
Olet ihana.