Kai se on nyt teille yksinäisille naisille selvä että pommisuojaa EI OTETA KISSOJA?
Kommentit (186)
Teidät incellit on myös pudotettu listalta, koska sinne tarvitaan lisääntymiskelpoisia yksilöitä.
Minä jäänkin koirani kanssa pommisuojan ulkopuolelle.
Onneksi asutaan pienessä taloyhtiössä, jossa kellään ei ole eläinallergiaa. Talossa asuu kissa ja koira, jotka saa ottaa meidän pommisuojaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Teidät incellit on myös pudotettu listalta, koska sinne tarvitaan lisääntymiskelpoisia yksilöitä.
Kriisitilanteessa incelit lähetettäisiin eturintamaan. Jos miehellä on lapsia, niin sellaisia miehiä kannattaa yhteiskunnan suojella, koska heidän menettäminen tulisi paljon kalliimmaksi orpojen lasten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentoit jokaiseen ketjuun joka on osoitettu vanhoille naisille? 🤔
Taloyhtiöissä voi olla eri säännöt kuin yleisissä pommisuojissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriisitilanteessa incelit lähetettäisiin eturintamaan. Jos miehellä on lapsia, niin sellaisia miehiä kannattaa yhteiskunnan suojella, koska heidän menettäminen tulisi paljon kalliimmaksi orpojen lasten kautta.
Täti sammuttaa sen pöytäkoneen, välillä se kuluttaa aika paljon sähköäkin.
En aio jäädä pommisuojaan. Siinä vaiheessa jos tuo toinen kutsutaan palveluspaikoille minä otan katin ja rakin ja appivanhemmat ja painun niiden kanssa mökille kaivon luo elelemään.
Vierailija kirjoitti:
Minä jäänkin koirani kanssa pommisuojan ulkopuolelle.
Sama. Menen koirani kanssa lähimetsään, lempipaikkaamme.
Vapaaehtoinen jää hoitamaan kaikkien kissoja, koiria ja muita lemmikkejä? Kunhan sille vapaaethoiselle hommataan ne lemmikkien ruoat. Joku voisi vaikka haluta tehdä näin.
Kissanvihaajat voi jättää ulos jotta kissat mahtuu.
Totta kai on.
-kissoille allerginen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä voin, vässykkä.
Mitään eläimiä ei oteta väestönsuojiin. Kiva, kun kiltti shitbull sekoaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täti sammuttaa sen pöytäkoneen, välillä se kuluttaa aika paljon sähköäkin.
Pöytäkonejankuttaja menee ottamaan sen tarvittavan Diapaminsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä voin, vässykkä.
Koska sulla ei ole elämää. Olet vain katkera ihmisraunio.
Saako meidän perheelliset naisten kissat tulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä voin, vässykkä.
Koska sulla ei ole elämää. Olet vain katkera ihmisraunio.
Ja sinullako mielestäsi on, kun olet täällä joka päivä 7-23 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan. Sinusta kaikki yli 20-vuotiaat naiset ovat jo vanhoja mummoja?
5/5
Ne SÄÄNNÖT! Kuten täällä palstallakin. Teille aivan suunnattoman tärkeät. Ette voi elää jos sääntöjä ei noudateta.