Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita enemmän kaipausterveisiä ja jankkaa ja kommentoi muiden viestejä vähän vähemmän😉
Kiitos vain, mutta tällä kertaa en ole jankannut enkä ole aikeissa kirjoittaa kaipausviestejä sillä kieltäydyn kaipailemasta ja haikailemasta. Joko irl tapahtuu tai ei, mutta kaipailuun en lankea. Yleisentason keskusteluun osallistun, mutta henkilökohtaisia tunteitani en tälle palstalle ammenna.
Näin unta että olin laittanut sulle taas tunteiden paljastelu viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa harmi, jos tuo kaunis kirjoitus, jossa kerrot mistä hänessä pidät jää vain tänne nimettömänä tuuleen. Ihmiaten pitäisi saada kuulla tuollainen itse.
Mitä ajattelisit, jos joku epäkiinnostava yllättäen tuollaisen vuodatuksen lähettäisi? Tai vaikka olisi kiinnostavakin, niin jos on kyse jostain varatuista ilman aikomusta ikinä erota tai pettää? Menisi helpolla kovin kiusalliseksi. Jos muuten ollaan tekemisissä säännöllisesti vaikka töissä tms, niin se voi vaikuttaa yllättävästi monessa. Ehkä tää on se paikka, minne tuollainen kuuluu ainakin ajankohdan/vaiheen ollessa hankala.
Tämä!!! Jengi ei jotenkaan edelleenkään tajua, että kaipaa
No onko nyt vähän eri asia antaa ammatillista palautetta kuin analysoida toista nenusta peppuun seikkaperäisesti? Sä et tosiaan näe näissä eroja? Mitä töihin tulee, niin meillä minä olen se, joka antaa sen pääasiallisen palautteen, enkä todellakaan pohdi siinä esim. minun ja alaisen välisiä kemioita tai alaisen naisellisuutta. ;)
Mikset voi vaan antaa ihmisten olla omaa mieltä asioista?
Sivusta;
Tämä sun asenne on jännä ja näkyy ketjussa laajemminkin. Ensin itse kysytään jotakin ja sitten kun vastaus ei miellytä, ollaan vihaisina että miksi vastailet mulle. Älä kysy, jos et halua niitä muiden mielipiteitä. Kysymällä sä suorastaan pyydät niitä, ihan itse.
Aika eristäytyä luokan "narsistit, B-klusterin manipulaattorit ja muut maagiset ajattelijat" ryhmästä. Uskon että eräissä kuntouttavissa yhteisöissä käy mua täällä palstalla kiusanneita tyyppejä jotka kehtaavat vielä väittää minua egomaanikoksi oman manipulointinsa jälkeen. Ei ihme että noissa paikoissa ahdistus iskee pahemman kerran, koska sille on syynsä. Helkkari kun on juntti olo.
Jutut lähtevät ilmeisesti siihen suuntaan tämän päivän osalta, että palstapaastoon vetäytyminen on paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita enemmän kaipausterveisiä ja jankkaa ja kommentoi muiden viestejä vähän vähemmän😉
Kiitos vain, mutta tällä kertaa en ole jankannut enkä ole aikeissa kirjoittaa kaipausviestejä sillä kieltäydyn kaipailemasta ja haikailemasta. Joko irl tapahtuu tai ei, mutta kaipailuun en lankea. Yleisentason keskusteluun osallistun, mutta henkilökohtaisia tunteitani en tälle palstalle ammenna.
Eka visiitti tänään ja pois - tämä ei sE.
Fiksua, kun ottaa huomioon, että apinalauma taitaa olla tänään liikenteessä palstailun merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että "45-åringen" on ruotsinkielinen.
-Sivusta seurannut
👍
Jos moraalinen selkäranka puuttuu, puuttuu usein kaikki. Monelta se näyttää puuttuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan otsikko on 'lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle'. Se ei viittaa mitenkään yleiseen keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Näin unta että olin laittanut sulle taas tunteiden paljastelu viestejä.
Hyi sxxxxxa mikä uni. sivu
Palsta pyörii samaa kehää päivästä toiseen. Samat ihmiset kirjoittelee itsestäänselvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan otsikko on 'lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle'. Se ei viittaa mitenkään yleiseen keskusteluun.
Tässähän sä just avasit yleisen keskustelun ihan itse ja jäit vielä väittelemäänkin?? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaivatulle salatehtävä kiireen keskelle. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.
Riippuu keneltä sitä tehtävää salaillaan. Periaatteessa kyllä, jos homma pysyy lakien ja hyvän moraalin rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos moraalinen selkäranka puuttuu, puuttuu usein kaikki. Monelta se näyttää puuttuvan.
Sitten on myös niitä, jotka huutelee rangasta, mutta kuvissa ei mitään näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on myös niitä, jotka huutelee rangasta, mutta kuvissa ei mitään näy.
Mitä suuria moraalittomuuksia nyt on tehty tai aiottu? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän sä just avasit yleisen keskustelun ihan itse ja jäit vielä väittelemäänkin?? Sivusta
Niinhän minä tein. Jankkaamiseksi en tuota yhtä viestiä sanoisi (kirjoitin sivusta). Tämä on jankkaamista. Minun viestini ei tee yleisestä keskustelusta otsikon mukaista.
Joku jokaiseen viestikn puuttuva vänkäritrolli paikalla. Lienee viisainta poistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä tein. Jankkaamiseksi en tuota yhtä
Ahaa, eli sun yksi viesti ei ole jankkaamista, mutta minun yksi viestini on? Selvä. Olet niitä, jotka poistattaa väittelyssä vastapuolen kommentit ja jättää omansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, vitoskerroksen kollegamies.
Onko vitoskerroksessa hyvät energiat?
Hyvät vibat on ja a room with a view. Terveisiä nelosen kulmaoffisesta.