Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai se on nyt teille yksinäisille naisille selvä että pommisuojaa EI OTETA KISSOJA?

Vierailija
18.11.2024 |

Ja tästä säännöstä ei lipsuta. 

Kommentit (186)

Vierailija
141/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä sonta on vielä täällä?

Vierailija
142/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pommisuojakuvissa Ukrainasta oli kissa.   Minusta on inhimillistä ja empaattista ottaa kissa mukaan turvaan. Kissa tuo lohtua lapsille ja muille ketkä pelkäävät.

Avaaja saa mennä sängyn alle piiloon pommeilta. Häntä tuskin kukaan kaipaa.

Ei ole inhimillistä pakottaa allergiset valitsemaan kahden hengenvaarallisen vaihtoehdon väliltä.

Elävät siis päivittäisessä hengenvaarassa. Allerginen voi tukehtua minä hetkenä hyvänsä. Heh heh. 

Mitä suuremmalle määrälle altistuu, sitä voimakkaampi on reaktio. Pari molekyyliä ei vielä tapa, mutta suuri määrä kyllä.

Hei hei sitten. Pommisuojassa voi olla kanssasi 10 perhettä ahtaassa tilassa, joilla on kotona kissoja. Vaatteet ovat yltäpäältä kissanepiteelissä. Suosittelen, että jäät kotiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi asutaan pienessä taloyhtiössä, jossa kellään ei ole eläinallergiaa. Talossa asuu kissa ja koira, jotka saa ottaa meidän pommisuojaan. :)

Ei saa. Ne vie tilaa. 

Vierailija
144/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omin käsin nististetään jokainen kissa ja koira joka änkee pommisuojaan viemään ihmisiltä tilaa, ruokaa ja happea!

Realismia ja järkipuhetta. Sittenpähän näette annetaanko astmaisen lapsen tai vanhuksen kuolla kellariin sun rakkisi vuoksi.

Saat arvata yhden kerran.

Vierailija
145/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeskelin tässä, että mun rapussani taitaa olla viisi koiraa, muutama kissa ja mikä lie määrä jotain marsuja, lintuja jne. 

Jos nuo kaikki elikot pommisuojaan otettaisiin, niin eipä sinne sitten enää ihmisiä montaa voisi mennäkään. Itse en voisi mennä, koska olen voimakkaasi allerginen. 

Vierailija
146/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pommisuojakuvissa Ukrainasta oli kissa.   Minusta on inhimillistä ja empaattista ottaa kissa mukaan turvaan. Kissa tuo lohtua lapsille ja muille ketkä pelkäävät.

Ei ole inhimillistä pakottaa allergiset valitsemaan kahden hengenvaarallisen vaihtoehdon väliltä.

Elävät siis päivittäisessä hengenvaarassa. Allerginen voi tukehtua minä hetkenä hyvänsä. Heh heh. 

Mitä suuremmalle määrälle altistuu, sitä voimakkaampi on reaktio. Pari molekyyliä ei vielä tapa, mutta suuri määrä kyllä.

Hei hei sitten. Pommisuojassa voi olla kanssasi 10 perhettä ahtaassa tilas

Eiköhän kuitenkin ole loogista että kissat ei tule pommisuojaan. Mutta suomalaiset varmaan piruuttaan laittaa pullollisen hajuvettä ja ottaa karvaisimmat vaatteensa. Ei voida ajatella toisia. Sorry ihmiset ensin. Se kaikki tila on tarpeen ihmisille. Sinne ei tarvita panikoivia eläimiä. Ne ihmiset riittää. 

Vierailija
147/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissanvihaajat voi jättää ulos jotta kissat mahtuu.

Meitä kissa-allergikkoja on paljon

Yleisesti ottaen oman talouden kotivaraan kuuluu myös muutaman päivän lääkkeet ml riittävät allergialääkkeet ja tarvittaessa avaava astmalääke. Eläintalouksissa sitä eläinten pölyä on ihan valtavat määrät pelkissä vaatteissa ilman lemmikkiäkin.

Lääkkeet eivät estä reaktiota.

Eiväthän pähkinäallergisetkaan syö pähkinää. Siitä jo voi päätellä, ettei lääke poista ongelmaa.

Allergialääkkeiden toimintamekanismi perustuu sille että oireita aiheuttavan histamiinin eritystä blokataan. Vähän lääkkeestä riippuen voidaan myös avata keuhkoputkia tai tukea reaktion voimakkuudesta riippuen sydämen toimintaa. Ts. Vaikka lääkkeet eivät kokonaan itse allergiataipumusta viekään niin pääsääntöisesti sopivalla lääkkeellä ne huomattavasti kyllä lievittävät sitä reaktiota.

T. Allergikko itsekin

Vierailija
148/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aion ottaa mukaan pommisuojaan mun 30 lehmää, kaksi hevosta, 10 kanaa ja yksi kukko sekä 15 lammasta. Lisäksi myös 3 koiraa ja 8 kissaa. Ap voi lähteä pommisuojasta pois, että saan mun lemmikeille lisää tilaa. 😂

Ei nää eläinhullut sarkasmia ymmärrä. Paukkusi menee hukkaan.

Vierailija
149/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa, kun nämä "allergiset" elävät keskuudessamme päivittäisessä kuolemanpelossa! Onneksi oma allergiani on hoidettavissa melko hyvin lääkkeillä.

Nämähän eivät pysty edes liikkumaan julkisissa liikennevälineissä, vaan on oltava aina vain kotona. 

Vierailija
150/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mäkin saan ottaa tuon 35-kiloisen leikkaamattoman rajattoman riemuidiootti koirani joka pelkää lässyttävä äänisiä naisia ja karttaa lapsia? Sit olis kuorsaava kiukkuinen mummokissa josta lähtee karva ympäri vuoden. Matokompostia en kanssa halua jättää, olen kiintynyt tähän populaatioon jonka korona-aikana hommasin.

Miettikää nyt oikeasti mikä sirkus olisi yhdistää vieraan talouden eläimiä pieneen tilaan. Olette te suloisen hölmöjä. Ja vaikka minä itseni eläinihmiseksi lasken, en minäkään vieraita elikoita iholleni halua välttämättä.

Vierailija
151/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan miehiä avoimesti inceleiksi, näitä samoja miehiä, joita nämä eläinhullut haluavat puolustamaan itseeään ja rakkejaan. Vain naisella voi olla noin paradoksaalisen sekava mieli.

Vierailija
152/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei hei sitten. Pommisuojassa voi olla kanssasi 10 perhettä ahtaassa tilas

No sille ei sitten voi mitään. Ei silti tarvitse pahentaa ongelmaa entisestään tuomalla myös ne kissat sinne. Silloin eläinpölyä on vielä moninkertaisesti enemmän.

Vierailija
153/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissanvihaajat voi jättää ulos jotta kissat mahtuu.

Meitä kissa-allergikkoja on paljon

Yleisesti ottaen oman talouden kotivaraan kuuluu myös muutaman päivän lääkkeet ml riittävät allergialääkkeet ja tarvittaessa avaava astmalääke. Eläintalouksissa sitä eläinten pölyä on ihan valtavat määrät pelkissä vaatteissa ilman lemmikkiäkin.

Lääkkeet eivät estä reaktiota.

Eiväthän pähkinäallergisetkaan syö pähkinää. Siitä jo voi päätellä, ettei lääke poista ongelmaa.

Allergialääkkeiden toimintamekanismi perustuu sille että oireita aiheuttavan histamiinin eritystä blokataan. Vähän lääkkeestä riippuen voidaan myös avata keuhkoputkia tai tukea reaktion voimakkuudesta riippuen sydämen toimintaa. Ts. Vaikka lääkkeet eivät kokonaan itse allergiataipumusta viekään niin pääsääntöisesti sopivalla lääkkeellä ne huomattavasti kyllä lievittävät sitä reaktiota.

T. Allergikko itsekin

Lievittävät kyllä, muttei silti tarvitse ehdoin tahdoin pahentaa kenenkään oireita viemällä eläintä hänen lähelleen.

Vierailija
154/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa, kun nämä "allergiset" elävät keskuudessamme päivittäisessä kuolemanpelossa! Onneksi oma allergiani on hoidettavissa melko hyvin lääkkeillä.

Nämähän eivät pysty edes liikkumaan julkisissa liikennevälineissä, vaan on oltava aina vain kotona. 

Kyllä mä voin julkisessa liikennevälineessä olla, mutta jos joku tulee koiran kanssa viereen, joudun siirtymään kauemmas.

Vierailija
155/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivat ihmiset suojien ulkopuolelle!

Kuulostaa yhtä järkevältä kuin tämä eläinviha täällä, eikö? 

Allergialääkkeet on keksitty. 

Next.

Vierailija
156/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi asutaan pienessä taloyhtiössä, jossa kellään ei ole eläinallergiaa. Talossa asuu kissa ja koira, jotka saa ottaa meidän pommisuojaan. :)

Ei saa. Ne vie tilaa. 

Sori, mieheni sattuu olemaan myös talomme isännöitsijä. Taloyhtiö on pieni, ja näistä asioista on sovittu jo jokaisen asukkaan kesken. :)

Oliko sulla muuta kateuden aihetta?

Vierailija
157/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoivat ihmiset suojien ulkopuolelle!

Kuulostaa yhtä järkevältä kuin tämä eläinviha täällä, eikö? 

Allergialääkkeet on keksitty. 

Next.

Tämä.

Vierailija
158/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan olisi menossa pommisuojaan. En menisi muutenkaan siihen ihmisloukkoon. Pakkaan tavarat ja ajan metsään mökille kissani ja koirani kanssa. Valot ja verhot kiinni vaan. 

Vierailija
159/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Ne vie tilaa. 

Sori, mieheni sattuu olemaan myös talomme isännöitsijä. Taloyhtiö on pieni, ja näistä asioista on sovittu jo jokaisen asukkaan kesken. :)

Oliko sulla muuta kateuden aihetta?

Tähän on Suomen lailla sanansa sanottavana. Ei se sun ukkosi ihmisten yli kävele, ei ...

Vierailija
160/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä tajuat että ei kaikilla ole lemmikkiä?!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä