Op pankki ja kuolinpesän asiat.
On kyllä vaikeaa ja mikään ei toimi. Ja kuolinpesä on pieni eikä mitään erikoista. On kokemusta muista pankeista ja varsinkin Nordeassa oli huippupalvelua ja aktia ok. Onko muilla ollut vaikeuksia op:n kanssa? Huonointa palvelua ikinä ja netissäkään palvelu ei pelaa. Oma pankki on Danske ja siellä on saatu aina niin hyvää palvelua joten tällainen suoranainen asioiden hoidon vaikeuttaminen ihmetettää.
Kommentit (9)
Kuolinpesän asioiden sivusto on kyllä niin simppeli että puisia kyllä hoitua, helpompi kuin tavallisenlaskun maksu
Tästä on ollut jo aloituksia täällä. Yksi kehuu Nordeaa, toinen Danskea, kolmas OPtä, neljäs Oma Säästöpankkia. Varmaan jokaisella ollut oma kokemuksensa. Pankkiahan et voi vaihtaa kesken tuon prosessin. Koita kestää siis.
Meidän kuolinpesä sai maksimikorvaukset, kun kesti niin kauan. En muista enää, että mistä, mut oli vähän hankala tapaus
Vierailija kirjoitti:
Meidän kuolinpesä sai maksimikorvaukset, kun kesti niin kauan. En muista enää, että mistä, mut oli vähän hankala tapaus
Siis mitkä korvaukset? Mistä? Pankistako?
Tämä on varmaan ihan konttorikohtainen juttu. Riippuu niin paljon työntekijöistä ja heidän osaamisestaan.
OP:ssä hoitu hyvin, Nodrea puolestaan ala-arvoisesti, mutta kuten sanottu, kesken ei voi pankkia vaihtaa.
Ei ollut mitään ongelmaa op kanssa kun äitini kuoli. Äidilläni oli kolme tiliä op ssa. Perunkirjoituksen jälkeen menin osuuspankkiin ja nostin 12000 euroa äitini tililtä. Kahdelta tililtä siirsin 300 000 euroa minun nordean tilille. Yks tili jäi voimaan vuodeksi koska tiesin että sinne tulee rahaa.
Ei ole ollut ongelmaa kuolinpesän asioiden hoidossa, OP. Ongelmia: Säästöpankki.
Itsellä Op. Toimii loistavasti asiakirjat ja laskut voi klikkaa sivustolla eteenpäin. Helppoa ja nopeaa minusta