Kai se on nyt teille yksinäisille naisille selvä että pommisuojaa EI OTETA KISSOJA?
Kommentit (186)
Entä jos kissa onkin pehmolelu?!? Tai nainen! Ai niin, pehmoleluissa voi olla mikrofoni tai huimauspussukka piilotettuna! Ja naiset, ei miehet siedä naisia, haluavat vaan olla keskenään!
Vierailija kirjoitti:
Ap, tietenkin on.
Valtavassa ilmahyökkäyksessä, pommituksessa, on just siinä ja siinä, ehtiikö edes pommisuojaan.
Pommisuojia on kaupungeiss nykyisin erittäin hyvin. Ja ne ovat kaukana mm. kaupunkien lähiöistä.
Niitähän ei sinänsä ole edes vuosikymmenniin rakennettu kerrostaloihin,
Rivitaloista puhuttamakaan.
Ja entäs omakotitalo asukkaat, kellä on halua, intoa ja ennenkaikkea rakennuttaa ikioma pommisuoja?Näyttää siltä, etteivät nykyisillä nuorilla, eikä nuorilla aikuisilla, ole minkäänlaista käsitystä, mitä sota on?
Mitä on ilmahyökkäys tietylle keskitetylle alueella?
Miten pian ilmahyökkäyksestä, juuri tietylle alueelle, voidaan antaa, ehditään antaa VAROITUS, että ihmiset suojaan ehtisi?
Nyky sodissa on paljon helpompaa tappaa siviili henkilöstöä, kuin aikaisemmin
Kyllä niitä pommisuojia on rakennettu ja paljon. Laki vaatii rakentamaan pommisuojan kaikkiin yli 1200 m2 rakennuksiin. Laki muuttui 2011 ja ennen lakimuutosta raja oli 600 m2, eli ei tarvitse olla kummoinenkaan kerrostalo, niin pommisuoja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidät incellit on myös pudotettu listalta, koska sinne tarvitaan lisääntymiskelpoisia yksilöitä.
Miksi kommentoit jokaiseen ketjuun joka on osoitettu vanhoille naisille? 🤔
Mikä sinua haittaa vanhemmissa naisissa, että pitää oikein suunnata ketjuja heille?
Koska eivät ole enää naisia hänen mielestään. Tosin ei hänkään ole mies. Ei ole koskaan ollut. Edes nuorena miehenä. Naiset hyljeksivät häntä, koska hän on viallinen.
Minäkin hyljeksin ja halveksin naisena miehiä! Voiko olla mitään niin säälittävää kuin syntyä mieheksi!
Sä olet mies. Ja Pietarista.
En ole. Olen nainen ja Suomesta. En voi sietää miehiä. Miehet ovat alinta kastia maailmassa!
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun sinne suojaan sellaiset vaatteet päällä, jotka haisevat kissankuselle.
Etkö siivoa kissojesi laatikoita vai miksi kissasi käyttävät vaatekaappia vessana?
Huoli-ilmoitus pitäisi tehdä sinusta ja eläimistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanvihaajat voi jättää ulos jotta kissat mahtuu.
Meitä kissa-allergikkoja on paljon
Yleisesti ottaen oman talouden kotivaraan kuuluu myös muutaman päivän lääkkeet ml riittävät allergialääkkeet ja tarvittaessa avaava astmalääke. Eläintalouksissa sitä eläinten pölyä on ihan valtavat määrät pelkissä vaatteissa ilman lemmikkiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on paljon, mutta me emme tukehdu, jos joudumme kissan kanssa samaan tilaan. Se on vain vähän epämukavaa. Ihmisten pitää oppia sietämään epämukavuutta, vaikka olisi autisti.
Eiköhän sinne mahdu koiratkin. Kun puolet suomen miehistä juoksee pleikkari kainalossa ruotsiin turvaan. Lopuista puolet on rintamalle menossa. Ja loput jumissa citymaastureidensa kanssa jossain itärajan lähellä metsässä. Kenellä on sähkö loppu ja kuka on jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti sinne jotain elukoitakin tuotaisiin, mutta kyllä ne tosipaikan tullen sieltä lentäisi vikkelästi uloskin, jos siellä alkaisi ihmisillä henkeen ottamaan.
Jos niiden omistajat vinkuisivat, voisivat jatkaa vinkumista kuuran puolella. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pommisuojakuvissa Ukrainasta oli kissa. Minusta on inhimillistä ja empaattista ottaa kissa mukaan turvaan. Kissa tuo lohtua lapsille ja muille ketkä pelkäävät.
Avaaja saa mennä sängyn alle piiloon pommeilta. Häntä tuskin kukaan kaipaa.
Ei ole inhimillistä pakottaa allergiset valitsemaan kahden hengenvaarallisen vaihtoehdon väliltä.
Ratkesin nauruun. Että allergiset eivät poistu lainkaan kotoaan. Pommisuojassa olevien ihmisten vaatteissa on myös sitä eläinpölyä, koiria ja kissoja on kahviloissa, lentokoneissa, junassa ja linja-autossa. Asemilla ja tavarataloissa.
Onhan sitä, mutta hyvin vähän. Kyllä me pystymme elämään pienen määrän kanssa, mutta eläin saati useampi samassa, ahtaassa sisätilassa ei ole vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ketään ei kiinnosta mun lemmikit niin pitäisikö minua kiinnostaa muiden perheenäidit tai -isöt. Ei muuten kiinnosta. Mua ei myöskään kiinnosta mitä joku tuntematon musta mielipiteeni takia ajattelee.
Kyllä mua kiinnostaa sun lemmikit. En vain allergiani takia voi olla eläin
Miksi, et hanki allergialääkkeitä? Mieluummin siis tukehdut. Se on sinun valintasi. Outoa, ettet ole siedättänyt allergiaasi. Itsekin olen allerginen eli tiedän mistä kirjoitan.
Otanhan minä allergialääkkeitä. Joudun syömään niitä vuoden ympäri juuri siksi, että muiden vaatteissa kulkeutuu pieniä määriä eläinpölyä. Mutta vaikka ottaisin tupla-annoksen, saan silti reaktion. Vaikka ottaisin vahvinta markkinoilla olevaa lääkettä, saan silti reaktion. Siedätyskään ei paranna allergiaa - minut siedätetty paria siitepölyallergiaa vastaan, joten tiedän, miten siedätys toimii. Ihmisillä on harhakäsitys, että se parantaisi allergian. Ei se paranna. Oireet ovat lievemmät, mutta niitä tulee silti ja ne ovat sitä voimakkaammat, mitä suuremmalle määrälle altistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pommisuojakuvissa Ukrainasta oli kissa. Minusta on inhimillistä ja empaattista ottaa kissa mukaan turvaan. Kissa tuo lohtua lapsille ja muille ketkä pelkäävät.
Avaaja saa mennä sängyn alle piiloon pommeilta. Häntä tuskin kukaan kaipaa.
Ei ole inhimillistä pakottaa allergiset valitsemaan kahden hengenvaarallisen vaihtoehdon väliltä.
Elävät siis päivittäisessä hengenvaarassa. Allerginen voi tukehtua minä hetkenä hyvänsä. Heh heh.
Mitä suuremmalle määrälle altistuu, sitä voimakkaampi on reaktio. Pari molekyyliä ei vielä tapa, mutta suuri määrä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen allerginen koirille, kissoille ja hevosille. Tämä joka kertoo allergiansa vuoksi tukehtuvansa on mt-ongelmainen. Älkää hänestä välittäkö.
Kyllä me allergisetkin selviämme tukehtumatta lääkkeiden avulla siellä pommisuojassa, vaikka siellä olisi koko eläintarha. Lääkkeet kuuluvat varmuusvarastoon.
Sulla taitaa olla aika lievä allergia. Älä vähättele toisten sairauksia. Lääke ei estä reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun näistä oli puhe yksi tuttuni huusi kuinka hänen koiransa ovat sama asia kuin muiden lapset. Tekisi mieli kysyä mikä nyt on mielipide kahden muksun jälkeen :D.
Minä jäisin vaan odottamaan kohtaloani lemmikkieni kanssa. En muutenkaan jaksa ihmisiä pienissä tiloissa hätääntyneistä ihmisistä puhumattakaan. Mutta en ole niin tyhmä että kuvittelisin että minun lemmikkini olisi tositilanteessa suojapaikan arvoinen, hyvä jos niitä riittää halukkaille ihmisille.
Suomessa riittää pommisuojaan kaikille ihmisille.
Niinhän meidän halutaan ajattelevan. Käytännössä varmaan isoimmat kaupungit pystyvät tarjoamaan suurimmalle osalle. Sinne vaan kasailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen oman talouden kotivaraan kuuluu myös muutaman päivän lääkkeet ml riittävät allergialääkkeet ja tarvittaessa avaava astmalääke. Eläintalouksissa sitä eläinten pölyä on ihan valtavat määrät pelkissä vaatteissa ilman lemmikkiäkin.
Lääkkeet eivät estä reaktiota.
Eiväthän pähkinäallergisetkaan syö pähkinää. Siitä jo voi päätellä, ettei lääke poista ongelmaa.
Eli nämä kissa- ja koirahullut antaisi ihmisten kuolla kaduille, jos oma mirri tai rakki ei meinaa mahtua ihmisille tarkoitettuun pelastustilaan. Asia tuli selväksi, hysteerikot, ja painetaan mieleen.
Ei sinne kyllä teitä inceleitäkään oteta, koska teidät viedään rintamalle.
Nuo pommisuojat kuulostaa niin kamalilta vaihtoehdoilta että taitaisin jäädä ulos vaikkei kattia olekaan. Kuuluisin varmaan Hervannan suojiin osoitteen perusteella. Sitä voi valita meneekö pommituksessa vai siellä suojassa jonkun teinijengiläisen puukottamana vai nääsnääs matti näsän raiskaamana. Ei hyvi vaihtoehtoja.
Itse aion ottaa mukaan pommisuojaan mun 30 lehmää, kaksi hevosta, 10 kanaa ja yksi kukko sekä 15 lammasta. Lisäksi myös 3 koiraa ja 8 kissaa. Ap voi lähteä pommisuojasta pois, että saan mun lemmikeille lisää tilaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin yksinäisillä miehillä ei olisi kissoja 😄
Homoilla on joo.
Älä nut paskaa puhu. Esim minun miesystävällä on kissoja. Mike Monroe, Stubb, Olli Hermans vaimoineen ym. julkimot joilla kissoja
Sä olet mies. Ja Pietarista.