Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.

Vierailija
19.11.2024 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…

Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.

Kommentit (1275)

Vierailija
761/1275 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Jyrki edes halunnut kuulla ja ymmärtää mitä Jenni toivoi ja mihin homma kaatui, sen kuulee viimeisessä jaksossa hyvin Jyrkin puheista ja mökötyksestä.

Kaveri jäi vain hokemaan sitä mantraansa että Jenni haluaa rikkaamman miehen, asunnon ja auton. Jennin pointti meni häneltä täysin ohi, mutta mitä muuta voisi aikuisvauvalta odottaakaan? 

Mukavan oloinen mies, mutta miten tuon kanssa voisi käsitellä mitään suhteen haasteita kun tuloksena on aina tuota mökötystä?

Vierailija
762/1275 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ei ole niin kaunis että kannattaa vaatia rikasta miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1275 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä Jennin arvoja. Avioliiton aikana toinen voi olla vaikka työtön välillä. Vuorotellen autetaan toista. Ja avioliitto on yhteinen ponnistus. Hyvä Jyrki, kun hyvä mies säästyi tuommoiselta naiselta. . Jyrkillä on kaksi työtä ja toinen on vakityö. Täysin kohtuuton tuo Jennin turvallisuus- ja kontrollipakko. Jyrki on hyvä mies ja olisi ollut hyvä perheenisä. Turvallinen ja ahkera. 

Vierailija
764/1275 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi Jenniltä rakkaus puuttua. Ainakin toivon, että se oli todellinen syy. Muuten kyllä kolkko nainen. Hemmoteltu kakara.

Vierailija
765/1275 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Jenni sai iso-vauvan mitä ei halunnut

Vierailija
766/1275 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt,että Jyrkillä oli oma asunto.Ei Jyrki ollut mikään työtön luuseri.Hänellä on vakityö urheilukaupassa.Lisäksi tekee opettajan töitä.Jyrki oli mielestäni sympaattinen, Jenni taas ei etsinyt  henkisiin arvoihin perustuvaa suhdetta vaan rikasta miestä.Ne rikksudetkin voi hävitä yks kaks,ja vaimo joutuukin tyhjän päälle.Jennillä on vielä paljon opittavaa elämästä.Kelle tahansa voi tapahtua mitä tahansa,esim voi tulla vakava sairaus.Siinä oot sitten  ,eikä rikkaudet auta!

Vierailija
767/1275 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä Jennin arvoja. Avioliiton aikana toinen voi olla vaikka työtön välillä. Vuorotellen autetaan toista. Ja avioliitto on yhteinen ponnistus. Hyvä Jyrki, kun hyvä mies säästyi tuommoiselta naiselta. . Jyrkillä on kaksi työtä ja toinen on vakityö. Täysin kohtuuton tuo Jennin turvallisuus- ja kontrollipakko. Jyrki on hyvä mies ja olisi ollut hyvä perheenisä. Turvallinen ja ahkera. 

Kyse ei ollutkaan työttömyydestä vaan siitä että ukolla ei ole _yhtään_ rahaa kun kaikki menee heti.

Vierailija
768/1275 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jennillä velkaa

kotkalla ei

Vierailija
769/1275 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jennillä velkaa

kotkalla ei

Ootko varma. Vaikuttaa just siltä että ulosotto vie. Kotkassa on halpa asua pitäs säästöön jäädä. Autottomalla miehellä.

Vierailija
770/1275 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa ymmärrät paremmin, Jenniä (peukku ylös) vai Jyrkiä (peukku alas)?

Vierailija
771/1275 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko kellekään muulle sellainen olo, että talous ei ollut koko totuus, vaan oli jotain muutakin, jota ei haluttu sanoa kameroille. Todennäköisesti liittyy seksuaalisuuteen. Nehän sanoi jossain tapaamisessa että joo on kokeiltu ja tutkiskeltu, vielä on ne jutut vähän kesken tms. Niin voisiko olla etteivät kohdanneet sillä saralla ja varsinkin Jyrki sanoi ettei halua tuoda niitä asioita esiin kaikelle kansalle. Jennihän oli paljon innostuneempi niistä leluista ja intiimeistä kysymyksistäkin, Jyrki jäätyi.

Vierailija
772/1275 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisillä on nykyisin kovat arvot.Täällä suurin osa haukkuu Jyrkiä työttömäksi tyhjätaskuksi,aikuisvauvaksi ym.Jyrkillä oli vakinainen työ urheilukaupassa ja oli tehnyt opettajan sijaisuuksia.jyrki olis saanut varmaan Helsingistä opettajan töitä,mutta Jenni ei antanut jyrkin hakea Helsinkiin.Minusta jyrki oli sympaattinen,rauhallinen ja luotettava mies.Nykyään ihmiset arvostaa pinnallisia  ,ahneita ihmisiä.Raha ja materia on nykyihmisille tärkeintä.

Vierailija
773/1275 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tuossa aikapaljon sitä nykypäivän totuutta. Muuten oli ihana mies ja kaikki oli hyvin muttei kelvannut kun liian pienet tulot.

tietenkin jos on elänyt rikkaassa perheessä ja tottunut elää vähän leveämmin niin tarvitsee miehen jolla enemmän kun 34000/vuosi tuloja.

Jennihän selitti, että hänellä on "ihan tavalliset tulot", minkä ainakin itse tulkitsin tyyliin 2400 e brutto. Mutta tienaakin itse mediaanipalkan verran ja piti itseään pienituloisena. Miehen huonompi palkka syö hänen naiseuttaan!

No mutta eikö se MEDIAANI jo sanana viittaa siihen, että se on sitä kaikista tavallisinta? 2400 e brutto on jo selkeästi pieni palkka, kun taas mediaani on ne "ihan tavalliset tulot". 

Öh, no ei viittaa. Mediaani on keskimmäinen luku, eli puolet kansasta saa palkkaa vähemmän. On edelleen jopa alle 2000 euron tuloja, joten 2400 ei olisi erityisen pieni palkka.

Vierailija
774/1275 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jyrkin kommentti "Minun kanssa ei isoja taloja ja autoja ostella" oli aika tyhjentävä. Ei siis kannata haaveilla mistään kanssani, koska yleensä mistään ei tule mitään.

Ei tuollaista pidä töksäyttää. Todellinen itsemurhaisku suhteelle.

Vierailija
775/1275 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jyrkin kommentti "Minun kanssa ei isoja taloja ja autoja ostella" oli aika tyhjentävä. Ei siis kannata haaveilla mistään kanssani, koska yleensä mistään ei tule mitään.

Ei tuollaista pidä töksäyttää. Todellinen itsemurhaisku suhteelle.

Ja jos toi ei riitä suhteen itsemurhaan niin sit vielä tää kyvyttömyys keskustella..

Näyttäkää mulle vakava parisuhde missä ei ole ikinä keskustelu tuloista, tulevaisuuden suunnitelmista ja miten siihen päästään?

Jyrki ei kyennyt tähän ollenkaan

Vierailija
776/1275 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut saman miehen kanssa 14 vuotta. Tapasimme terassilla. Ei mies ole koskaan ollut mitenkään hyvätuloinen mutta minä olen ollut vakityössä. Nyt mieheni on ollut työtön koronan jälkeen tai on se tehnyt pätkätöitä mutta ei niistä nyt kovin paljoa tienaa. Minulle tärkeintä on miehen persoona eikä rahat. Mies tullut kyllä omilla toimeen mutta olen ostanut sille esimerkiksi vaatteita kun se on laittanut rahaa mielummin harrastuksiin. On miehelläni ollut rahaa, se sai 36000 euroa perintökin ja maksoi pari ulkomaanmatkaa meille. Sitten se osti veneen ja on kalastanut ja myynyt kalaa joten on saanut siitä rahaa joka vuosi. Mutta ei ole vakityötä ollut omaa asuntoa voi ostaa.

Vierailija
777/1275 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden miesten kanssa voi joutua pettymäään pahasti.He eivät yhteen vaimoon tyydy näillä on monia suhteita.Unelma- avioliitto voi kariutua hetkessä.Lisäksi monen rikkaudet on hankittu epärehellisin keinoin.Niistäkin asioista voi tulla ongelmia.Minä ainakin valitsen mieluummin tavallisen,rehellisen miehen ,jolla on  arvot kohdallaan.

Vierailija
778/1275 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä Jyrkin tiliotteet vaikka parilta vuodelta. Mihin se raha oikein menee kun jo puolivälissä kuuta pitää lainailla muilta? 

Vierailija
779/1275 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettet tiedä! Ei kaikkia asioitaan kannata levitellä julkisuuden riepoteltavaksi.Jossain kohtaa Jenni sanoi että onneksi Jyrkillä on oma asunto.Nyt täällä kerrotaan että asuu vuokralla.Voi olla että maksaa juuri asuntoaan.Jyrki voi löytää vaikka kuinka hyvän työpaikan, ei hän ole mikään työtön luuseri.Potentiaalia riittää.

Vierailija
780/1275 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki on henkisesti kehittyneempi ja realistinen.Jenni elää unelmissaan.Ei näe mikä todellisuus Suomessa on nyt ja koko maailmassa.Ei ihme jos on aina saanut kaiken haluamansa.Rikkaat eivät hakeudu ensitreffit alttarilla ohjelmiin.Heille on naisia tyrkyllä pilvin pimein.