Mies tuli kotiin vasta aamulla, "akku loppunut" niin ei voinut millään viestittää silloin yöllä että jää kaverin sohvalle nukkumaan
kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.
Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?
Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.
Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sillä kaverilla ei ollut puhelinta?
En itse ainakaan muista kuin oman puhelinnumeroni.
Ja muutama lankapuhelinnumero vuosituhanteen vaihteesta on myös muistissa.
Miks jaksatte tuollaisia miehiä ees katella?
Tällaisena aikana voi ilmoittaa vaikka kaverin puhelimella tai tietokoneelta sähköpostilla missä on.. Nojoo, voi toki toisen naisen luotakin viestittää ja vaikka soittaa. Mut sysipska selitys kyl.
Esim. tää urbaanilegenda, että sivuhoito on tallennettu jäbän puhelimeen nimellä "kiinalainen ravintola". Vaimoke soittaa tuohon numeroon ja sivuhoito ottaa tilauksen vastaan teeskennellen huonoa aksenttia. Eli keinot löytyy jos haluaa tarpeeks pettää.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksälle kävi myös joskus noin. Sitten se sohva alkoi öisin soittelemaan. Olihan se häiritsevää. 😳
Voi kun olisit napannut miehen kännyn ja tallentanut numeron nimellä Sohva 😂😂😂
Sitä mä vaan.. että mitä ihmettä puhelin muka kuuluu yhtälöön mitenkään?!
Aivan hyvin olis voinu laittaa viestin ja mennä siitä sänkyyn jonku kanssa. Ja vaimolle olis menny täydestä, ihan vaan koska viesti tai puhelu tuli.
minkälaista työtä se sinun mies tekee? ja minkälaisia harrastuksia sillä on? asutteko missä kaupungissa?
Kyllä sais mies mennä takasin sinne kaverin sohvalle noin huonon valheen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voi käydä vain omenaluurin omistajalle. C-piuha löytyy varmaan jokatalosta... koira söi kotiläksyt
Alkaa olemaan aika muinaisia ne omppuluurit, joihin ei c-piuha käy.
Tosta voi vetää hernepalon nenään vain jos on sovittu että raportoidaan mitämissämilloin. Muuten aivan turhaa draamaa mutta ainakin äijä pääsee skitsosta eroon.
Mä jäin raflaillan jälkeen auton alle. Joku ihana kännikala päätti ajella vielä autolla kello kolme yöllä. Rikki menin mä ja puhelin. Yö sairaalassa kipsattavana, enkä saa soitettua kelleen.
Ero siitä tuli, kun jalkapaketissa kotiin pääsin. Mies ei uskonut. No, ei se niin hyvä suhde ollutkaan, eikä mies niitä fiksuimpia ihmisiä. Oli vaan niin ilkeetä siinä sitten alkaa vielä pakkaamaankin, kun uni olisi maistunut ja roimasti särkylääkkeitä. Pääsin sitten mummoni hoivattavaksi. Sain rakkautta ja lepoa.
Aina pitää soittaa kumppanille! Aina pitää olla puhelinnumero lapulla, jos ei vaivaudu opettelemaan ulkoa.
"Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko."
Tajusikohan edes itse mokaansa....
Vierailija kirjoitti:
Kamulla ei varmaan laturia ollut ei
hmmm
I d i o o t t i. Ei kaikkiin kännyköihin mene sama laturi.
Vierailija kirjoitti:
Kamulla ei varmaan laturia ollut ei
hmmm
Nykyäänhän kaikki laturit ei toimi kaikissa puhelimissa. Mulla on uusi Nokia ja muilla pitkälti iphonet. Ei toimi ei. Hmmm..
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vaan.. että mitä ihmettä puhelin muka kuuluu yhtälöön mitenkään?!
Aivan hyvin olis voinu laittaa viestin ja mennä siitä sänkyyn jonku kanssa. Ja vaimolle olis menny täydestä, ihan vaan koska viesti tai puhelu tuli.
Näinpä...nää naiset on niitä mt-ongelmaisia jotka todennäköisesti käyttäytyvät miestä kohtaan väkivaltaisesti ja "vahingossa" tulevat nähneeksi miehen kaikki viestit ja puhelulogit ja selainhistoriat...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sais mies mennä takasin sinne kaverin sohvalle noin huonon valheen jälkeen.
Eiköhän mies kodissaan saa olla? Nainen saattaa päätyä rappukäytävään jos ei toisen kodissa osaa käyttäytyä.
AP hae apua tuohon sairaalloiseen mustasukkaisuuteen.
Onko suhteenne väljähtynyt? Onko seksiä riittävästi?
Vierailija kirjoitti:
Mun eksälle kävi myös joskus noin. Sitten se sohva alkoi öisin soittelemaan. Olihan se häiritsevää. 😳
Ihan sama tarina täälläkin. Yllättäen alkoi viikonloppuöisin tulla puheluja "kaverilta", oli jostain syystä minulle täysin tuntemattoman naisen nimi siinä numeron kohdalla. Saahan niitä kavereita olla, ei siinä mitään, mutta valehtelusta meni maku koko mieheen.
Voi käydä vain omenaluurin omistajalle. C-piuha löytyy varmaan jokatalosta... koira söi kotiläksyt