Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…
Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.
Kommentit (1275)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä suhde tämän kuvatun Jyrkin kanssa sitten naiselle toisi? Siis plussia verrattuna siihen että olisi yksin. Plussia jotka kompensoisi Jyrkisuhteen miinukset. Kertokaapa Jyrkifanit.
Älähän nyt. Tottakai naisen tulisi olla onnellinen siitä, että asutaan vuokrakaksiossa 2-4 lapsen kanssa ilman autoa. Tottakai naisen tulisi olla onnellinen siitä, että mies maksaa sentään puolet menoista ja naiselle jää loput + kotityöt, ruuanlaitto ja lasten hoito. Tottakai naisen tulisi olla onnellinen siitä, että 75% päätöksistä tehdään täysin sen mukaan mitä mies haluaa ja päättää.
Siis täh miksi muka kukaan ei nimenomaan haluaisi tuollaiseen suhteeseen? Sehän on ihan ideaali! Wau
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä suhde tämän kuvatun Jyrkin kanssa sitten naiselle toisi? Siis plussia verrattuna siihen että olisi yksin. Plussia jotka kompensoisi Jyrkisuhteen miinukset. Kertokaapa Jyrkifanit.
Älähän nyt. Tottakai naisen tulisi olla onnellinen siitä, että asutaan vuokrakaksiossa 2-4 lapsen kanssa ilman autoa. Tottakai naisen tulisi olla onnellinen siitä, että mies maksaa sentään puolet menoista ja naiselle jää loput + kotityöt, ruuanlaitto ja lasten hoito. Tottakai naisen tulisi olla onnellinen siitä, että 75% päätöksistä tehdään täysin sen mukaan mitä mies haluaa ja päättää. Siis täh miksi muka kukaan ei nimenomaan haluaisi tuollaiseen suhteeseen? Sehän on ihan ideaali! Wau
Siis missä todellisuudessa kuvittelet, että Jyrki perheellistyttyään maksaisi puolet menoista, kun sinkkunakin on rahat kuun puolessa välissä loppu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt. Tottakai naisen tulisi olla onnellinen siitä, että asutaan vuokrakaksiossa 2-4 lapsen kanssa ilman autoa. Tottakai naisen tulisi olla onnellinen siitä, että mies maksaa sentään puolet menoista ja naiselle jää loput + kotityöt, ruuanlaitto ja lasten hoito. Tottakai naisen tulisi olla onnellinen siitä, että 75% päätöksistä tehdään täysin sen mukaan mitä mies haluaa ja päättää. Siis täh miksi muka kukaan ei nimenomaan haluaisi tuollaiseen suhteeseen? Sehän on ihan ideaali! Wau
Siis missä todellisuudessa kuvittelet, että Jyrki perheellistyttyään maksaisi puolet menoista, kun sinkkunakin on
Ajattelin sen sillä tavalla, että koska Jyrkillä ei ole enää kuin yhteinen (vuokra)koti maksettavana, niin kyllä sillä just ja just siihen puoliin menoista riittäisi raha (ja tarkoitan siis puolilla menoilla vuokraa, sähköä, vettä, ja ruokaa). Kaikki lasten vaatteet ynnämuut tottakai menee naisen taskusta :D Koska eihän nainen sitä rahaa tarvitse tuollaisessa ideaalisessa suhteessa
Kyllä meidän perheessä molemmat maksoivat perheen menot yhdessä.Työt jakaantuivat sille kuka mitkin parhaiten osasi.Mutta en etsinytkään rikasta miestä enkä elättäjää.Nythän on mahdollisuuksia etsiä sokeri- isää tai esitellä rahasta itseään netissä.Niinhän nämä nykyajan julkkikset toimivat.Kun RAHA on tärkeintä !
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän perheessä molemmat maksoivat perheen menot yhdessä.Työt jakaantuivat sille kuka mitkin parhaiten osasi.Mutta en etsinytkään rikasta miestä enkä elättäjää.Nythän on mahdollisuuksia etsiä sokeri- isää tai esitellä rahasta itseään netissä.Niinhän nämä nykyajan julkkikset toimivat.Kun RAHA on tärkeintä !
Onko sulla kuullunymmärtämisen ongelma, vai menikö sulta kokonaan ohi että Jenni ja Jyrki KUMMATKIN sanoivat etsivänsä PERINTEISTÄ SUHDETTA? Eli nainen on kotiäiti ja mies on elättäjä?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei osaa mitään kotitöitä, niin naisen on vaan kaikki tehtävä?
Aika seksistinen kommentti :D Siinä pääsee miehet olemaan gold diggereitä.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki etsi elättäjänaista ja kodinhoitajaa, mutta Jenni ei suostunut sugarmamaksi. Toki Jyrli halusi myös olla perheenpää.
Ohjelmassa sanottiin että Jyrkillä on oma asunto.Mistä olet saanut tietoa,että asui vuokralla,? Nykyisinhän omaa asuntoa pidetään riippakivenä tulee isoja remonttilaskuja ym.Asutoa ei saa kaupaksi silloin kun haluaa.Vuokra- asuminenenkin voi olla hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nimenomaan Jenni näistä kauden naisista oli paras ja se kenet olisin itse vaimoksi huolinut. Iloinen, rento ja reipas eikä tuommonen kaikesta ahdistuva vatvoja kuten muut kauden naiset.
Pitkästä aikaa ylipäätään näen hänessä naisen jossa olisi ns. "vaimomatskua." Ohjelman perusteella asuukin samoilla kulmilla, mutta koska kämppä myynnissä ja jos instassa joku mies pyörii niin taisin myöhästyä.
Ihan aiheesta valitti Jyrkin "tsuppaduidailusta", kun mies on rahaton lurjus puolet kuukaudesta ja Jenni joutui hänestä muutenkin huolehtia.
Minunkin mielestä Jenni oli paras osallistuja. Hän lähti reippaasti ja iloisesti mukaan, eikä näyttänyt pettymystä missään alussa. Antoi mahdollisuudet suhteen kehittymiselle. Loppu on ymmärettävissä. Oikein hyvin onkin.
Eämäntoverin,sitähän avioliitto on.Mutta Jenni etsikin rikasta miestä,jolta vois saada talon mökin ,auton ja lomamatkoja.Se oli hänelle tärkeintä.
Mielestäni tää pari kertoo hyvin siitä, miksi ei näiden "haluan perinteisen suhteen"-miesten kanssa kannata seurustella.
Ei he oikeasti perinteistä suhdetta halua. He haluavat perinteisen ja modernin suhteen parhaat puolet. Perinteisessä se, että mies päättää kaiken ja on se pomo perheessä, eikä tee kotitöitä. Ja taas modernin parhaat puolet, missä naiset maksaa vähintään puolet kustannuksista.
Vierailija kirjoitti:
Eämäntoverin,sitähän avioliitto on.Mutta Jenni etsikin rikasta miestä,jolta vois saada talon mökin ,auton ja lomamatkoja.Se oli hänelle tärkeintä.
Onko sulla kuullunymmärtämisen ongelma, vai menikö sulta kokonaan ohi että Jenni ja Jyrki KUMMATKIN sanoivat etsivänsä PERINTEISTÄ SUHDETTA? Eli nainen on kotiäiti ja mies on elättäjä?
Jenni oli tosi epäreilu kun sanoi jatkavansa Jyrkin kanssa.Heittikin hänet ssitten pihalle.Itsekäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa sanottiin että Jyrkillä on oma asunto.Mistä olet saanut tietoa,että asui vuokralla,? Nykyisinhän omaa asuntoa pidetään riippakivenä tulee isoja remonttilaskuja ym.Asutoa ei saa kaupaksi silloin kun haluaa.Vuokra- asuminenenkin voi olla hyvä vaihtoehto.
Voi olla, jos siitä huolimatta että maksat asumisesta jollekin toiselle, sulla riittää rahaa säästöön sekä hyvään peruselämiseen. Itselläni ei olisi varaa asua vuokralla nykyisessä rivariasunnossa. Naapuri on vuokralainen ja maksaa omastaan 980 €/kk. Minä maksan lyhennystä ja vastiketta 720 €.
Jenni asetti tavoittensa Jyrkille.Ei itselleen
Kyllä itselleni kelpaisi suhde mitä Jyrki haluaa: Se puoliso maksaa yli puolet pakollisista menoista ja hoitaa kodin, ruuat ja lapset.
Suostuisikohan itse Jyrki tuohon asetelmaan, että olisi maksamassa yli puolet ja hoitaisi yksin kodin, vaatteet, ruuat ja lapset?
Kumpikin teki osansa.Niin avioliitossa tehdään.Ei vspaamatkustajia.
Vierailija kirjoitti: Kyllä itselleni kelpaisi suhde mitä Jyrki haluaa: Se puoliso maksaa yli puolet pakollisista menoista ja hoitaa kodin, ruuat ja lapset. Suostuisikohan itse Jyrki tuohon asetelmaan, että olisi maksamassa yli puolet ja hoitaisi yksin kodin, vaatteet, ruuat ja lapset?
No kyllähän tuo Jenni aika kontrollifriikiltä vaikutti, mietti että mitä helppoa uskaltaa antaa Jyrkin tehdä, jakeli työt, valitti kun joutuu tehdä itse uudelleen sen mitä toinen on tehnyt, mikään ei kelvannut mitä toinen teki ja taisi sanoa myös että on vaan parempi tehdä itse kaikki. Ihmekkös toinen ei enää edes uskalla tehdä mitään. Kyllä parisuhteessa joskus vaan täytyy olla tyytyväinen, että toinen imuroi, vaikka sen tekisi itse eri tavalla tai perusteellisemmin.
Vierailija kirjoitti: Kyllä itselleni kelpaisi suhde mitä Jyrki haluaa: Se puoliso maksaa yli puolet pakollisista menoista ja hoitaa kodin, ruuat ja lapset. Suostuisikohan itse Jyrki tuohon asetelmaan, että olisi maksamassa yli puolet ja hoitaisi yksin kodin, vaatteet, ruuat ja lapset?
Ja tietenkin Jyrkin pitäisi antaa Jennin päättää kaikesta, olisihan Jenni sohvalla makoileva perheenpää.
Tuossa ihan ilmiselvästi näkyy se Jyrkin oikea luonne ja sisäinen maailma. Tottakai telkkarissa esitetään mukavempaa ja reilumpaa kuin oikeasti ollaan.
Mutta tuo kommentti kertoo kaiken. Se kertoo: Asiat tehdään niin kuin minä haluan tai mitä minä olen valmis tarjoamaan, eikä sinulla ole siihen sanottavaa.
En yhtään ihmettele miksi Jenni erosi. Luulen, että vaikka Jyrkillä olisi ollut rahaa olisi Jenni siltikin eronnut.