Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
2521/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa harmi, jos tuo kaunis kirjoitus, jossa kerrot mistä hänessä pidät jää vain tänne nimettömänä tuuleen. Ihmiaten pitäisi saada kuulla tuollainen itse. 

Mitä ajattelisit, jos joku epäkiinnostava yllättäen tuollaisen vuodatuksen lähettäisi? Tai vaikka olisi kiinnostavakin, niin jos on kyse jostain varatuista ilman aikomusta ikinä erota tai pettää? Menisi helpolla kovin kiusalliseksi. Jos muuten ollaan tekemisissä säännöllisesti vaikka töissä tms, niin se voi vaikuttaa yllättävästi monessa. Ehkä tää on se paikka,

Kysymyksesi, johon hän vastasi ja josta sinä sitten ärähdit mielipiteen esittämisestä, oli tämä:

Onko susta vaivaannuttava kuulla positiivista palautetta itsestäsi? Meillä esim töissä kannustetaan siihen, lähes vaaditaan että pitää antaa kollegoille pos palautetta 

Eli nyt kyllä pahasti pata kattilaa soimaa 🙃

ootsä yhtä v ttumainen töissä sun kollegoille?

Vierailija
2522/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se kissaviestinainen on? 😶

Milloin tuo viesti oli?

22.11. Kello 19 aikoihin. Tarina villikissasta. (Sivu 59 löysin vastauksen siihen kommenttiin missä lainaus)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisipä ketju lukkoon. Ei nämä yksinkertaiset näköjään osaa muuta kuin offtopicia, jankata, riidellä ja vääntää.

Vierailija
2524/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan käytännön syboliikasta kiinnostuneita.

Vierailija
2525/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa kysymys mitä itse esitin oli se, onko pakko aina kyseenalaistaa kaikki. Että eikö voi antaa vaan ihmisten olla eri mieltä. 

-

Jos et huomannut niin multa tosiaan edellä ihan pyydettiin mielipidettä. Mun kysymys sulle onkin, että miksi sinä sekaannuit sivusta siihen keskusteluun, jos kerta oot tota mieltä? :D mikset vaan antanut olla ja menny eteenpäin?

Vierailija
2526/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se on?

Vierailija
2527/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ok, ei mulle sitten. Ajattelemme eri tavalla, emmekä ymmärrä toisiamme. En ole rauhallinen, harkitseva enkä perusteellinen. En pohdi päätöksiä, ja kadun niitä jälkikäteen.

Olen tosikko, mulla ei ole huumorintajua, eikä mulla leikkaa.

Pohjimmiltani olen negatiivinen ja pessimisti, vaikka elämäni on ollut aina helppoa.

Kaiken lisäksi olen mies."

Hauska, naurahdin. Erityisesti tuo viimeinen virke.

Vierailija
2528/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisipä ketju lukkoon. Ei nämä yksinkertaiset näköjään osaa muuta kuin offtopicia, jankata, riidellä ja vääntää.

Voithan sä perustaa oman ketjun ja siirtyä sinne jo nyt, ei tarvi mitään lukkoja odotella

Vierailija
2529/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainoa kysymys mitä itse esitin oli se, onko pakko aina kyseenalaistaa kaikki. Että eikö voi antaa vaan ihmisten olla eri mieltä. 

-

Jos et huomannut niin multa tosiaan edellä ihan pyydettiin mielipidettä. Mun kysymys sulle onkin, että miksi sinä sekaannuit sivusta siihen keskusteluun, jos kerta oot tota mieltä? :D mikset vaan antanut olla ja menny eteenpäin?

Tämä ei ole mielipiteistäkeskusteluketju, vaan Lähetä terveisiä kaipaamallesi henkilölle. Osaatko vai etkö osaa lukea otsikkoa ja toimia sen mukaisesti?

Vierailija
2530/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta. Voi helv- teidän riitapukarien kanssa. Haluun vaan selvittää onko kaivattu täällä ja jos on, mitä hän ajattelee musta kun aikaisemmin on jäänyt epäselväksi vastauksista täällä. Ughhh elämä vaa hullummaks menny

Vierailija
2531/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Tämä ei ole mielipiteistäkeskusteluketju, vaan Lähetä terveisiä kaipaamallesi henkilölle. Osaatko vai etkö osaa lukea otsikkoa ja toimia sen mukaisesti?

Tietystä kaipauskeissistä me nimenomaan keskusteltiinkin, älä sinä sekaannu jos et edes kontekstia tunne ;)

Vierailija
2532/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.

Vierailija
2533/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2534/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä perustaa oman ketjun ja siirtyä sinne jo nyt, ei tarvi mitään lukkoja odotella

En mä vain siksi viitsi, että te muutamat pöpöttäjät pilaatte ketjun kaikilta muilta.

Vierailija
2535/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. Voi helv- teidän riitapukarien kanssa. Haluun vaan selvittää onko kaivattu täällä ja jos on, mitä hän ajattelee musta kun aikaisemmin on jäänyt epäselväksi vastauksista täällä. Ughhh elämä vaa hullummaks menny

No se ei täällä selviä, turhaan tuhlaat aikaasi

Vierailija
2536/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuni. Olet niin ihana. Odotan että pääsisin lämpimään halaukseen. Yksin on niin kylmä.

Vierailija
2537/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2538/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se on?

Onko sinulla todella tärkeää esinettä tavaraa yms.

Vierailija
2539/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tästä teki sun elämänbiisin?

Vierailija
2540/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä vain siksi viitsi, että te muutamat pöpöttäjät pilaatte ketjun kaikilta muilta.

Eipä sunkaan kommenttisi tässä mitään tasoa nostanut, ja itsehän sä lukkoa toivoit niin toi olis sama ratkaisu

Ketju on lukittu.