Jättilakot tulossa? Tiedotustilaisuus iltapäivällä
Kommentit (560)
Neuvottelevat etuja omille jäsenilleen, ymmärsinkö oikein. Onko se mahdollista?
Lakkoilu näinä aikoina pelaa suoraan Pudolfin lapaan.
Epäisänmaallista sakkia.
No eipä olisi tämän takia tarvinnut tiedotustilaisuutta järjestää. Twiitti olisi riittänyt
Luuletteko että hallitusta haittaa lakot kun ei niitä haittaa tämä konkurssiaaltokaan? Omaa oksaansa taas sahaavat lakkoilijat.
Joka ei lakkoile, hyväksyy ikuisen palkkakuopan ja palkan alenemisen inflaation ja ostovoiman alentumisen myötä.
Muuten palkkaa ei Suomessa lisää saa.
Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän hybridisotaa tällaiset lakot. Ei Venäjällä lakkoilla, vaikka palkat on 1000 euroa kuussa.
Riku Aaltohan todella on Venäjän myyrä..Kävi ilmi viime ahtaajalakossa, kun kommentoi Niinistön jotain lausetta. Muistan, kun työkaveri oli bongannu
Lakkovaroitus annettiin vain hyvin pienestä lakosta. Tarvitaan suuret lakot ja jopa yleislakko, joka kaataa lopulta umpisurkean hallituksen. Hallituksen toimia pitää vastustaa kaikin mahdollisin keinoin. Poliittiset lakot ovat käytännössä kiellettyjä, mutta lakkoilu työnantajaa vastaa on yhä sallittua ja helposti sen nyt naamioi niin, että oikeasti vastustetaan hallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän hybridisotaa tällaiset lakot. Ei Venäjällä lakkoilla, vaikka palkat on 1000 euroa kuussa.
Riku Aaltohan todella on Venäjän myyrä..Kävi ilmi viime ahtaajalakossa, kun kommentoi Niinistön jotain lausetta. Muistan, kun työkaveri oli bongannu
Semmoiset tarinat siellä. Ei ole vielä iltasatujen aika.
Teknologiateollisuus haluaisi heikentää työntekijöiden etuja hallitustakin enemmän 😂🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lakko on tarkoitettu hallitusta vastaan eikä työnantajia, eikö sillon pitäisi käyttää ihan muita keinoja. Yleislakko tässä tilanteessa rampauttaa vielä enemmänkin kaikki nämä veronkorotukset. Jos päätä särkee ei silloin amputoida jalkaa.
Mutta kun hallitus on tukahduttanut mahdollisuuden tähän kieltämällä poliittiset lakot, eikä vaihtoehtoa ole.
Olen eri, mutta ei kai ammattiliittojen tehtävä ole lakkoilla hallitusta vastaan millään keinoilla. Hallitus on kansalaisten eduskuntavaaleissa ilmoittaman mielipiteen tulos, vaikka se miten ketuttaa liittoja. Minä olen tyytyväinen vaalien tulokseen ja hallitukseen. Minua hieman loukkaa se, että liitot eivät tätä mielipidettä pysty kunnioittamaan. En halua liittoja junailemaan sdp:n kanssa mitään idioottimaisuuksia vain sen takia, että liitoilla ei enää ole samaa valtaa Suomen politiikassa kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Koko maan pitäisi mennä yleislakkoon, kunnes Ripuli-Petsku ja SaksiTäti eroavat.
Unohdetaan demokratia koska sinun kannattama puolue ei voittanut?
UPEETA! Viimeinkin uskalletaan toimia!
Toivottavasti tämä toteutuu ja mahdollisimman laaja-alaisesti. Minulta APLODIT!
Vierailija kirjoitti:
UPEETA! Viimeinkin uskalletaan toimia!
Toivottavasti tämä toteutuu ja mahdollisimman laaja-alaisesti. Minulta APLODIT!
Toivottavasti lakko aiheuttaa paljon tulojen menetyksiä suomelle ja rahat ei enää riitä julkiselle puolelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lakko on tarkoitettu hallitusta vastaan eikä työnantajia, eikö sillon pitäisi käyttää ihan muita keinoja. Yleislakko tässä tilanteessa rampauttaa vielä enemmänkin kaikki nämä veronkorotukset. Jos päätä särkee ei silloin amputoida jalkaa.
Mutta kun hallitus on tukahduttanut mahdollisuuden tähän kieltämällä poliittiset lakot, eikä vaihtoehtoa ole.
Olen eri, mutta ei kai ammattiliittojen tehtävä ole lakkoilla hallitusta vastaan millään keinoilla. Hallitus on kansalaisten eduskuntavaaleissa ilmoittaman mielipiteen tulos, vaikka se miten ketuttaa liittoja. Minä olen tyytyväinen vaalien tulokseen ja hallitukseen. Minua hieman loukkaa se, että liitot eivät tätä mielipidettä pysty kunnioittamaan. En halua liittoja junailemaan sdp:n kanssa mitään idioottimaisuuksia vain sen ta
EK on itse junaillut tai oikeastaan täysin määrännyt kokoomuksen toteuttamaan vaikka mitä omaa etuaan ajavia köyhät suomalaiset ja muutenkin Suomen tuhoavia älyttömyyksiä.
SAK:n johtaja krväkkeet pitäisi hirtttää munistaan. Ovat pahinta kommari saastaa mitä Suomesta löytyy.
Riku Aalto ja Jarkko Eloranta kusipää maanpetos elukat painukoot hlvettiin Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
SAK:n johtaja krväkkeet pitäisi hirtttää munistaan. Ovat pahinta kommari saastaa mitä Suomesta löytyy.
Taidat nähdä nyt punaista. Höpsö Persu.
Vierailija kirjoitti:
Teknologiateollisuus haluaisi heikentää työntekijöiden etuja hallitustakin enemmän 😂🙄
Kannattaa lukea ajatuksella. Tänne tuodaan ulkomailta tekijöitä heikoilla oikeuksilla ja palkoilla.
Ja kun kenkää saa antaa miten haluaa, niin se kilometritehdas on monille se loppuelämän työmaa.
Up