Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai se on nyt teille yksinäisille naisille selvä että pommisuojaa EI OTETA KISSOJA?

Vierailija
18.11.2024 |

Ja tästä säännöstä ei lipsuta. 

Kommentit (186)

Vierailija
101/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä me siellä pommisuojassa tehtäisiin?

Hyvännäköisten naisten edessä olisi jono ...

Sinne jäisi juuri pahimmat näistä rasvaisista ukoista, ei kiitos

Vierailija
102/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen allerginen koirille, kissoille ja hevosille. Tämä joka kertoo allergiansa vuoksi tukehtuvansa on mt-ongelmainen. Älkää hänestä välittäkö.

Kyllä me allergisetkin selviämme tukehtumatta lääkkeiden avulla siellä pommisuojassa, vaikka siellä olisi koko eläintarha. Lääkkeet kuuluvat varmuusvarastoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako meidän perheelliset naisten kissat tulla? 

Ja entäs mun kissamies, saako se kissoineen tulla??

Vierailija
104/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nähdä kun tämän vuokrakasarmin kouluttamattomat piskit ja leikkaamattomat katit isketään samaan läjään, mahtaa tulla lysti olla ihmisten

Kissoista suurin osa leikataan, koirista vain pienen pieni %.

Vierailija
105/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun sinne suojaan sellaiset vaatteet päällä, jotka haisevat kissankuselle. 

Vierailija
106/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun näistä oli puhe yksi tuttuni huusi kuinka hänen koiransa ovat sama asia kuin muiden lapset. Tekisi mieli kysyä mikä nyt on mielipide kahden muksun jälkeen :D.

Minä jäisin vaan odottamaan kohtaloani lemmikkieni kanssa. En muutenkaan jaksa ihmisiä pienissä tiloissa hätääntyneistä ihmisistä puhumattakaan. Mutta en ole niin tyhmä että kuvittelisin että minun lemmikkini olisi tositilanteessa suojapaikan arvoinen, hyvä jos niitä riittää halukkaille ihmisille.

Vierailija
107/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun näistä oli puhe yksi tuttuni huusi kuinka hänen koiransa ovat sama asia kuin muiden lapset. Tekisi mieli kysyä mikä nyt on mielipide kahden muksun jälkeen :D.

Minä jäisin vaan odottamaan kohtaloani lemmikkieni kanssa. En muutenkaan jaksa ihmisiä pienissä tiloissa hätääntyneistä ihmisistä puhumattakaan. Mutta en ole niin tyhmä että kuvittelisin että minun lemmikkini olisi tositilanteessa suojapaikan arvoinen, hyvä jos niitä riittää halukkaille ihmisille.

Suomessa riittää pommisuojaan kaikille ihmisille.

Vierailija
108/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi asutaan pienessä taloyhtiössä, jossa kellään ei ole eläinallergiaa. Talossa asuu kissa ja koira, jotka saa ottaa meidän pommisuojaan. :)

Ja missäs meinaat kusettaa kissas? Siinä pyntyllä mis ihmiset käy vai.. Vai oletatko, että oikeus kuseksia nurkkiin?

Sus siunakkoon näitä ihmisiä!! 

Voi olla ettei kauan tartte siel olla ku tullaan toisiin ajatuksiin. 

Oletko vähän yksinkertainen? 🤪 Siellä on hiekkalaatikko ja kissanhiekat valmiina odottamassa. 

Mutta koita sinä pärjätä, kaikesta huolimatta. 

Vierailija
109/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun sinne suojaan sellaiset vaatteet päällä, jotka haisevat kissankuselle. 

Miksi kuljet kusisissa vaatteissa? Yksikään ihminen ei ala kollaamaan pyykkikoppaa siinä tilanteessa. 

Vierailija
110/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä me siellä pommisuojassa tehtäisiin?

Hyvännäköisten naisten edessä olisi jono ...

Just. Likaiset ukot pakkorsiszkaisi naisia ja lapsia siellä. Sinut ja kaltaisesi, jotka ette ole kelvollisia asevelvollisiksi viedään miinanpolkijiksi tai seksileluiksi ryxxille ( tai pohjois- korealaisille). Siinäpä saatte sitä seksiä niin paljon, kuin haluatte. 

Vierailija
111/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kissoja. Ei oo muuten lähistöllä pommisuojaakaan. Ehkä pyrin naapurin kellariin. 

Vierailija
112/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo tämä hölmö hössötys ja panikointi. 

Suomeen tuskin tulee sotaa. Ei kannata pilata elämää peloilla, jotka eivät todennäköisesti toteudu.

Vierailija
113/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidät incellit on myös pudotettu listalta, koska sinne tarvitaan lisääntymiskelpoisia yksilöitä.

Miksi kommentoit jokaiseen ketjuun joka on osoitettu vanhoille naisille? 🤔

Mikä sinua haittaa vanhemmissa naisissa, että pitää oikein suunnata ketjuja heille?

Koska eivät ole enää naisia hänen mielestään. Tosin ei hänkään ole mies. Ei ole koskaan ollut. Edes nuorena miehenä. Naiset hyljeksivät häntä, koska hän on viallinen. 

Vierailija
114/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs yksinäiset miehet? Alkavat runkkaamaan heti käteen ja heittelemään sper, maa joka paikkaan?!? Entä jos vaikka joku on allerginen sper, malle!

Vierailija
115/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo tämä hölmö hössötys ja panikointi. 

Suomeen tuskin tulee sotaa. Ei kannata pilata elämää peloilla, jotka eivät todennäköisesti toteudu.

Yleisesti ottaen kannattaa aina keskusteluja lukiessa tutkia aloitusta kriittisin silmin. Esim. ketä pelon lietsominen tai kaaos hyödyttää? Haluaako aloittaja oikeasti keskustelua vai vaan provosoida tai haukkua? Siitä voi aika pitkälle vetää johtopäätökset että kannattaako keskusteluun vaivautua vastaamaan. Tämä aloitus hyvä esimerkki...

Vierailija
116/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidät incellit on myös pudotettu listalta, koska sinne tarvitaan lisääntymiskelpoisia yksilöitä.

Miksi kommentoit jokaiseen ketjuun joka on osoitettu vanhoille naisille? 🤔

Mikä sinua haittaa vanhemmissa naisissa, että pitää oikein suunnata ketjuja heille?

Koska eivät ole enää naisia hänen mielestään. Tosin ei hänkään ole mies. Ei ole koskaan ollut. Edes nuorena miehenä. Naiset hyljeksivät häntä, koska hän on viallinen. 

Minäkin hyljeksin ja halveksin naisena miehiä! Voiko olla mitään niin säälittävää kuin syntyä mieheksi!

Vierailija
117/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä, mutta en mä silti yksinäinen ole. Se, että ei ole parisuhdetta ei tarkoita, että on yksinäinen. Kissa on otettu edellisen parisuhteen aikana. Niin ajatella, pariskunnat voi ottaa kissoja lemmikiksi. 

Vierailija
118/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa riittää pommisuojaan kaikille ihmisille.

Epäilen. Mulla on ainakin niin pitkä matka lähimpään suojaan, etten sinne ehtisi. Naapurin kellariin pitäisi pyrkiä. 

Vierailija
119/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelatkaa jos sinne tulis vaikka kanna, bis höyryinen naapuri! Ihan päissään! Tai joku sarjamrhaaja! Entä rzisti, joka hokee n-sanaa!

Vierailija
120/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissanvihaajat voi jättää ulos jotta kissat mahtuu.

Meitä kissa-allergikkoja on paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi