Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…
Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.
Kommentit (1275)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sanonut että suomessa naiset ovat maailman nirsoimpia ja tuossa se nyt taas nähtiin. E kelpaa jennille tavis mies joka tienaa 34000 euroa vuodessa.
Minun maailmassa tavallinen mies osaa taloudellisten taitojen lisäksi myös kirjoitustaidon. Palstaul3ilta seKIN on liikaa vaadittu ja tulkitaan niin että miehen pitää olla pitkä, lihaksikas, laatikkoleukainen ja tienata miljoona vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sanonut että suomessa naiset ovat maailman nirsoimpia ja tuossa se nyt taas nähtiin. E kelpaa jennille tavis mies joka tienaa 34000 euroa vuodessa.
Minun maailmassa tavallinen mies osaa taloudellisten taitojen lisäksi myös kirjoitustaidon. Palstaul3ilta seKIN on liikaa vaadittu ja tulkitaan niin että miehen pitää olla pitkä, lihaksikas, laatikkoleukainen ja tienata miljoona vuodessa.
Ne lihaksetkin palstauli saisi jos alkaisi tekemään jotain niiden eteen :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettet tiedä! Ei kaikkia asioitaan kannata levitellä julkisuuden riepoteltavaksi.Jossain kohtaa Jenni sanoi että onneksi Jyrkillä on oma asunto.Nyt täällä kerrotaan että asuu vuokralla.Voi olla että maksaa juuri asuntoaan.Jyrki voi löytää vaikka kuinka hyvän työpaikan, ei hän ole mikään työtön luuseri.Potentiaalia riittää.
No jos toi asunto on oma niin sit vielä pahempi. Nuo kun ei maksa Kotkassa yhtään mitään. Lainan kk erän saa todella pieneksi. Menee helpostikin alle vuokra tason.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihan uskomaton keskustelu.
JYRKI HALUAA LAPSEN. JYRKI HALUAA YHTEISEN ASUNNON.
Mut ei Jyrkillä ole mitään realiteetteja kumpaankaan hommaan.
Se on sitä haaveilua. Näitä miehiä riittää.
Miehen kavereissa on pari tällaista "ois niin ihanaa kun ois perhe". Joo, eivät muista omia lääkäriaikojaan jos nyt saavat edes aikaiseksi mitään aikoja varata, myöhästelevät, työpäivän jälkeen pelikonsolit päälle, nukkuvat melkein koko viikonlopun, kalja maistuu pe-la, kodit on kun jotain kaatopaikkoja. Miten nämä sopisivat vanhemmiksi? Eivät varmaan yhtenäkään päivänä saisi edes vietyä lasta päiväkotiin ajoissa, saati haettua sieltä. Ja silti on niin kurjaa kun naiset ei heitä huoli ja anna lapsia.. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kavereissa on pari tällaista "ois niin ihanaa kun ois perhe". Joo, eivät muista omia lääkäriaikojaan jos nyt saavat edes aikaiseksi mitään aikoja varata, myöhästelevät, työpäivän jälkeen pelikonsolit päälle, nukkuvat melkein koko viikonlopun, kalja maistuu pe-la, kodit on kun jotain kaatopaikkoja. Miten nämä sopisivat vanhemmiksi? Eivät varmaan yhtenäkään päivänä saisi edes vietyä lasta päiväkotiin ajoissa, saati haettua sieltä. Ja silti on niin kurjaa kun naiset ei heitä huoli ja anna lapsia.. 🤢
Heillä ei ole vielä yhtäkään lasta, miksi eivät voisi pelata? Pitäisikö heidän tulla sinun lapsiasi hoitamaan vai mitä heidän lapsettomina sinkkuina pitäisi tehdä?
Mun mielestä nimenomaan Jenni näistä kauden naisista oli paras ja se kenet olisin itse vaimoksi huolinut. Iloinen, rento ja reipas eikä tuommonen kaikesta ahdistuva vatvoja kuten muut kauden naiset.
Pitkästä aikaa ylipäätään näen hänessä naisen jossa olisi ns. "vaimomatskua." Ohjelman perusteella asuukin samoilla kulmilla, mutta koska kämppä myynnissä ja jos instassa joku mies pyörii niin taisin myöhästyä.
Ihan aiheesta valitti Jyrkin "tsuppaduidailusta", kun mies on rahaton lurjus puolet kuukaudesta ja Jenni joutui hänestä muutenkin huolehtia.
Ei lapsia kannata harkita hlön kanssa joka on loppukuusta aina rahaton
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä Jyrkin tiliotteet vaikka parilta vuodelta. Mihin se raha oikein menee kun jo puolivälissä kuuta pitää lainailla muilta?
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on henkisesti kehittyneempi ja realistinen.Jenni elää unelmissaan.Ei näe mikä todellisuus Suomessa on nyt ja koko maailmassa.Ei ihme jos on aina saanut kaiken haluamansa.Rikkaat eivät hakeudu ensitreffit alttarilla ohjelmiin.Heille on naisia tyrkyllä pilvin pimein.
Mua naurattaa tää
Kyllä se on Jyrki jolla on realistisuus kaukana.
Hän haluaa itselleensä kauniin PERINTEISEN nuoren naisen, jonka kanssa aloittaa perhe. Hän nimenomaan haluaa naisen, joka hoitaa kodin ja lapset.
Samaan aikaan Jyrki on perseaukinen, ja jolla ei ole mitään kykyä hoitaa omaa talouttaan. PERINTEISESSÄ AVIOLIITOSSA mies on elättäjä.
Millä rahalla Jyrki aikoo elättää perheen ja maksaa omakotitalon?
Niin.
Jenni on mitä kymmenen vuotta nuorempi ja hänellä on enemmän omaisuutta, kuin Jyrkillä.
Kyllhän Jenni ahdistui kun Jyrkillä ei ollut suuriatuloja,ei osannut tehdä kotitöitäkään jennin mielen mukaan.Jenni on rikkaasta kodista,jyrki taas yksinhuoltajan lapsi.Lähtökohdat näillä erilaiset.Jenni haluaa olla" ylläpidetty nainen",miehen kuuluu hankkia talo mökki,auto ja lomamatkoja.Nykyisin puolisot hankkii ne yhdessä.Rakentavatkin talot omin käsin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Eihän Jyrki edes halunnut kuulla ja ymmärtää mitä Jenni toivoi ja mihin homma kaatui, sen kuulee viimeisessä jaksossa hyvin Jyrkin puheista ja mökötyksestä.
Kaveri jäi vain hokemaan sitä mantraansa että Jenni haluaa rikkaamman miehen, asunnon ja auton. Jennin pointti meni häneltä täysin ohi, mutta mitä muuta voisi aikuisvauvalta odottaakaan?
Mukavan oloinen mies, mutta miten tuon kanssa voisi käsitellä mitään suhteen haasteita kun tuloksena on aina tuota mökötystä?
Ei todellakaan mukavan oloinen. Mukava on helppo olla silloin jokaisen, kun saa kaiken sen minkä haluaa.
Jyrkin naama meni heti mutrulle kun ei saanut sitä mitä halusi, vaikka ei itse antanut takaisin sitä mitä itse lupasi.
Kyse ei ole onko palkka miten iso/montako työtä hän tekee, vaan siitä, että elää yli varojensa. Mitään taloustaitoja ei ole. Mulla on pieni palkka ja ei tulis mieleenkään elää noin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllhän Jenni ahdistui kun Jyrkillä ei ollut suuriatuloja,ei osannut tehdä kotitöitäkään jennin mielen mukaan.Jenni on rikkaasta kodista,jyrki taas yksinhuoltajan lapsi.Lähtökohdat näillä erilaiset.Jenni haluaa olla" ylläpidetty nainen",miehen kuuluu hankkia talo mökki,auto ja lomamatkoja.Nykyisin puolisot hankkii ne yhdessä.Rakentavatkin talot omin käsin
Onko sulla kuullunymmärtämisen ongelma, vai menikö sulta kokonaan ohi että Jenni ja Jyrki KUMMATKIN sanoivat etsivänsä PERINTEISTÄ SUHDETTA? Eli nainen on kotiäiti ja mies on elättäjä?
Eihän nykyisin niin eletä.Kummallakin on omat tulot.Jyrkillä oli suurinpiirtein yhtä suuret tulot mitkä Jennilläkin.Kotirouvat saavat vain kelaeläkkeen,jos elävät miehen siivellä.Aika entinen ei koskaan enää palaa.Ennenkin vain hyvässä asemassa olevien vaimot oli kotirouvia.Suomessa naiset ovat aina tehneet töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole lapsia enkä haluakaan. Silti elämänhallintani on paljon paremmalla tasolla kuin noilla miesvauvoilla. Ei niistä ole koskaan muuttamaan tapojaan kun eivät ole siihen tässä 20 vuodessakaan pystyneet. Silti siellä ulina jatkuu ja katkeruus kasvaa, vaikka syyllinen on omassa peilissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsia kannata harkita hlön kanssa joka on loppukuusta aina rahaton
Jep. Vastuutonta suorastaan lisääntyä tuollaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nykyisin niin eletä.Kummallakin on omat tulot.Jyrkillä oli suurinpiirtein yhtä suuret tulot mitkä Jennilläkin.Kotirouvat saavat vain kelaeläkkeen,jos elävät miehen siivellä.Aika entinen ei koskaan enää palaa.Ennenkin vain hyvässä asemassa olevien vaimot oli kotirouvia.Suomessa naiset ovat aina tehneet töitä.
Kuule ihmiset saavat estiä just sellaisia suhteita kun haluaa. Jenni on ollut hyvin selkeä siitä, että haluaa perinteisen suhteen. Jyrki yritti valehdella, että voi sellaisen tarjota.
Se on jännää miten puhut paljon siitä, että kummatkin pitää talo maksaa.. Mutta kun tulee kyse kotitöistä, niin yhtäkkiä ne on taas naisten töitä, eikä miehellä aikaa niitä tehdä, kun "käy töissä"
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jyrkin kommentti "Minun kanssa ei isoja taloja ja autoja ostella" oli aika tyhjentävä. Ei siis kannata haaveilla mistään kanssani, koska yleensä mistään ei tule mitään.
Ei tuollaista pidä töksäyttää. Todellinen itsemurhaisku suhteelle.
Todellinen "kuoleman suudelma" suhteelle.
Mitä tämä suhde tämän kuvatun Jyrkin kanssa sitten naiselle toisi? Siis plussia verrattuna siihen että olisi yksin. Plussia jotka kompensoisi Jyrkisuhteen miinukset. Kertokaapa Jyrkifanit.
Jyrkin ulosotto selittäisi tilanteen. On ok tulot, mutta rahaa ei jää. Vaikea hoitaa kesken jääneitä opiskeluja loppuun, kun pakko käydä töissä. Ja kommentoi, ei tule taloja, ei autoja, ei matkoja.