Mies tuli kotiin vasta aamulla, "akku loppunut" niin ei voinut millään viestittää silloin yöllä että jää kaverin sohvalle nukkumaan
kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.
Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?
Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.
Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
En olisi suhteessa, jossa pitää tuollaisia edes miettiä.
Me ollaan onneksi vapaita menemään ja luotetaan toisiimme ja siihen, että jos jotain tapahtuu: siitä kerrotaan puolisolle itse heti.
Ja voin jäädä itsekin kaverin luo yöksi illan päätteeksi. Pettäminen ei kiinnosta, mutta viinin juominen ja maailman parantaminen ystävän kanssa kyllä. Viestin ehkä laittaisin tai en, sehän ei liity asiaan mitenkään.
Ja mikä on pahin skenaario?
1. Mies ei petä
2. Mies pettää ja katuu eikä petä enää koskaan.
3. Mies pettää, rakastuu, kertoo siitä itse ja te eroatte.
1 ja 2 kohdassa voitte huoletta jatkaa elämäänne kuten tähänkin asti. 3 vaihtoehdossa vaimon pahin rangaistusvaihtoehto toteutuu miehen vaatimuksesta. Ei syytä kytätä.
Pahin on skenaaro 4.: Pettää, mutta ei kadu. Ei kuitenkaan halua erota, vaan satunnaisesti pitää sivusuhteita muiden naisten kanssa, ja siksi valehtelee olevansa uskollinen. Kumppani uskoo koska luottaa ja rakastaa. Suhteeseen tulee lapsia. Joku päivä kumppani saa outoja oireita, jotka paljastuvat sukupuolitaudiksi. Korttitalo luhistuu. Usko ja luottamus ihmisyyteen murenee. Koko tämä souvi pitää nyt hoitaa tämän limanuljaskan kanssa niin, että lapsiin sattuu mahdollisimman vähän. Asuntokin on ostettu yhdessä. Hirveä sotku. Olisi kannattanut lähteä ensimmäisestä epäilystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas sanottiin, että oli putkassa.
On naisia joille tuo on ok. Asutaan jossain perähikiällä, amispohja, äo jossain vähän kilpikonnaa suurempi ja mieheksi valitaan kaljaa kittaava persläpi, jolle on ihan NORMAALIA olla silloin tällöin putkassa. En vaan käsitä. Varmaan piirit on vaan niin erilaiset. Itse en katselis päivääkään sellaista törmäystestinuken älykkyydellä varustettua jakeluautonkuljettajaa, joka tappelis itsensä viikonloppuisin putkaan ja jolle pieruvitsit edustaa hauskinta huumoria.
Ihan sama oliko vieraan pirkon pedissä pötköttelemässä vai putkassa. Mun kans ukko sais alkaa etsimään älykkyyttään vastaavaa seuraa, sillä mä en tuota kattelis.
Vierailija kirjoitti:
AP vihjaa vähän millä alalla sun mies on töissä
Amis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP vihjaa vähän millä alalla sun mies on töissä
Amis
onko se missään töissä? missäpäin suomea asutte? onko sel miehellä ollut muutenkin sellasta ihme käytöstä?
mikäs kiire se olisi ollut keskellä yötä ilmoittaa. ehtiihän sen kertoa sitten aamulla kotiin tullessa
Sain nyt tämän selityksen. Yleensä mies haisee enemmän vanhalta viinalta, nyt haisee mädältä ja imelältä. Mitäs mieltä olette?
AP:lle. Jos miehelläsi on Android, hänellä on luultavasti gmail tili ja mahdollisesti siellä saattaa olla päällä sijaintitietojen tallennus. Pyydä miestäsi:
a. Kertomaan kenen kaverin luona oli ja missä se asuu
b. Pyydä nähtäväksesi miehen puhelimen sijantihistoria. Katsokaa vaikka yhdessä googletilillä.
Samalla kerro, että sinulla on vahva epäilys, että hän on pettänyt ja että voit olla väärässäkin, mutta näin voi todistaa, että puheet pitävät paikkansa. Sano samalla, että jos olet väärässä, olet todella pahoillasi siitä, että olet osoittanut hänelle epäluottamusta ja että olet tällöin häntä kohdellut väärin. Tällöin teillä on paikallaan suhteen käsittely.
Sovi seuraavaksi, että jos ei tule kohtuu aikaan kotiin ,niin jää ilman ilmoitusta yöksi jonnekin. Saat nukkua rauhassa.
Outoa, ettei kaverin puhelimesta voi soittaa.
En minäkää osaa mun puhelimieni numeroita. Mulla on kalenteri mukana jos en unohda sitä kotiin.