Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin vasta aamulla, "akku loppunut" niin ei voinut millään viestittää silloin yöllä että jää kaverin sohvalle nukkumaan

Vierailija
17.11.2024 |

kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.

Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?

Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.

Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks jaksatte tuollaisia miehiä ees katella?

Tällaisena aikana voi ilmoittaa vaikka kaverin puhelimella tai tietokoneelta sähköpostilla missä on.. Nojoo, voi toki toisen naisen luotakin viestittää ja vaikka soittaa. Mut sysipska selitys kyl.

Esim. tää urbaanilegenda, että sivuhoito on tallennettu jäbän puhelimeen nimellä "kiinalainen ravintola". Vaimoke soittaa tuohon numeroon ja sivuhoito ottaa tilauksen vastaan teeskennellen huonoa aksenttia. Eli keinot löytyy jos haluaa tarpeeks pettää. 

Ai siis joka kerta kun petturi soittaa sivuhoidolle, hän vastaa puhelimeen tyyliin: Zingzong lavintolaaa, pohelimes Pingpong?

Vierailija
62/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen bussi mennyt ja taksia ei saanut.

Asuuko tuo kaveri sitten kävelymatkan päässä siitä ravintolasta, jossa olivat viettämässä iltaa?

Miten selitti sen, että puhelin oli kuitenki ladattuna, kun tuli kotiin?

Yrititkö soittaa yöllä miehelle? 

Mies on varmaan mennyt jonkun naisen kotiin nussimaan eikä keksiny kännipäissään mitään muuta kuin sulkea puhelin kokonaan eli virta pois. Sitten on sopinut kaverinsa kanssa, että oli hänen luona yötä jos kysytään. En siis uskoisi miehen selitystä pätkääkään. Taksin saa kyllä jossain kohtaa ja kaverin puhelimesta olisi voinut soittaa tilanteen aamuyöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se luuseri ja nopeasti 

Vierailija
64/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikävämpää olentoa olemassakaan kuin turhasta mustasukkainen nainen, joka vieläpä purkaa omaa pahaa oloaan miestä syyttäen Vauva.fi:n keskustelupalstalle?

Tuskin.  Yäk.

Vierailija
65/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan vinkkinä että on aivan hyvin voinut mennä sinne kaverin sohvalle, exä nimittäin ilmoitti kyllä viestillä menevänsä baarista yöksi kaverilleen, kuten menikin.

Unohti vaan mainita että mukaan lähti baarista myös pari naista, tämä tuli sitten ilmi myöhemmin. Mitään oikeaa syytähän tuohon kaverille menoon ei muuten olisi ollut, kun sieltä oli kotiimme sellaiset 500 metriä.

Vierailija
66/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi suhteessa, jossa pitää tuollaisia edes miettiä.

Me ollaan onneksi vapaita menemään ja luotetaan toisiimme ja siihen, että jos jotain tapahtuu: siitä kerrotaan puolisolle itse heti.

Ja voin jäädä itsekin kaverin luo yöksi illan päätteeksi. Pettäminen ei kiinnosta, mutta viinin juominen ja maailman parantaminen ystävän kanssa kyllä. Viestin ehkä laittaisin tai en, sehän ei liity asiaan mitenkään.

Ja mikä on pahin skenaario?

1. Mies ei petä

2. Mies pettää ja katuu eikä petä enää koskaan.

3. Mies pettää, rakastuu, kertoo siitä itse ja te eroatte.

1 ja 2 kohdassa voitte huoletta jatkaa elämäänne kuten tähänkin asti. 3 vaihtoehdossa vaimon pahin rangaistusvaihtoehto toteutuu miehen vaatimuksesta. Ei syytä kytätä.

Vierailija
67/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taksitkaan ei kulje yöllä?

Itse olen vuosikymmenten aikana huomannut, että ihmisillä on aivan järjettömän suuri kynnys käyttää taksia. Onhan se ihan älytöntä maksaa, kun pääsee ilmaiseksikin, kun kaveri asuu keskustassa ja muut periferiassa. ;)

Vierailija
68/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on noloja petturiselittelijöitä ja naiset jotka ehdoin tahdoin näitä varattuja miehiä jahtaa on myös tosi noloja.

Eihän ne miehet niille baarihoidoille myönnä missään suhteessa olevansa, vaikka oikeasti olisi kotona avovaimo ja pari lasta. Parhaimmillaankin ovat eron partaalla tai jo eronneet mutta asuvat olosuhteiden pakosta vielä yhdessä.

Vierailija
69/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi suhteessa, jossa pitää tuollaisia edes miettiä.

Me ollaan onneksi vapaita menemään ja luotetaan toisiimme ja siihen, että jos jotain tapahtuu: siitä kerrotaan puolisolle itse heti.

Ja voin jäädä itsekin kaverin luo yöksi illan päätteeksi. Pettäminen ei kiinnosta, mutta viinin juominen ja maailman parantaminen ystävän kanssa kyllä. Viestin ehkä laittaisin tai en, sehän ei liity asiaan mitenkään.

Ja mikä on pahin skenaario?

1. Mies ei petä

2. Mies pettää ja katuu eikä petä enää koskaan.

3. Mies pettää, rakastuu, kertoo siitä itse ja te eroatte.

1 ja 2 kohdassa voitte huoletta jatkaa elämäänne kuten tähänkin asti. 3 vaihtoehdossa vaimon pahin rangaistusvaihtoehto toteutuu miehen vaatimuksesta. Ei syytä kytätä.

4. Mies pettää eikä kerro. Sitten ihmetellään 18 vuoden päästä kun ovelle ilmestyy Jantteri etsimään isää. Koko parisuhde osoittautuu valheen päälle kootuksi.Tai vaimo saa sukupuolitaudin nelikymppisenä ja ihmettelee että miten on mahdollista kun yhdessä oltu 15 vuotta. Molemmat tositarinoita.

Vierailija
70/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia sammua kaverille.

Vierailija
71/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minkälaista työtä se sinun mies tekee? ja minkälaisia harrastuksia sillä on? asutteko missä kaupungissa?

voisitko kertoa! kiinnostaa tietää!

Vierailija
72/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sillä kaverilla laturi, kun kerta oli saanut virtaa luuriinsa. Nyt oli kyllä uskomattoman tyhmä selitys. Jotain kiellettyä selvästi ollut tekemässä.

Vierailija
73/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vihjaa vähän millä alalla sun mies on töissä

Vierailija
74/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehen näkökulmasta niin varmasti on paljon todennäköisempää, että valehtelee, tossa on vähän liikaa selittelyn makua ja sattumuksia. Kuitenkin, vähän tuohon suuntaan mennyt ilta ei suinkaan aina tarkoita mitään pahaa. Itse oon ihan muutamankin kerran ollut jonkun kaverin kanssa viettämässä iltaa ja on vaan ollut niin hauskaa ja sen verran lähtenyt lapasesta se juominen etten ole kotiin asti päässyt vaikka tarkoitus oli, oon myös pari kertaa sammahtanut niin että oon ilmoittanut vasta aamulla missä olen ja varmaan joskus mua on myös yritetty tavoittaa mutta en ole herännyt puhelimeen. Yleensä kuitenkin jotain ilmoitan ja vaikka toi varmaan kuulostaa siltä että oon ihan juoppo niin en ole. Suurin ero ehkä se että sanon vaan ihan suoraan miten on mennyt enkä selittele.

Vierailija
75/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on noloja petturiselittelijöitä ja naiset jotka ehdoin tahdoin näitä varattuja miehiä jahtaa on myös tosi noloja.

Eihän ne miehet niille baarihoidoille myönnä missään suhteessa olevansa, vaikka oikeasti olisi kotona avovaimo ja pari lasta. Parhaimmillaankin ovat eron partaalla tai jo eronneet mutta asuvat olosuhteiden pakosta vielä yhdessä.

Onpa tullut sellainenkin ukkeli vastaan, joka myönsi kyllä että kotona on vaimo ja lapsia, mutta silti yritti päästä housuihin. Hyi.

Vierailija
76/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä vaan.. että mitä ihmettä puhelin muka kuuluu yhtälöön mitenkään?!

Aivan hyvin olis voinu laittaa viestin ja mennä siitä sänkyyn jonku kanssa. Ja vaimolle olis menny täydestä, ihan vaan koska viesti tai puhelu tuli.

No niinpä. Mutta kun on tyhmä, niin on tyhmä.

Vierailija
77/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän olen sammunut vaikka kuinka monesti kaverin sohvalle, kun on ilta doksuiltu kimpassa. Paha sanoa. Voi olla tosi juttu, että vintti on vaan juotu pimeeksi ja ei siinä sen kummempaa ole. Silloin ei paljon nimittäin viestejäkään lähetellä. 

Vierailija
78/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mieheni ollut kiinnostunut missä olin yön ja monelta tulin kotiin.

Vierailija
79/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi parhaista urbaanilegendoista 😅

Mulle on joskus aamulla tuotu ruutupaperille kirjoitettu viesti tyyliin 

Miehesi se ja se, hlötunnus, on viettänyt yön Jyväskylän poliisiaseman putkassa. Ja osoitekin oli kaivettu.

Lopussa terveisin poliisi vartija (kyllä erikseen kirjoitettu) ja päästä keksitty puhelinnumero. 

Ei saakeli. Hyvät naurut sai tästä. Todella vakuuttavaa kyllä :D

Vierailija
80/109 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tekisin miehelle samalla tavalla. Nyt hyvä tekosyy,kun pikkujouluaikakin on ovella😝

Ainakin miehen reaktio asiaan kertoisi aika pitkälle, missä se on itse luuhannut. Pettäjät kun on ekana syyttelemässä muita pettämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän