Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten aloittaa peppuseksi?

Vierailija
13.09.2008 |

en ole koskaan kokeillut peppuseksiä mutta halu olis kova. joskus muinoin kyllä ex-mies tunki kynttilän kesken panon peppuun mutta "aidosta tavarasta" ei ole kokemusta. eli miten tulis alottaa homma? mikä olis hyvä asento alotukselle? ja naiset, oletteko kertoneet miehellenne suoraan haluavanne antaa persettä vai oletteko vain vihjailleet asiasta? tänään olis just sopiva sauma koittaa tota kun toi lapsikin menee mummolaaan yöksi...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina lähetyssaarnaajassa... siis joka kerta. Ja sitten kun on vauhtiin päästy niin asennolla ei ole väliä. Mies aloittaa nuolemalla sitten sormettamalla ja liukkarit mukaan. Joka kerta ei tarvii liukkaria. (jos oikein rakastaa ei tarvitse edes rasvaa :-DDD) Ja tuntuu ihan helvetin hyvältä.

Kandee varmaan eka tutkailla sun miehen kanta peppuseksistä ennen kuin täräytät päin naamaan että vedä perseeseen.

Kyllä mun mies tietää että tykkään, en vaan joka kerta persettä jakele. Ei sillä että joka kerta mies olisi b-rappuun menossakaan. Silloin tällöin kiva lisä. Vaikkakin kyllä peppu huomioidaan melkein jokaisen rakastelun yhteydessä. Voimistaa mun orkkua.

Niin ja lasi viiniä saattaa rentouttaa mukavasti.

On se niin kivaa.

Vierailija
2/11 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ennen peppuseksiä tehdä jonkin sortin suolihuuhtelu?

Kysyy hän, joka myös haluis "rakastajalleen" peppukokemuksen suoda ja jolla huonoja kokemuksia aiheesta aikaisemmin ( lue kakkasotku )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pariin päivään ollut tyhjennyksellä. VOit kokeilla omilla sormillasi niin syvältä kun pystyt, tuleeko sieltä mitään vastaan. Ja yhdynnässä suoli varmaankin myös puristelee että kannatan kakalla käyntiä ja sen jälkeen suihkutusta sormetuksen kera..

Vierailija
4/11 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lasi viiniä saattaa rentouttaa mukavasti.

Vierailija
5/11 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan niitä mitä meillä juodaan. Ja ne ei ole mitään 4 euron pulloja.

Vierailija
6/11 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kyllä yli odotusten! Meillä aloitteentekijä oli mies ja siksi yritimme toimia niin että minä pystyin olemaan mahd rentoutunut: oltiin ns spooning-asennossa eli kyljellään maattiin mies takana, ja paljon liukkaria kehiin. Hyvin tosiaan onnistui, ei mitään suolihuuhteluja tarvittu ennen eikä jälkeen. Siitä lähtien on harrastettu säännöllisesti ja eri asennoissa.

Vierailija
7/11 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mennä alasti kontalleen olkkarin lattialle, laita se sama kynttilä pystyyn perseeseen, sytytä se kauniisti palamaan (muista säännöstellä kaasuja sen palaessa!) ja käy odottamaan miestä kotiin.

Sitten kun se mies vihdoin saapuu, ota toiseen käteen liukkari ja toiseen punkkupullo, ja kysy kaunis vieno hymy huulillasi mieheltäsi : "Kumpaa ottaisit ensiksi, kulta?"

Vierailija
8/11 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja peppuseksi meillä aloitettiin naimalla "pakaroiden väliin" runkkaamalla hepin pää aukolla ja sitten joka kerta vähän pidemmälle.

Vierailija
9/11 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä jostain kumman syystä juoda loppuun. Pumppaa ilmat pois ja säilytä JÄÄKAAPISSA. Kun aiot nauttia ( viimeistään 3 päivän sisällä ) avaa viini ja anna sen lämmmetä uudelleen.

Eikä se maku ole aina suoraan verrannollinen hintaan.

Vierailija
10/11 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta pari kertaa kokeillut peppuseksiä ja ihan eka kerta oli takaapäin, mutta EI kontillaan, vaan ihan mahallaan maaten ja mies selässä. Todella ihanaa, kun edettiin niin hitaasti kuin mä halusin. Vaikka miehellä on iso ja liukasteena käytettiin omia mehuja (oli pantu pilluun ensin) niin hyvinhän se sinne meni kun tietoisesti rentoututin peppua. Mies oli ihan myyty :-)

Muistattehan, muut aloittelijat, peppuseksin jälkeen EI sitten pesemättä takaisin A-rappuun.

Vierailija
11/11 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehellä on iso