Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kai se on nyt teille yksinäisille naisille selvä että pommisuojaa EI OTETA KISSOJA?

Vierailija
18.11.2024 |

Ja tästä säännöstä ei lipsuta. 

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi asutaan pienessä taloyhtiössä, jossa kellään ei ole eläinallergiaa. Talossa asuu kissa ja koira, jotka saa ottaa meidän pommisuojaan. :)

Ja missäs meinaat kusettaa kissas? Siinä pyntyllä mis ihmiset käy vai.. Vai oletatko, että oikeus kuseksia nurkkiin?

Sus siunakkoon näitä ihmisiä!! 

Voi olla ettei kauan tartte siel olla ku tullaan toisiin ajatuksiin. 

Vierailija
82/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole yksinäinen, niin voin ottaa meidän Missen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen trolli.

Sanoman toimittajien tekemä, joilla udellaan siitä, mitä tänää  uutisoitiin.

Uutisoitiin siten:  Ettei lemmikkieläimet eivät pääse pommisuojiin.

Minusta se on ollut itsestään selvää.

Nippa nappa ihmiset mahtuu sinne, pitäiskö tilaa antaa, ihmisten sijasta  suurille koirille, kissoille, lintuhäkeille sun muille.

Eläimet ovat aina korvattavissa.  Mutta onko perheenäiti korvattavissa. Tai perheen muut jäseneet?

Eläimet eivät myöskään välttämättä tule toimeen keskenään. Kuvitelkaa koira räkyttämässä tauotta ahtaassa pommisuojassa toista koiraa tai vaikkapa kissaa.

Räkyttäjä tietenkin lentää sieltä ulos. Vain hyvin käyttäytyvät lemmikit saa jäädä.

Vierailija
84/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä me siellä pommisuojassa tehtäisiin?

Hyvännäköisten naisten edessä olisi jono ...

Vierailija
85/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidät incellit on myös pudotettu listalta, koska sinne tarvitaan lisääntymiskelpoisia yksilöitä.

Miksi kommentoit jokaiseen ketjuun joka on osoitettu vanhoille naisille? 🤔

Mikä sinua haittaa vanhemmissa naisissa, että pitää oikein suunnata ketjuja heille?

Kyseessä onkin 60 käyvä 80 vuotiaan habituksen omaava "teppana", jolla on aina ollut huono flaksi naisten kanssa ja katkeruus kumpuaa erityisesti siitä, ettei oman ikäiset naisetkaan huoli häntä.

Niin, jotain naisv1haa saattaisi olla?  Mitä pahaa naiset ovat tälle henkilölle tehneet? Hän itsekin vanhenee. Ei ole realistista ajatella, että me kaikki, naiset ja miehet, pysyisimme nuorina ja kauniina. Se on vain yksi elämänvaihe. Nautitaan elämästä kaikenikäisinä, ei tämä elämä niin pitkä ole, vaikka vanhaksikin eläisi.

Vierailija
86/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi asutaan pienessä taloyhtiössä, jossa kellään ei ole eläinallergiaa. Talossa asuu kissa ja koira, jotka saa ottaa meidän pommisuojaan. :)

Ja missäs meinaat kusettaa kissas? Siinä pyntyllä mis ihmiset käy vai.. Vai oletatko, että oikeus kuseksia nurkkiin?

Ei sinne pommisuojaan jäädä asumaan, hölmö.

Vierailija
87/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pommisuojakuvissa Ukrainasta oli kissa.   Minusta on inhimillistä ja empaattista ottaa kissa mukaan turvaan. Kissa tuo lohtua lapsille ja muille ketkä pelkäävät.

Avaaja saa mennä sängyn alle piiloon pommeilta. Häntä tuskin kukaan kaipaa.

Ei ole inhimillistä pakottaa allergiset valitsemaan kahden hengenvaarallisen vaihtoehdon väliltä.

Vierailija
88/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kissoja olla miehilläkin ja perheillä. Osa miehistä muutenkin käyttäytyy kuin vanhat mummot.

Vierailija
89/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen trolli.

Nippa nappa ihmiset mahtuu sinne, pitäiskö tilaa antaa, ihmisten sijasta  suurille koirille, kissoille, lintuhäkeille sun muille.

Eläimet ovat aina korvattavissa.  Mutta onko perheenäiti korvattavissa. Tai perheen muut jäseneet?

Eläimet eivät myöskään välttämättä tule toimeen keskenään. Kuvitelkaa koira räkyttämässä tauotta ahtaassa pommisuojassa toista koiraa tai vaikkapa kissaa.

Räkyttäjä tietenkin lentää sieltä ulos. Vain hyvin käyttäytyvät lemmikit saa jäädä.

Hyvin käyttäytyvästäkin lemmikistä irtoaa eläinpölyä.

Vierailija
90/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen trolli.

Jos ketään ei kiinnosta mun lemmikit niin pitäisikö minua kiinnostaa muiden perheenäidit tai -isöt. Ei muuten kiinnosta. Mua ei myöskään kiinnosta mitä joku tuntematon musta mielipiteeni takia ajattelee.

Kyllä mua kiinnostaa sun lemmikit. En vain allergiani takia voi olla eläin

Miksi, et hanki allergialääkkeitä? Mieluummin siis tukehdut. Se on sinun valintasi. Outoa, ettet ole siedättänyt allergiaasi. Itsekin olen allerginen eli tiedän mistä kirjoitan.

Vierailija
91/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmassa tapauksessa pitkäänkin, hölömö!

Vierailija
92/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ilmahälytykset ilmeisesti kestä kovin kauaa, vaikka ne voivat olla tuhoisia. Koneet lentävät yli ja pommittavat. Taloja voi sortua ja tulipaloja syttyä. Niitä pommikonelaivueita voi kai olla useita peräkkäin, jos on suurhyökkäys. 

Vierailija
93/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä kun tämän vuokrakasarmin kouluttamattomat piskit ja leikkaamattomat katit isketään samaan läjään, mahtaa tulla lysti olla ihmisten

Vierailija
94/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pommisuojakuvissa Ukrainasta oli kissa.   Minusta on inhimillistä ja empaattista ottaa kissa mukaan turvaan. Kissa tuo lohtua lapsille ja muille ketkä pelkäävät.

Ei ole inhimillistä pakottaa allergiset valitsemaan kahden hengenvaarallisen vaihtoehdon väliltä.

Elävät siis päivittäisessä hengenvaarassa. Allerginen voi tukehtua minä hetkenä hyvänsä. Heh heh. 

Vierailija
95/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sinne jotain elukoitakin tuotaisiin, mutta kyllä ne tosipaikan tullen sieltä lentäisi vikkelästi uloskin, jos siellä alkaisi ihmisillä henkeen ottamaan. 

Vierailija
96/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkesin nauruun. Että allergiset eivät poistu lainkaan kotoaan. Pommisuojassa olevien ihmisten vaatteissa on myös sitä eläinpölyä, koiria ja kissoja on kahviloissa, lentokoneissa, junassa ja linja-autossa. Asemilla ja tavarataloissa.

Vierailija
97/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ettei kauan. tartte siel olla ku tullaan toisiin ajatuksiin. 

Meinaatko ettei pommitus voi kestää kokonaista vuorokautta? 

Kiitos, tiedän kyllä olevani hölmö, mutta myös minua hölmömpiäkin löytyy. 

Vierailija
98/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olekaan kissaa/kissoja, vaan käärme 😁

Vierailija
99/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio jäädä pommisuojaan. Siinä vaiheessa jos tuo toinen kutsutaan palveluspaikoille minä otan katin ja rakin ja appivanhemmat ja painun niiden kanssa mökille kaivon luo elelemään.

Siinä vaiheessa, kun hälytys pommosuojaan menosta tulee:  Pommituskoneet ovat jo tosi lähellä.  Ei siinä ehdi, eikä pysty lähtemään omalta alueeltaan mihinkään.

Koitapa itse vähän hengittää ja lukea mitä kirjoitin :D. En todella halua jäädä näitä kiihkojuntteja kuuntelemaan samaan huonohappiseen tilaan. En minä kyll tiedä miksi minä tuon ukkoni antaisin tätä konkurssia puolustamaankaan kun ei meillä täällä mitään kiinni ole.

Ilmahyökkäys alkaa muutamissa kymmen minuuteissa. 

Eikö kommentoija ole lukenut, tai edes elokuvissa TAI telkkarissa katsonut, yhtään sodasta kertovaa sarjaa tai elokuvaa.

Ilmahälytys pommisuojiin annetaan, silloin kun tutkassa on nähty, että pommitus laivueen lentävän tiettyä aluetta.

Jos et ehdi suojaan pommisuojaan, pitää itse yrittää suojauta jotenkin.  Ei se onnis

Vierailija
100/186 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketjun aloittaja ja itse itseään kommentoiva Îgor haluaa pitää tätä keskustelua vireillä vain lietsoakseen levottomuutta, pelkoa, tappiomielialaa ja vastakkainasettelua.