Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Rauhallisuus yhdistettynä sanavalmiuteen, spontaaniuteen, hyvään yleissivistykseen ja luovuuteen on kyllä tosi seksikästä. Mutta jos se rauhallisuus on sellaista "täh, niin ku mitä, emmätiiä, en tajuu" -rauhallisuutta, niin sitten se on epäseksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli niin kaunis, että aloin kyynelehtiä.
Mikä?
Kirjoitus <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa harmi, jos tuo kaunis kirjoitus, jossa kerrot mistä hänessä pidät jää vain tänne nimettömänä tuuleen. Ihmiaten pitäisi saada kuulla tuollainen itse.
Mitä ajattelisit, jos joku epäkiinnostava yllättäen tuollaisen vuodatuksen lähettäisi? Tai vaikka olisi kiinnostavakin, niin jos on kyse jostain varatuista ilman aikomusta ikinä erota tai pettää? Menisi helpolla kovin kiusalliseksi. Jos muuten ollaan tekemisissä säännöllisesti vaikka töissä tms, niin se voi vaikuttaa yllättävästi monessa. Ehkä tää on se paikka, minne tuollainen kuuluu ainakin ajankohdan/vaiheen ollessa hankala.
Tämä!!! J
en ole kysynyt mitään muuta kuin sen, että jos ilmaisee oman mielipiteen joka on eri kuin toisen, miksi sen ei voi antaa olla vaan miksi pitää kysellä perusteita. Jokainen saa olla sitä mieltä mitä haluaa ilman että kaikkea tarvitsee kyseenalaistaa
Vierailija kirjoitti:
Missä se kissaviestinainen on? 😶
Milloin tuo viesti oli?
Vierailija kirjoitti:
Rauhallisuus yhdistettynä sanavalmiuteen, spontaaniuteen, hyvään yleissivistykseen ja luovuuteen on kyllä tosi seksikästä. Mutta jos se rauhallisuus on sellaista "täh, niin ku mitä, emmätiiä, en tajuu" -rauhallisuutta, niin sitten se on epäseksikästä.
Aha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa harmi, jos tuo kaunis kirjoitus, jossa kerrot mistä hänessä pidät jää vain tänne nimettömänä tuuleen. Ihmiaten pitäisi saada kuulla tuollainen itse.
Mitä ajattelisit, jos joku epäkiinnostava yllättäen tuollaisen vuodatuksen lähettäisi? Tai vaikka olisi kiinnostavakin, niin jos on kyse jostain varatuista ilman aikomusta ikinä erota tai pettää? Menisi helpolla kovin kiusalliseksi. Jos muuten ollaan tekemisissä säännöllisesti vaikka töissä tms, niin se voi vaikuttaa yllättävästi monessa. Ehkä tää on se paikka, minne tuollainen kuuluu ainakin ajankohdan/vaiheen o
Tämä sun asenne on jännä ja näkyy ketjussa laajemminkin. Ensin itse kysytään jotakin ja sitten kun vastaus ei miellytä, ollaan vihaisina että miksi vastailet mulle. Älä kysy, jos et halua niitä muiden mielipiteitä. Kysymällä sä suorastaan pyydät niitä, ihan itse.
en ole kysynyt mitään muuta kuin sen, että jos ilmaisee oman mielipiteen joka on eri kuin toisen, miksi sen ei voi antaa olla vaan miksi pitää kysellä perusteita. Jokainen saa olla sitä mieltä mitä haluaa ilman että kaikkea tarvitsee kyseenalaistaa
Kysymyksesi, johon hän vastasi ja josta sinä sitten ärähdit mielipiteen esittämisestä, oli tämä:
Onko susta vaivaannuttava kuulla positiivista palautetta itsestäsi? Meillä esim töissä kannustetaan siihen, lähes vaaditaan että pitää antaa kollegoille pos palautetta
Eli nyt kyllä pahasti pata kattilaa soimaa 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit, jos joku epäkiinnostava yllättäen tuollaisen vuodatuksen lähettäisi? Tai vaikka olisi kiinnostavakin, niin jos on kyse jostain varatuista ilman aikomusta ikinä erota tai pettää? Menisi helpolla kovin kiusalliseksi. Jos muuten ollaan tekemisissä säännöllisesti vaikka töissä tms, niin se voi vaikuttaa yllättävästi monessa. Ehkä tää on se paikka,
Kysymyksesi, johon hän vastasi ja josta sinä sitten ärähdit mielipiteen esittämisestä, oli tämä:
Onko susta vaivaannuttava kuulla positiivista palautetta itsestäsi? Meillä esim töissä kannustetaan siihen, lähes vaaditaan että pitää antaa kollegoille pos palautetta
en ole esittänyt tuota kysymystä
Vierailija kirjoitti:
Usein ihmisillä on sekä sanavalmiutta että täh, en tajuu -hetkiä riippuen ihan tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit, jos joku epäkiinnostava yllättäen tuollaisen vuodatuksen lähettäisi? Tai vaikka olisi kiinnostavakin, niin jos on kyse jostain varatuista ilman aikomusta ikinä erota tai pettää? Menisi helpolla kovin kiusalliseksi. Jos muuten ollaan tekemisissä säännöllisesti vaikka töissä tms, niin se voi vaikuttaa yllättävästi monessa. Ehkä tää on se paikka,
ainoa kysymys mitä itse esitin oli se, onko pakko aina kyseenalaistaa kaikki. Että eikö voi antaa vaan ihmisten olla eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on jo paljon, Timanttiahan voi hioa, se tosin pienenee siinä prosessissa. Toki sillä ei ole mitään väliä jos lähtötilanne on tarpeeksi suuri. Ja ympärille voi kasata jotain hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
23.11.2024 | 22:58
Minä mies pidän sinusta naisesta monista syistä.
Ennen kaikkea pidän samankaltaisesta ajattelustamme. Ymmärrämme toisiamme monella tapaa hyvin. Tajuat pointtini heti eikö tarvitse selitellä tai toistaa. Sama yleensä toisin päin. Ajattelemme pääosin samansuuntaisesti. Toki ehkä eri järjestyksessä toisinaan vähän eri näkökulmistakin, mutta toisiamme täydentäen edellinen huomioiden ymmärrämme kokonaisuutta samoin. Pidän rauhallisuudestasi, harkitsevuudestasi ja perusteellisuudestasi. Siitä että pohdit aidosti ennen päätöstä. Pidän siitäkin, että sen jälkeen olet varma ja pidät kiinni päätöksestäsi.
Olet myös huumoriltasi mainio mieleeni. Sulla leikkaa etkä ole tosikko, kun huumorille on tilaa ja tilaisuus.
Pohjimmiltasi olet positiivinen ja optimisti, vaikka haasteita ja kaikenlaista
Ok, ei mulle sitten. Ajattelemme eri tavalla, emmekä ymmärrä toisiamme. En ole rauhallinen, harkitseva enkä perusteellinen. En pohdi päätöksiä, ja kadun niitä jälkikäteen.
Olen tosikko, mulla ei ole huumorintajua, eikä mulla leikkaa.
Pohjimmiltani olen negatiivinen ja pessimisti, vaikka elämäni on ollut aina helppoa.
Kaiken lisäksi olen mies.
Ai että mua v tuttaa ja ottaa niin paljon päähän ihmistyypit, jotka jankkaa ja väittelee ja kyselee kokoajan koska luulevat toisten nauttivan jankkaamisesta ja väittelystä myös. Mitään ei sanoa eikä mitään mielipidettä voi olla kun alkaa jankkaus ja kysely. Olen tätä mieltä ihan siksi että olen, piste. Ei ole syytä. Ei tartte kysellä ja jankata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein ihmisillä on sekä sanavalmiutta että täh, en tajuu -hetkiä riippuen ihan tilanteesta.
niin mutta täällä jaellaan nyt tuomioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit, jos joku epäkiinnostava yllättäen tuollaisen vuodatuksen lähettäisi? Tai vaikka olisi kiinnostavakin, niin jos on kyse jostain varatuista ilman aikomusta ikinä erota tai pettää? Menisi helpolla kovin kiusalliseksi. Jos muuten ollaan tekemisissä säännöllisesti vaikka töissä tms, niin se voi vaikuttaa
en ole esittänyt tuota kysymystä
Eli miksi et voinut vain antaa olla vaan se oma mielipide piti tulla esittämään? Kuten itse siis edellä kirjoitit. Edelleenkin pata kattilaa jne..
Näistä nämä väittelyt just syntyy, kun jokaisella on mielestään yliajo-oikeus asiassa, josta itse muita kritisoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksulla ihmisellä on tilannetajua ja harvoin tulee tuollaisia tilanteita, kun taas tyhmä on aina pihalla kuin lumiukko. Tyhmyri jankkaa "ei ihan joka tilanteessa ole noin, eivät ihan kaikki ole tuollaisia" -tyyppisesti, kun fiksu sen sijaan tajuaa kuunnella, että mikä toisen pointti on juuri sillä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Ole hyvä <3
Tottakai toivoisin tuon viestin olevan minulle, koska siinä kiteytyy se, mitä ajattelen hänestä ja toivoisin hänen ajattelevan minusta. Varsinkin kurjan työviikon jälkeen.