Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se kissaviestinainen on? 😶
Milloin tuo viesti oli?
22.11. Kello 19 aikoihin. Tarina villikissasta. (Sivu 59 löysin vastauksen siihen kommenttiin missä lainaus)
Menisipä ketju lukkoon. Ei nämä yksinkertaiset näköjään osaa muuta kuin offtopicia, jankata, riidellä ja vääntää.
Kaipaan käytännön syboliikasta kiinnostuneita.
ainoa kysymys mitä itse esitin oli se, onko pakko aina kyseenalaistaa kaikki. Että eikö voi antaa vaan ihmisten olla eri mieltä.
-
Jos et huomannut niin multa tosiaan edellä ihan pyydettiin mielipidettä. Mun kysymys sulle onkin, että miksi sinä sekaannuit sivusta siihen keskusteluun, jos kerta oot tota mieltä? :D mikset vaan antanut olla ja menny eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on?
"Ok, ei mulle sitten. Ajattelemme eri tavalla, emmekä ymmärrä toisiamme. En ole rauhallinen, harkitseva enkä perusteellinen. En pohdi päätöksiä, ja kadun niitä jälkikäteen.
Olen tosikko, mulla ei ole huumorintajua, eikä mulla leikkaa.
Pohjimmiltani olen negatiivinen ja pessimisti, vaikka elämäni on ollut aina helppoa.
Kaiken lisäksi olen mies."
Hauska, naurahdin. Erityisesti tuo viimeinen virke.
Vierailija kirjoitti:
Menisipä ketju lukkoon. Ei nämä yksinkertaiset näköjään osaa muuta kuin offtopicia, jankata, riidellä ja vääntää.
Voithan sä perustaa oman ketjun ja siirtyä sinne jo nyt, ei tarvi mitään lukkoja odotella
Vierailija kirjoitti:
ainoa kysymys mitä itse esitin oli se, onko pakko aina kyseenalaistaa kaikki. Että eikö voi antaa vaan ihmisten olla eri mieltä.
-
Jos et huomannut niin multa tosiaan edellä ihan pyydettiin mielipidettä. Mun kysymys sulle onkin, että miksi sinä sekaannuit sivusta siihen keskusteluun, jos kerta oot tota mieltä? :D mikset vaan antanut olla ja menny eteenpäin?
Tämä ei ole mielipiteistäkeskusteluketju, vaan Lähetä terveisiä kaipaamallesi henkilölle. Osaatko vai etkö osaa lukea otsikkoa ja toimia sen mukaisesti?
Sivusta. Voi helv- teidän riitapukarien kanssa. Haluun vaan selvittää onko kaivattu täällä ja jos on, mitä hän ajattelee musta kun aikaisemmin on jäänyt epäselväksi vastauksista täällä. Ughhh elämä vaa hullummaks menny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
Tämä ei ole mielipiteistäkeskusteluketju, vaan Lähetä terveisiä kaipaamallesi henkilölle. Osaatko vai etkö osaa lukea otsikkoa ja toimia sen mukaisesti?
Tietystä kaipauskeissistä me nimenomaan keskusteltiinkin, älä sinä sekaannu jos et edes kontekstia tunne ;)
Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä perustaa oman ketjun ja siirtyä sinne jo nyt, ei tarvi mitään lukkoja odotella
En mä vain siksi viitsi, että te muutamat pöpöttäjät pilaatte ketjun kaikilta muilta.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta. Voi helv- teidän riitapukarien kanssa. Haluun vaan selvittää onko kaivattu täällä ja jos on, mitä hän ajattelee musta kun aikaisemmin on jäänyt epäselväksi vastauksista täällä. Ughhh elämä vaa hullummaks menny
No se ei täällä selviä, turhaan tuhlaat aikaasi
Kaivattuni. Olet niin ihana. Odotan että pääsisin lämpimään halaukseen. Yksin on niin kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on?
Onko sinulla todella tärkeää esinettä tavaraa yms.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tästä teki sun elämänbiisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä vain siksi viitsi, että te muutamat pöpöttäjät pilaatte ketjun kaikilta muilta.
Eipä sunkaan kommenttisi tässä mitään tasoa nostanut, ja itsehän sä lukkoa toivoit niin toi olis sama ratkaisu
ootsä yhtä v ttumainen töissä sun kollegoille?