Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…
Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.
Kommentit (1275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni jää tuolla asenteella vanhaksi piiaksi. Hänen näköisiään ja muotoisiaan kolmekymppisiä naisia on tusinassa kolmetoista. Lisäksi liika tiukkapipoisuus, yritys muokata toisen ihmisen persoona mieleisekseen sekä isän helmoihin juokseminen on miehille nou nou.
Kerro ihmeessä miksi Jennin olis pitänyt huolia Jyrki? Kaikkien niiden tapahtumien jälkeen, mitä tuli ilmi? Miksi sinä ottaisit Jyrkin mieheksesi? Tietysti ottaisit, koska närkästyit kun Jenni ei huolinut. Luettele kaikki Jyrkin hyvät ominaisuutensa?
Jyrki vaikuttaa sydämelliseltä ja on urheilullinen. Ymmärtää fudiksen päälle. Lisäksi hän vetosi Jenniin fyysisesti kauden puoli väliin saakka, kuvio muuttui kun halusi puolittaa laskun ravintolassa ja sanoi että täältä ei taloja ja autoj
No en olisi koska tykkään naisista noin niinkuin siinä mielessä. Ja tämän parin kohdallahan nimenomaan tiedetään että sitä fyysistä läheisyyttä on ollut koska ovat itse näin avoimesti kertoneet.
Mä sanon tän tännekin.
Sanonut tämän aiemminkin. Mä tapailin Helsingissä ton ikäluokan naisia pari vuotta kun olin sinkku. Kyllä Jenni olis ollut todella hyvä vaihtoehto kun niihin naisiin vertasi.. Oli joko YH äitejä tai 30v teinejä suurimmaksi osaksi. Hyvin hyvin harvalla oli mitään omaisuutta tai mitään ajatustakaan miten sitä voisi saada. Rahat meni botoxiin, kynsiin, vaatteisiin ja biletykseen.
Jenni olis kelvannut mulle hyvin. Mä olen varmaan valmis mies. On sijoitus kämppä, auto, mökki ja oma asunto.
Noita tapailtuja naisia oli sitten paljon. Eli en ole tehnyt johtopäätöksiä 3 seitin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Minun isoäidilläni (1925-2022) oli pieni työeläke. Silti hänellä oli kuollessaan useamman sadan tuhannen säästöt. Mutta hän olikin tarkka rahoistaan, suorastaan nuuka, mutta minä pidin kaiken muun lisäksi siitä, että hän oli taloudellinen ihminen. Kaipaan mummoani kovasti. Terveiset sinne jonnekin, missä oletkaan. Elit 97-vuotiaaksi saakka. Se oli pitkä elämä.
Minun mummoni taas ei uusinut risoja hampaitaan tai silmälasejaan, istui pimeässä, käytti tiskiveden vielä käsienpesuvedeksi ja huuhteli jopa vessan sadevedellä, mutta perintöä jäi vain 15000. Mutta ei kuulu tähän!
Ihan jokaisen arvostelijan on hyvä miettiä, olisinko itse kelpuuttanut minulle asetetun kumppanin sellaisenaan? Niine hyvineen mitä on näytetty televisiossa. Miettikää oikein kunnolla, ennenkuin tuomitsette jättäjät.
Jenni lopetti antamusen ja muun läheisyyden kun joutui maksamaan itse oman pihvinsä. Ihan oikeasti, tällaisiako nämä nuoret naiset nykyisinkin vielä on? Kaikki pitäisi tulla kuin Manulle illallinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni jää tuolla asenteella vanhaksi piiaksi. Hänen näköisiään ja muotoisiaan kolmekymppisiä naisia on tusinassa kolmetoista. Lisäksi liika tiukkapipoisuus, yritys muokata toisen ihmisen persoona mieleisekseen sekä isän helmoihin juokseminen on miehille nou nou.
Kerro ihmeessä miksi Jennin olis pitänyt huolia Jyrki? Kaikkien niiden tapahtumien jälkeen, mitä tuli ilmi? Miksi sinä ottaisit Jyrkin mieheksesi? Tietysti ottaisit, koska närkästyit kun Jenni ei huolinut. Luettele kaikki Jyrkin hyvät ominaisuutensa?
Jyrki vaikuttaa sydämelliseltä ja on urheilullinen. Ymmärtää fudiksen päälle. Lisäksi hän vetosi Jenniin fyysisesti kauden puoli väliin saakka, kuvio muuttui kun halusi puolittaa laskun ravi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki vaikuttaa sydämelliseltä ja on urheilullinen. Ymmärtää fudiksen päälle. Lisäksi hän vetosi Jenniin fyysisesti kauden puoli väliin saakka, kuvio muuttui kun halusi puolittaa laskun ravintolassa ja sanoi että täältä ei taloja ja autoj
Siis Jyrkikö niitä esitteli?
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokaisen arvostelijan on hyvä miettiä, olisinko itse kelpuuttanut minulle asetetun kumppanin sellaisenaan? Niine hyvineen mitä on näytetty televisiossa. Miettikää oikein kunnolla, ennenkuin tuomitsette jättäjät.
Jyrki vetosi Jenniin fyysisesti kauden puoli väliin saakka, kuvio muuttui kun halusi puolittaa laskun ravintolassa ja sanoi että täältä ei taloja ja autoja sitten löydy.
Oppitunti numero 1: moni kakku päältä kaunis.
Esitteli mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki vaikuttaa sydämelliseltä ja on urheilullinen. Ymmärtää fudiksen päälle. Lisäksi hän vetosi Jenniin fyysisesti kauden puoli väliin saakka, kuvio muuttui kun halusi puolittaa laskun ravi
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni mies on totaalinen aikuislapsi?
Äidit hemmotelleet piloille? Moni yksinhuoltajaäidin kanssa kasvanut mies on aika lapsellinen.
Muistan kun Jenni sanoi että olisi kiva että mieskin olisi lihansyöjä jotta voi mennä ravintolaan syömään. Sen jätti kyllä sujuvasti kertomatta että odotti ilmaista lounasta.
Siis että Jenni on vasta 30-vuotias? Näyttää vähintään nelikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Jenni sanoi että olisi kiva että mieskin olisi lihansyöjä jotta voi mennä ravintolaan syömään. Sen jätti kyllä sujuvasti kertomatta että odotti ilmaista lounasta.
Aika opportunistiselta tapaukselta kuulostaa tuo Pihvijenni.
Vierailija kirjoitti:
Siis että Jenni on vasta 30-vuotias? Näyttää vähintään nelikymppiseltä.
Kyllä Jenni ihan nuorekas on vaikka onkin perso lihalle ja autoilee joka paikkaan
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjelmassahan sopivuus testataan tämän ns. koeajan aikana, jonka kuvaukset kestävät. Jättäminen on täysin normaalia ja taitaa tapahtua useimmiten. Mutta se, millä tyylillä tämän kauden naiset kohtelivat miehiään oli kamalaa katsottavaa.
Jennin kohdalla tilanne oli erityisen satuttava, koska hän muuttui todella sitoutuneesta ja lemmekkäästä täysin kylmäksi ja kaksinaamaiseksi muutaman viikon aikana ja puolison lemppaus täytenä yllätyksenä jatkamispäätöksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jenni vaikuttaa aika snobilta.
Sellaiselta työväenluokan snobilta. Samaa henkeä brittien tosi-TV-osallistujien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjelmassahan sopivuus testataan tämän ns. koeajan aikana, jonka kuvaukset kestävät. Jättäminen on täysin normaalia ja taitaa tapahtua useimmiten. Mutta se, millä tyylillä tämän kauden naiset kohtelivat miehiään oli kamalaa katsottavaa.
Jennin kohdalla tilanne oli erityisen satuttava, koska hän muuttui todella sitoutuneesta ja lemmekkäästä täysin kylmäksi ja kaksinaamaiseksi muutaman viikon aikana ja puolison lemppaus täytenä yllätyksenä jatkamispäätöksen jälkeen.
Ja minkä vuoksi... no tietenkin rahan! Kunnon kullankaivaja.
Olen perheellinen nainen. Jyrki ei kiinnosta(isi edes vaikka olisin sinkku), mutta hän on aivan tavallinen suomalainen mies, jota lyödään kuin vierasta sikaa. Eniten inhottaa tämä, että ventovieraat ovat tietävinään Jyrkin tuhlaavan rahansa, olevan peliongelmainen ym., vaikka mitään tällaista tietoa ei ole.
Eivät olleet Jennin kanssa sopiva pari, mutta onko se syy haukkua ja nöyryyttää ihmistä? Jyrki on oikea ihminen, ei roolihahmo Salkkareissa.